لوبیا سفید با افزایش ۱۷.۳۹ درصدی بالاترین افزایش قیمت را در ماه گذشته تجربه کرد.البته این ماده مغذی این هفته نیز روند افزایشی داشت و از هر کیلو ۵۴ هزار تومان به ۵۸ هزار تومان رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر یک شرکت دانش بنیان با اشاره به تولید آنزیم و پروبیوتیک های مورد نیاز در صنعت طیور، دام و آبزیان از صادرات این محصولات به ترکیه و روسیه خبر داد.
سال گذشته نزدیک به ۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزیان انجام شده است که از این میزان حدود ۲.۷۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش تکثیر و پرورش میگو بوده است.
رشت - معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور از فعالیت ۱۹۳ مزرعه پرورش خاویار خبر داد و گفت: هدفگذاری ۲ میلیارد دلاری در برنامه صادرات آبزیان تعریف‌شده است.
تسهیل در صادرات آبزیان به روسیه از طریق توسعه راه‌های حمل و نقل مورد تاکید روسای شیلاتی ایران و روسیه قرار گرفت.
معاون سیستم‌ها و فناوری اطلاعات سازمان شیلات ایران گفت: بسته حمایتی نژادهای بومی آبزیان از سوی معاونت توسعه آبزی‌پروری در راستای حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال کارآفرین تهیه شده است.
آمار صادرات آبزیان در سال جاری نشان می دهد از دهم تا هفدهم بهمن امسال دو میلیون و ۲۶۴.۵ تن انواع آبزی از ایران صادر شده است.
مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران اعلام کرد: خرید و عرضه سیستمی نهاده‌های تولید خوراک آبزیان در بازارگاه شیلات راه‌اندازی شد.
عضو انجمن صنعت تولید و فرآوری مواد پروتئنی کشور گفت: سعی داریم برای ارزان سازی محصولات آبزیان در قالب غذاهای ترکیبی به این امر جامه عمل بپوشانیم.
نرخ لوبیا قرمز از هفته گذشته تا هفته جاری ۹.۶۲ درصد افزایش قیمت داشته و از هر کیلو ۵۲ هزار تومان به ۵۷ هزار تومان رسیده است.
محققان دانشگاه تهران با ارائه روشی علمی توانستند فاضلاب کارخانجات الکل‌سازی را تصفیه و برای پرورش آبزیان غذا تولید کنند.
یکی از اهداف اساسی سازمان شیلات کشور توسعه و افزایش سهم آبزیان در امنیت غذایی کشور است.
برای افزایش تولید از طریق آبزی پروری و منطبق با استراتژی های جهانی اقدمات موثری در سازمان شیلات آغاز شده است.
مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات گفت: تا پایان برنامه هفتم توسعه، افزایش مصرف سرانه آبزیان در سبد خانوار باید از ۸ به ۱۱ گرم برسد.
عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی گفت: اقتصاد کشاورزی پویا و قوی، قوانین پیشرو و فرهنگ‌سازی سه رکن اصلی توسعه بیمه هستند.
رئیس سازمان شیلات ایران بر ضرورت حفظ و صیانت از منابع دریایی تاکید کرد و از راه‌اندازی پایگاه حفاظت از منابع آبزیان در کشور خبر داد.
رییس سازمان شیلات ایران گفت: حوزه شیلات برای پیشبرد اهداف سازمانی و توسعه آبزی‌مصرفی، نیازمند برنامه عملیاتی ترویجی است که این امر نیازمند فرهنگ‌سازی و هدایت شبکه‌های اجتماعی است.
رییس سازمان شیلات ایران گفت: در برنامه تحولی سازمان شیلات مقرر شده در افق ۱۴۰۴ تولید آبزیان کشور دو برابر شود و از ۱.۳ میلیون تن به ۲.۶ میلیون تن برسد.
دبیرکل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران با اشاره به پرورش قزل آلا در آب شور دریای خزر از صادرات آبزیان کشور به ۵۵ کشور دنیا خبرداد.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران قیمت انواع محصولات آبزیان خود را اعلام کرد.
تولید داروها و واکسن‌های دام، طیور و آبزیان با اجرای ۱۸ پروژه گام بزرگی به سمت خوداتکایی برمی‌دارد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد از ۳۲ فناوری به دست آمده در بخش شیلات ۴۰ محصول دانش‌بنیان در حوزه فرآوری آبزیان تولید شده است.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری روز به روز تعداد شرکتهای دانش بنیان حوزه دام، طیور و آبزیان افزایش می یابد و این موضوع به توسعه صنعت آبزیان کمک خواهد کرد.
کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار آبزیان معاونت علمی و فناوری درصدد است با شناسایی چالش های صنعت شیلات کشور، به فکر توسعه و پیشرفت در این صنعت باشند.
اردبیل- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات گفت: ۲ برابر نیاز کشور شاهد تولید و عرضه خوراک آبزیان هستیم که این مهم در نتیجه ظرفیت بالای حوزه آبزی‌پروری کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ