هاروی الیوت، ستاره لیورپول، بعد از حذف این تیم از جام حذفی و شکست مقابل لیورپول گفت قرمزها در مسیری اشتباه حرکت می‌کنند و بازگشت از این مسیر به عهده بازیکنان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
جامعه اقتصادی غرب آفریقا (اکواس) اعلام کرد که برای حمایت از گذار نیجر به سمت دموکراسی تمام گزینه ها روی میز است، ولی اقدام نظامی آخرین گزینه خواهد بود.
هاروی بارنز، وینگر انگلیسی لسترسیتی، با امضای قراردادی 45 میلیون یورویی به نیوکسل پیوست.
سرمربی تیم ملی کاراته شرایط اعضای تیم در آستانه آغاز مسابقات قهرمانی آسیا رامطلوب توصیف کرد و گفت: شرایط مهیاست تا بتوانیم با تلاش اعضای تیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم.
اینشتین می‌خواست که جسدش سوزانده شود، اما هاروی مغز او را برداشت و از تحویل آن به بیمارستان خودداری کرد. نمونه‌های بافت دارایی پاتولوژیست بیمارستان محسوب نمی‌شوند. اما هاروی توانست نهایتاً اجازه پسر اینشتین را برای استفاده از این مغز برای اهداف علمی بگیرد.
جیمز مدیسون و هاروی بارنز، بازیکنان تیم لسترسیتی، مورد توجه تاتنهام قرار گرفته اند.
چین در تلاش برای جلوگیری از سقوط موشک ها روی مناطق پرجمعیت هنگام فرود است و در همین راستا یک سیستم چتر نجات را برای کنترل محل فرود بوسترهای موشک آزمایش کرده است.
شکست های پر گلی داشتیم اما در همان بازی ها نیز حریف آسانی برای رقبایمان نبودیم و در واقع اکثر گل ها روی اشتباهات فردی بود
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درباره آخرین وضعیت بازیکنان خود از جمله هاروی الیوت و فابیو کاروالیو توضیح داد.
ویدیو اول تانک روسی را نشان میدهد که به گفته اوکراینی ها روی مین ضدتانک رفته و پس از آن به شکل مهیبی منفجر می‌شود. ویدیو دوم مربوط به تانک T-72B3 روسی می‌باشد که در جلوی خود مجهز به غلتک مین کوب است تا حداقل به سرنوشت تانک در ویدیو قبل، در این دشت مین گذاری شده دچار نشود.
هاروی الیوت هافبک جوان لیورپول، فاش کرد به دلیل علاقه خانواده‌اش به باشگاه لیورپول، پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد.
مقامات ارتش روسیه می گویند اوکراین به استفاده از مهمات سمی برای هدف قرار دادن روس ها روی آورده است.
هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول، می‌گوید جیمز میلنر از او خواسته بود خودش آن توپ را شوت کند.
مسی در طول سال ها روی همه تردیدها و ابهامات در مورد خودش قلم قرمز کشیده بود و امشب با فتح جام جهانی به آخرید تردید نسبت به خود نیز پایان داد.
دانشمندان روش‌هایی را برای استفاده از دی ان ای به‌عنوان ابزاری برای بازیابی و دستکاری داده‌های نوشته شده شناسایی کرده و با موفقیت آزمایش کرده‌اند.
هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول، آلیسون بکر را بهترین دروازه بان فوتبال جهان توصیف کرد.
پس از مرگ اینشتین، مردی با نام توماس استولتز هاروی، آسیب شناس بیمارستان پرینستون که بر کالبد شکافی این فیزیکدان نظارت داشت، مغز اینشتین را از بدنش خارج کرد و آن را به ۲۴۰ قطعه برش داد و بیشتر قطعات آن را بیشتر از ۴۰ سال پیش خود نگه داشت.
کارشناس مبارزه با بیماری‌های واگیر شهرستان عسلویه روز یکشنبه ۱۰ مهر به مناسبت روز جهانی هاری اظهار کرد: این ویروس در انسان و سایر پستانداران خونگرم قابلیت رشد و تکثیر دارد، متأسفانه باید گفت در صورت ابتلای فرد به ویروس هاری، مرگ او طی چند روز پس از شروع اولین علائم آن قطعی است.
استقلال در بازی با پیکان با یک دفاع همه جانبه از سوی تیم حریف روبرو شد و در چنین شرایطی طبیعی بود آبی ها به سانتر از کناره ها روی بیاورند.
مدافعان تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر نقش ویژه در پیروزی این تیم در هفته چهارم لیگ برتر اجرا کردند.
باشگاه اینتر میامی اعلام کرد که هاروی نویل، پسر فیل نویل، سرمربی این تیم، را به خدمت گرفته است.
سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران گفت: کاراته همیشه بار کاروان ایران را به دوش می‌کشید اما این بار شرمنده مردم شدیم و نداشتن مسابقه تأثیر منفی خود را گذاشت.
هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول، هشدار داد هفته بعد بازی دشوار در اولدترافورد در انتظار مرسی سایدی ها خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ