یک باگ جدید در سیستم احراز هویت دو مرحله ای فیس بوک توسط یک محقق نپالی کشف شد که به وسیله آن هکرها می توانستند به شماره موبایل کاربر دست یابند و قابلیت احراز هویت را غیرفعال کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تازه وارد شمس آذر قزوین در بدو ورود به این تیم رباط صلیبی پاره کرد و نیم فصل اول آرا از دست داد.
مطمئن باشید دوباره پس از مصدومیت به دوران آمادگی برمی‌گردم؛ این صحبت فرشید اسماعیلی است.
یک سازمان ایمنی سایبری آمریکا چالش های مربوط به زیرساخت احراز هویت و شناسایی ابر رایانش محوری را بررسی می کند. همچنین دامنه بررسی ها به مایکروسافت و سیستم ایمیل رایانش ابری آن نیز می رسد.
طبق گزارشی جدید یک قابلیت مهم اپل که به والدین اجازه می دهد میزان استفاده کودکان از دستگاه را کنترل کنند، ماه هاست که مشکل دارد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران امیدوار است آماده‌سازی خوبی قبل از مسابقات انتخابی المپیک داشته باشند.
اگر متوجه شدید که کمتر از حد معمول یا کمتر از سه بار در هفته دفع مدفوع دارید، ممکن است به یبوست مبتلا باشید. ایجاد تغییرات ساده در رژیم غذایی و سبک زندگی می‌تواند به درمان یبوست کمک کند. سعی کنید از فیبر‌ها که در میوه‌ها، سبزیجات و غلات یافت می‌شود بیشتر تغذیه کنید.
یکی از سوالاتی که مکرر پرسیده می‌شود این است که مو‌ها را چند وقت یکبار رنگ کنیم که آسیب کمتری ببینند؟
سیستم  آگهی فیس بوک با ایجاد یک باگ امروز از کنترل خارج و مبلغ اضافی از آگهی دهندگان دریافت و هزینه صرف تبلیغات ناکارآمد شد.
هافبک ملی‌پوش استقلال واکنش تندی نسبت به اظهارات مدیرعامل این باشگاه داشت.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید برنامه‌ریزی لیگ ایران باید طوری باشد که تیمهای خارج از جام حذفی ضرر نکنند.
به گفته محققان، ورزش منظم در برخی از مراحل زندگی، کلید سلامت شناختی بهتر در سنین بالا است. زودتر شروع کردن بهتر است و حفظ این روند برای مدت طولانی‌تر عالی است.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حداقل یکبار تا پایان سال ۱۴۰۱ از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنید.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حداقل یکبار تا پایان سال ۱۴۰۱ از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنید.
مهدی پاشازاده روز گذشته به عنوان سرمربی تیم فوتبال یاران رسانه یکبار دیکر در میادین فوتبالی دیده شد.
مدافع صنعت نفت آبادان می‌گوید که با دست و پا دروازه آلومینیوم را باز کرده اما قصد فریب داور را نداشته است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور نسبت به تصمیم حجت حق‌وردی مدافع دو تابعیتی تیمش برای جدایی گلایه کرد.
شماری از کاربران، باگ جدید آیفون ۱۴ را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله ردیت گزارش کرده‌اند. جالب اینکه هر شخص تعداد خطوط و رنگ خاصی را اعلام کرده است! به‌گفته اپل، این مشکل نقص سخت‌افزاری نیست و صرفا باگ نرم‌افزاری iOS است. به‌نظر می‌رسد تا زمانی‌که اپل یک آپدیت جدید را برای رفع این مشکل منتشر نکند، هیچ راه‌حل مشخصی وجود ندارد.
یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران انتقاداتی را به تاکتیک تیم ملی در جام جهانی وارد کرد.
اگر به طور منظم بر اثر ورزش عرق می‌کنید نیازی نیست هر بار موهای خود را شامپو کنید مگر این که رشد بیش از حد باکتری وجود داشته باشد یا مو یا پوست سر شما بوی بدی ایجاد کند. در صورت تمایل می‌توانید آن را با آب بشویید.
دادستان انتظامی قضات گفت: هر شش ماه یکبار آمار شکایت از دادسراهای انتظامی کشور را دریافت و استخراج می‌کنیم که هدف از این امر ارتقای کار قضات و پیشگیری از طرح شکایت بی دلیل است.
باهنر گفت: ما یکسری اصول داریم که علی الابد قابل دفاع است، اما در اصل ۱۷۷ امده است که هر ۱۰ سال یکبار می‌توان در قانون اساسی تجدید نظر کرد. چند استثنا دارد اصولی که متضمن اسلامیت و جمهوریت نظام هستند قابل تجدید نظر نیستند.
سرمربی شمس‌آذر قزوین انتقادات شدیدی را نسبت به داوری‌های لیگ یک مطرح کرد.
محققان یک صفحه مدار یکبار مصرف و ارزان قیمت روی کاغذ چاپ کرده اند که به طور کامل می سوزد و به خاکستر تبدیل می شود.
ناسا در بیانیه‌ای اعلام کرد که شناسایی دی‌اکسیدکربن به دانشمندان کمک می‌کند تا درباره چگونگی شکل‌گیری WASP-۳۹ اطلاعات بیشتری کسب کنند. جرم این سیاره فراخورشیدی که از هر چهار روز زمینی یکبار به دور ستاره خود می‌چرخد، یک چهارم سیاره مشتری است، اما قطر آن ۱.۳ برابر بیشتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ