وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به سرزمین های اشغالی با مقامات مختلف صهیونیست دیدار و رایزنی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: رویکرد کلی واشنگتن در قبال ایران تغییری نکرده است.
وزیر خارجه آمریکا درباره سوءاستفاده ارتش خصوصی «واگنر» از بی‌ثباتی در کشور کودتازده نیجر، هشدار داد.
وزیر خارجه آمریکا از کشورهای سازمان ملل متحد خواست تا از روسیه بخواهند که از باج‌گیری و اخاذی از دریای سیاه دست بردارد!
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که یکی از اهداف سفر وزیر دفاع روسیه به کره‌شمالی، تامین تسلیحات بوده است!
اظهارات بلینکن درباره اسرائیل از اهمیت بسزایی برخوردار است. حدود ۶ ماه پیش آمریکایی ها، رویکرد جدیدی ارائه کردند که سابق بر این دیده نمی‌شد. این رویکرد، ابتدا در سخنان سفیر آمریکا در اسرائیل دیده شد، سپس جیک سالیوان و در نهایت بلینکن، این سخنان را تایید کرد. تا پیش از این امریکا با هر نوع اقدام یک جانبه اسرائیل علیه تاسیسات هسته‌ای ایران مخالف بود، اما از شش ماه پیش این گفته توسط مقامات آمریکایی تکرار می‌شود.
وزیر امور خارجه آمریکا همچنین گفت که اوکراین جنگنده‌های F-۱۶ را دریافت خواهد کرد، اما این روند چندین ماه طول خواهد کشید.
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که دیپلماسی بهترین راه حل برای بحران با ایران است.
وزیر خارجه آمریکا از نشست تازه ناتو به عنوان شاهدی بر اتحاد اعضای این ائتلاف نظامی یاد کرد.
وزیر خارجه آمریکا گفت: در نقطه ای که دستیابی به یک توافق ممکن بود، ایران نتوانست یا نخواست اقدامات لازم را انجام دهد. این امر مربوط به چندین ماه گذشته است.
وزیر امور خارجه آمریکا امروز در سخنانی در شورای روابط خارجی ادعا کرد: همچنان مایل به یافتن مسیرهای دیپلماتیک با ایران هستیم
آکسیوس نوشته که وزیر خارجه آمریکا همزمان با آغاز شورش ۲۴ ساعته و ناموفق ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، به تمام مقامات آمریکایی در سراسر جهان پیامی فوری مخابره کرده است!
وزیر امور خارجه آمریکا امروز در سخنانی با اعلام اینکه «آنچه در روسیه رخ داد، یک موضوع داخلی است» گفت: به انجام چیزهایی که پکن دوست ندارد ادامه می‌دهیم.
وزیر خارجه آمریکا می‌گوید روسیه در نهایت باید هزینه بازسازی اوکراین را بپردازد.
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: واشنگتن بسته کمک جدیدی را به اوکراین ارائه می‌دهد.
وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که در سفر اخیر به چین از این کشور خواسته تا به کره شمالی فشار آورده و پیونگ‌یانگ را ترغیب کند تا از آنچه «رفتار خطرناک» خوانده شده، دست بردارد.
وزیر خارجه آمریکا در میانه سردی روابط دوجانبه و سفری که تحلیلگران امیدی به تأثیر آن بر روابط دو کشور ندارند، برای گفتگو با مقامات چینی وارد پکن شد.
بلینکن احتمالا مسائلی از جمله آمریکایی‌های بازداشت شده در چین و جریان ورود غیرقانونی «فنتانیل» (آرام‌بخش قوی) از چین به ایالات متحده را که سایر دیپلمات‌ها در جلسات اخیر مطرح کرده‌اند، مطرح خواهد کرد. به‌نوبه خود، پکن مشتاق بحث درباره تعرفه‌های ایالات متحده بر کالا‌های چینی و کاهش تحریم‌های مقامات عالی‌رتبه و همچنین تعداد فزاینده شرکت‌های چینی است که یا از تجارت با ایالات متحده منع شده‌اند یا در زمره تحریم‌های وزارت بازرگانی ایالات متحده قرار داده شده‌اند.
وزیر امور خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات عربستانی و شرکت در دو نشست منطقه ای و بین المللی، به این کشور سفر کرده است. رسانه عبری استقبال مقامات سعودی از بلینکن را نامناسب دانست.
وزیر خارجه آمریکا با انتقاد از مقامات صربستان و کوزوو خواستار کاهش تنش میان دو کشور شد.
آمریکایی که در سال‌های۲۰۲۱ و نیمه ۲۰۲۲ دائما مذاکره مستقیم را از ایران مطالبه می‌کرد و در مقابل تهران از پذیرش این خواسته سر باز می‌زد، به یک‌باره نفس مذاکره را به یک اهرم و نیروی فشار تبدیل کرد. به همین دلیل آنتونی بلینکن، جیک سالیوان، رابرت مالی و سایر مقامات آمریکایی دائما بر این مساله پافشاری کردند که برجام تا اطلاع ثانوی در دستور کار نیست. اما چرا معادله این‌چنین معکوس شد؟پاسخ کاملا روشن است؛ این ادراک در میان مقامات آمریکایی شکل گرفت که این‌بار تهران به مذاکره بیشتر از آمریکا نیاز دارد.
یک رسانه لبنانی به سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی ودرخواستی که او از مقامات صهیونیست برای مشارکت فعالتر در جنگ اوکراین داشته است. پرده برداشتند.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، گفت که در جریان سفر خود به بیت المقدس درباره همکاری نظامی روسیه و ایران و حمایت از اوکراین با مقامات تل آویو گفتگو کرده است.
وزیر خارجه آمریکا امروز وارد دوحه شد و قرار است با مقامات این کشور درباره ایران گفتگو کند.
وزیر خارجه آمریکا هم امروز به تکرار ادعای ضدایرانی مقامات قضایی کشورش پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ