اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: آمار مشمولان عفو گسترده رهبر معظم انقلاب در استان اصفهان در مجموع به ۶ هزار و ۹۰۵ نفر رسید که ۲ هزار و ۲۸۸ نفر آنان از متهمان حوادث اخیر بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر راه آهن جمهوری اسلامی گفت: افزایش ظرفیت تعداد صندلی‌ها به بیش از ۶۰۰ هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از تهران _خرمشهر ۳۹۰ هزار تومان است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین شمار دیگری از نظامیان خود را در درگیری ۲۴ ساعت گذشته از دست داد.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در خرداد ماه ۱۴۰۲، بیش از ۶۰۰ بار لرزید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته متحمل خسارات بیشتری شد.
وزارت دفاع روسیه از تلفات سنگین ارتش اوکراین در درگیری‌های شبانه‌روز گذشته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته، شمار دیگری از تجهیزات نظامی اوکراین منهدم شدند.
در ایران، بیش از ۸ هزار نوع گیاه مختلف رشد می‌کند که حدود ۴۵۰ گونه آن جزو گیاهان دارویی است. گیاهانی که صادرات آنها می‌تواند ارزش افزوده بالایی برای کشور داشته باشد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات با اشاره به انجام ۱۰۱۲ مأموریت در یک هفته گذشته، از نجات بیش از ۶۰۰ نفر خبر داد.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۴۴۰ میلیون تردد بین استانی داشتیم و بیش از ۱ میلیون ۶۰۰ هزار نفر از صنعت ریلی کشور استفاده کردند.
طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها سالانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر در ایالات متحده بر اثر بیماری‌های قلبی عروقی جان خود را از دست می‌دهند که علت اصلی مرگ و میر برای مردان و زنان است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انجام بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کار در نهضت تامین زمین خبر داد و گفت: در نتیجه این اقدامات ۲۳ هزار و ۸۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است.
تربت حیدریه _ مدیر شرکت اب وفاضلاب تربت حیدریه گفت: از روز گذشته تا امروز بیش از ۶۰۰ مورد تماس مربوط به یخ زدگی لوله‌ ها وتاسیسات داخلی منازل تربت حیدریه رخ داده است.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: بیش از ۶۰۰ سرباز اوکراینی در حملات موشکی مسکو به «کراماتورسک» کشته شدند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از حضور بیش از ۶۰۰ نفر نیروی کارگری در بدرقه ۲۰۰ شهید والامقام خبر داد.
مقایسه متوسط تولید روزانه محصولات ایران خودرو دیزل طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر بهبود۶۴۰ درصدی تیراژ تولید روزانه محصولات این شرکت و بهبود ۶۰۰ درصدی تحویل روزانه خودرو به مشتریان است.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند سلاح و مهمات غیر مجاز در آبادان، از دستگیری دو نفر از این باند و کشف بیش ۶ هزار و ۷۰۰ فشنگ جنگی در این زمینه خبر داد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد بیش از ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان به توانمندی کشور در حوزه دفاع رونق بخشیدند.
منابع فلسطینی از شهادت ۴ فلسطینی در قدس و بازداشت بیش از ۶۰۰ نفر در ۳ ماهه سوم سال جاری میلادی خبر دادند.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مشارکت بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی در جابجایی زائران در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز (چهارشنبه) میزبان عرضه ۶۱۲ هزار و ۸۸۲ تن انواع کالا است.
نظامیان رژیم صهیونیستی در ماه گذشته میلادی بیش از۶۰۰ فلسطینی را بازداشت کردند.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۰۳ هزار و ۳۶۹ مورد ابتلا و ۱۴۳ هزار و ۳۳۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ