با اعلام مربی تیم ملی، کامران قاسم پور و رحمان عموزاد از اردوی بعدی این تیم به تمرینات گروهی باز خواهند گشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُر گل مقابل تراکتور تلخ شد.
میلاد سرلک یکی از بهترین هافبک‌های پرسپولیس در موقعیت عجیبی گیر کرده است. او که به‌تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده، حالا با شایعه مهمی روبه‌رو شده که خبر می‌دهد باید به خدمت سربازی برود و ممکن است نتواند پرسپولیس را در این فصل همراهی کند.
مانوئل نویر با بایرن راهی تور آسیایی نخواهد شد و حتی به بازی اول بوندسلیگا نیز نمی‌رسد.
دیوید مویس، مربی وستهم بعد از سبک و سنگین کردن شرایط تصمیم گرفت یک فصل دیگر در این باشگاه لندنی بماند.
پائولو دیبالا، لورنزو پلگرینی و لئوناردو اسپینازولا همگی رو به بهبود هستند، بنابراین در فهرست تیم رم برای بازی با سویا در فینال لیگ اروپا خواهند بود.
ایسیاگا سیلا، مدافع مون‌پلیه، قبل از بازی با نانت بدترین خبر ممکن را دریافت کرد؛ اما در حالی که اشک از چشمانش جاری بود، ترجیح داد بازی کند.
اعلام اینکه رافائل لیائو فردا شب برای میلان در مقابل اینتر به میدان می‌رود برای هواداران روسونری که مشتاقانه منتظر بازگشت ستاره پرتغالی‌شان بودند بهترین خبر ممکن بود.
امید نورافکن قطعا یکی از بهترین بازیکنان ایران است که البته گاهی هم مصاحبه هایی جنجالی می کند.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد سه مصدوم بزرگ بارسلونا به تمرین این تیم بازگشتند و این خبر در آستانه دیدار هفته آینده مقابل اتلتیکو مادرید برای بارسا بسیار خوشحال‌کننده است.
بازگشت تیاگو سیلوا به تمرینم چلسی در آستانه دیدار حساس این تیم با رئال مادرید در لیگ قهرمانان بهترین خبر ممکن برای فرانک لمپارد به حساب می‌آید.
بازگشت گابریل ژسوس به میادین که در دقایق آخر دیدار امشب آرسنال مقابل فولام اتفاق افتاد بهترین خبر ممکن برای این تیم و هوادارانش بود.
بازگشت گابریل ژسوس، ستاره مصدوم آرسنال، به تمرینات این تیم هواداران توپچی‌ها را خوشحال و بیش از پیش امیدوار کرده است.
تلاش‌های رودریگو گوئس نتیجه داد و او فردا در فهرست رئال برای دیدار برابر بارسلونا خواهد بود.
انگولو کانته، ستاره مصدوم چلسی، امروز به تمرینهای این تیم برگشت و رسانه‌های انگلیسی می‌گویند به زودی قراردادش را هم با چلسی تمدید خواهد کرد.
شکست آرسنال مقابل اورتون در روز شنبه، بهترین خبر ممکن برای پپ گواردیولا و بازیکنانش بود.
عثمان دمبله پنج هفته نمی‌تواند بارسا را همراهی کند و نه تنها هر دو بازی رفت و برگشت برابر یونایتد را از دست می‌دهد که حداقل در 6 بازی لالیگا نیز غایب خواهد بود.
عثمان دمبله دیشب یک گل سه امتیازی زد و کمک کرد بارسلونا در یکی از دشوارترین بازی‌های فصل خود در زمین اتلتیکو برنده شود. ال‌موسکیتو (پشه) یک بار دیگر سرنوشت‌ساز شد.
بازیکنان بیمار و مصدوم فرانسه امروز بدون مشکل تمرین کردند تا این تیم با تمام قوا برای بازی با آرژانتین در فینال جام جهانی آماده شود.
رومن سایس، کاپیتان تیم ملی مراکش پس از مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.
حذف برزیل از جام جهانی شاید بدترین خبر ممکن برای هو اداران این تیم نباشد چرا که ستاره اصلی آنها یعنی نیمار نیز به صورت تلویحی وداع با بازیهای ملی را تایید کرده است.
با وجود اینکه رافائل واران در دیدار منچستریونایتد و چلسی مصدوم شد و با چشم‌های اشک‌بار زمین را ترک کرد ولی امروز خبر رسید که او می‌تواند در جام جهانی به میدان برود.
کاپیتان سوم تیم ملی ایران بدون مصدومیت آماده حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌شود.
پس از تساوی 3-3 برابر اینتر که چیزی کمتر از شکست برای بارسلونا نبود، شاید بازگشت ژول کُنده و رسیدن او به ال‌کلاسیکو بهترین خبر ممکن برای ژاوی باشد.
رافا بنیتس شانس بالایی برای مربیگری باشگاه المپیاکوس دارد و بدون شک این بدترین خبر ممکن برای خامس رودریگز خواهد بود که اخیرا به این باشگاه یونانی پیوسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ