نوه «نلسون ماندلا» خطاب به مشاور مقام معظم رهبری، گفت: ما هرگز حمایت‌های شما را در حمایت از نهضت آزادی آفریقای جنوبی فراموش نخواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنیاد ملی علم ایران از تحقیقات حوزه شیمی زیست‌شناختی تا سه برابر حمایت‌های عادی این بنیاد حمایت می‌کند.
در دیدار رئیس پلیس بین‌الملل فراجا با دبیر کل سازمان اینترپل بر حمایت‌های بیشتر جامعه بین‌الملل از اقدامات ایران در حوزه مبارزه با جرایم بین‌المللی تاکید شد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با حمایت‌های زیر ساختی بهره‌گیری از ظرفیت سکوهای داخلی بیش از ۵ برابر رشد داشته است.
دکتر سعدی دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و جمعی از فعالان بازار سرمایه از تدابیر و حمایت‌های دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس در بهبود اقتصاد صنعت مس با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.
سردار باقری با اشاره به حمایت‌های عمان از جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف و همکاری با ایران برای حضور و پهلوگیری شناورهای ایرانی در این کشور خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر، این روابط افزایش زیادی یافته است. اکنون  نمایندگان این کشور نیز جهت شرکت در همایش هندسه نظم نوین جهانی به ایران سفر کرده‌اند و ما از افزایش این سفرها در آینده نیز استقبال می‌کنیم.
تیرانداز کشورمان گفت: تیراندازی وابسته به تجهیزات است و خیلی نیاز به حمایت‌های بیشتری دارد.
وزیر دفاع عراق با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در دوران سخت، خواستار تداوم این پشتیبانی‌ها در شرایط بازسازی عراق شد.
اتحادیه اروپا در ادامه حمایت‌های این بلوک از اغتشاشات ایران، تحریم‌هایی را علیه ده‌ها تن از ایرانیان از جمله قضات این کشور، اعمال خواهد کرد.
رئیس‌جمهور در دیدار رئیس کنگره ملی خلق چین، ایران و چین را دوستان دوران سخت توصیف و از حمایت‌های سازنده کنگره ملی خلق چین در جهت گسترش همکاری‌های دو کشور قدردانی کرد.
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد؛ مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد باشد. مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
کوثری خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه از حمایت خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر نمی‌دارد و این نهاد انقلابی همواره از حمایت‌های ملت ایران برخوردار بوده هست و خواهد بود.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن بیان دلیل سفر خود به لبنان گفت: ایران با قدرت به حمایت‌های خود از مردم، دولت، ارتش و مقاومت در لبنان ادامه می‌هد.
وزیر خارجه انگلیس در ادامه حمایت‌های این کشور از اغتشاشات ایران و همچنین با تکرار ادعاها درباره ارسال پهپاد از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران خبر داد.
نخست وزیر کانادا با استناد به اخبار دروغ‌ رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی و در ادامه حمایت‌های خود از اغتشاشات در ایران، در گافی آشکار از خبری کذب هم حمایت کرد!
نخست وزیر کانادا با استناد به اخبار دروغ‌ رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی و در ادامه حمایت‌های خود از اغتشاشات در ایران، در گافی آشکار از خبری کذب هم حمایت کرد!
صدراعظم آلمان در ادامه حمایت‌های مقامات غرب از اغتشاشات ایران، خواستار افزایش فشارها بر تهران شد.
صدراعظم آلمان در ادامه حمایت‌های مقامات غرب از اغتشاشات ایران، خواستار افزایش فشارها بر تهران شد.
«بر خلاف تصورات رایج، پروژه احداث "دالان تورانی" صرفا تهدیدی برای ایران نیست و این تهدید در پکن و مسکو نیز به خوبی درک شده و در برابر آن موضع گیری‌های لازم انجام شده است. در این میان، نکته اساسی این است که باید توجه داشت حمایت‌های گسترده کشور‌های غربی به ویژه آمریکا و انگلستان و همچنین سازمان ناتو از پروژه احداث دالان تورانی (در خاک ارمنستان)، تا حد زیادی به جمهوری آذربایجان و ترکیه این باور را القا کرده که می‌توانند میدانی باز از کنشگری را داشته باشند.»
فرماندهی انتظامی کشور در پیامی از حمایت‌های مردم عزیز ایران اسلامی با احساس تکلیف ضربه‌ای مهلک بر پیکر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی وارد کرده تشکر کرد.
فرماندهی انتظامی کشور در پیامی از حمایت‌های مردم عزیز ایران اسلامی با احساس تکلیف ضربه‌ای مهلک بر پیکر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی وارد کرده تشکر کرد.
سخنگوی انصارالله در سفر به تهران و دیدار با خاجی ضمن تشکر از حمایت‌های سیاسی و انسانی ایران از کشور و مردم یمن، گزارشی از روند اجرای توافق آتش بس موقت و چشم انداز آینده تحولات یمن ارائه کرد.
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای ضمن ابراز خرسندی از بازگشت آرامش به عراق، اعلام کرد: ایران همواره خواهان عراقی با ثبات، امن، قدرتمند و ایفاگر نقش سازنده در تحولات منطقه است و هیچگاه حمایت‌های خود را از روند‌ها و نهاد‌های سیاسی و قانونی این کشور دریغ نکرده است.
امانی در این دیدار ضمن تاکید بر حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از لبنان خاطرنشان کرد که ایران آماده ارسال سوخت به لبنان به محض قبول دولت لبنان و ارسال هیات رسمی به تهران برای برنامه ریزی مستقیم در این خصوص است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ