روبرت لواندوفسکی به دلیل مصدومیت در بازی دیشب مقابل آلمریا، غایب بزرگ بارسا در ال‌کلاسیکوی پنجشنبه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، قبول کرده که در همین تابستان از این باشگاه جدا شود.
پس از انتشار شایعاتی مبنی بر تمایل بارسا برای معاوضه گاوی با امباپه، ستاره جوان بارسا شدیدا دلخور شده و دیروز در همین مورد با ژاوی حرف زده است.
دلیل اصرار بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا اعتقاد ژاوی است. او می گوید برناردو همان مهره ای است که بارسا برای قهرمانی در چمپیونزلیگ کم دارد.
ممکن است ویتور روکه به جای فصل بعد در همین فصل برای بارسلونا به میدان برود.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، قصد دارد همین امروز جلسه‌ای را با عثمان دمبله برگزار کند.
یکی از مشکلات بزرگ بارسا پر بودن فهرست این تیم با بازگشت قرضی هاست. سرجینیو دست یکی از همین بازیکنان است اما برای او دو پیشنهاد لیگ برتری رسیده و شاید به زودی جدا شود.
باشگاه بارسلونا شاید بار دیگر در این تابستان به فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی، برای جدایی فشار بیاورد.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، تاکید کرد که تیمش تا آخرین لحظه برای رده دوم لالیگا خواهد جنگید.
رونالد کومان معتقد است در بارسا به او فرصت کافی ندادند و با این بازیکنان، او نیز همین نتایج ژاوی را کسب می‌کرد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، دو روز پیش گفت که در تابستان یک مهاجم نوک جدید جذب خواهند کرد و در همین رابطه رسانه های برزیلی از پیشرفت مذاکرات بارسلونا با ویکتور روکه خبر داده اند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از باخت در خانه مقابل بارسا تاکید کرد که تکرار همین بازی در نوکمپ تیمش را صاحب برد خواهد کرد.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد بایرن مونیخ به جذب گاوی، ستاره جوان بارسلونا، علاقه‌مند است و از همین حالا تلاش برای جلب رضایت بارسا و گاوی را آغاز کرده است.
بارسلونای ژاوی نیم فصل اول لالیگا را با 50 امتیاز تمام کرد و با ادامه همین روند می تواند فصل را با 100 امتیاز به اتمام برساند. بارسا در فصل 13-2012 نیز 100 امتیازی شده بود.
بعد از انتشار اخباری درباره تلاش بارسلونا برای جذب سفیان امرابط، این ستاره مراکشی پیامی اینستاگرامی منتشر کرد که به عنوان سیگنال مثبت او به باشگاه کاتالان ارزیابی شده است.
بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، امیدوار است که بتواند همین امروز از این باشگاه جدا و راهی بارسلونا شود.
نشریه دیاریو اسپورت ادعا کرد که باشگاه بارسلونا قصد دارد در همین ژانویه برای خرید مسی اقدام کند.
بارسلونا قصد دارد همین زمستان اینیگو مارتینز را از بیلبائو بخرد. این مدافع ملی پوش قرار است جانشین جرارد پیکه شود که احتمالا آخرین فصل حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد.
مصدومیت رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، در بازی تیم های ملی اروگوئه و ایران، او را بیش از 28 روز از میادین به دور نگه خواهد داشت و فیفا به همین دلیل باید به بارسا غرامت بدهد.
سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی، که اخیرا از بارسا قرضی راهی میلان شده، دوست دارد در همین باشگاه بماند و به بارسلونا برنگردد.
پیراهن دوم فصل بعد بارسلونا به رنگ سفید خواهد بود و این قضیه به خاطر تشابه با رنگ پیراهن رئال مادرید، از همین حالا جنجالی شده است.
با اینکه ژاوی دیروز گفت به خاطر بازی تیمش با بایرن مونیخ کسی را برای بازی امشب بارسا نیمکت‌نشین نمی‌کند ولی رسانه‌های کاتالونیا می‌گویند لواندوفسکی امشب دقیقا به همین دلیل نیمکت‌نشین است.
باشگاه بارسلونا مدعی شده است که اتلتیکومادرید باید 40 میلیون یورو برای انتقال دائمی آنتوان گریزمان پرداخت کند و به همین منظور شکایتی رسمی علیه این باشگاه ارائه خواهد کرد.
مدیران بارسلونا با مشکلات مالی جدی روبرو هستند و همین باعث شده است که آماده فروش پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم این تیم، باشند.
مدیران بارسلونا امید زیادی به جذب مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، در همین پنجره نقل و انتقالاتی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ