نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که با انتشار اخبار کذب سرمایه های مردم را فدا می کنند باید شناسایی و به دست قانون سپرده شوند تا از التهابات بازار جلوگیری صورت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور دلیل حذف این بیانیه از روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی مجلس را اینگونه توصیف کرد: این بیانیه مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد؛ منتشر کنندگان حتما متوجه این موضوع شده و از این جهت آن را حذف کردند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: از منظر جمهوری اسلامی ایران، دولت دانمارک در جلوگیری از اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی و نیز پیگرد و مجازات اهانت کنندگان مسؤل بوده و در این زمینه افکار عمومی جهان اسلام منتظر اقدام عملی دولت دانمارک است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: از منظر جمهوری اسلامی ایران، دولت دانمارک در جلوگیری از اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی و نیز پیگرد و مجازات اهانت کنندگان مسؤل بوده و در این زمینه افکار عمومی جهان اسلام منتظر اقدام عملی دولت دانمارک است.
گرگ ایرانی، در فضای مجازی بسیار فعال است و رابطه بسیار خوبی با اعضای خانواده خود دارد. چوپان در تازه‌ترین تصاویری که از فرزندان خود منتشر کرد، دنبال کنندگانش را غافلگیر کرد.
کاخ سفید پس از اینکه از ضدحملات اوکراین که البته با تاخیر بسیار هم شروع شد، نتیجه نگرفت به دنبال تجهیز کی‌یف به سلاحی بسیار مرگبار و قاتل است تا اهداف آمریکا در جنگ اوکراین محقق شود.
به مناسبت سالگرد ارتحال آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای (ره) و رونمایی از کتاب «زندگی اینجاست» این فیلم را مشاهده می‌کنید.
رئیس سازمان سنجش گفت: تصاویری از شب گذشته در فضای مجازی از جلد دفترچه‌های کنکور منتشر شده است که همگی فیک هستند.
لبنان کشوری است که گروه‌های سیاسی آن به سادگی با هم کنار نمی‌آیند، هر فرایند سیاسی به ویژه انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر زمان زیادی می برد و آنهم در شرایط که این کشور شرایط نابسامانی دارد.
باشگاه تراکتور نسبت به شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون این تیم واکنش نشان داد.
انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری ایران در ۲ خرداد ۱۳۷۶ برگزار شد. این انتخابات که به پیروزی سید محمد خاتمی انجامید آغازگر دورانی است که به اصلاحات معروف شده است. دوم خرداد ۱۳۷۶ هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شد؛ و ۲۹ میلیون و ۷۶ هزار و ۷۰ تن واجد شرایط در آن شرکت کردند.
زنده‌یاد ناصر حجازی (۲۳ آذر ۱۳۲۸ – ۲ خرداد ۱۳۹۰) دروازه‌بان نامدار تیم ملی ایران و باشگاه استقلال ایران و مربی فوتبال اهل ایران بود. حجازی یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ ایران و آسیا و دومین دروازه‌بان برتر آسیا از نگاه فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال است و دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران در دهه ۱۳۵۰ بود. ناصر حجازی در اردیبهشت ۱۳۹۰ در حین تماشای دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پاس همدان در روز آخر لیگ برتر به دلیل وخامت حالش به کما رفت. وی که از بیماری سرطان ریه رنج می‌برد، در دوم خرداد ۱۳۹۰ در بیمارستان کسری در تهران درگذشت. پیکر وی با حضور گستره هواداران، دوستداران، بازیکنان تیم ملی و مسئولین ورزش کشور در ورزشگاه آزادی تهران تشییع شد.
سازمان فناوری اطلاعات ایران فراخوان شناسایی و ساماندهی فراهم کنندگان خدمات ابری کشور را منتشر کرد.
موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به برخی از نمایندگان مجلس به رغم حذف سیدرضا فاطمی امین، وزیر سابق صمت از کابینه دولت، همچنان به عنوان یک موضوع داغ از سوی مجلسی ها و دولتی ها دنبال می شود. البته هر یک تقلا می کنند دیگری را در این وادی متهم کنند.
موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به برخی از نمایندگان مجلس علی رغم حذف سیدرضا فاطمی امین وزیر سابق صمت از کابینه دولت، همچنان به عنوان یک موضوع داغ از سوی مجلسی ها و دولتی ها دنبال می شود. البته هر یک تقلا می کنند که دیگری را در این وادی متهم کنند.
روند همگرایی میان کشورهای عربی و دمشق با سرعت پیش می‌رود و فضای مثبت گواهی دهنده بازگشت قریب الوقوع سوریه به آغوش جهان عرب است.
تعداد دنبال کنندگان حساب اینستاگرام صدف صفر زاده تا قبل از ماجرای جنجالی کلیپ گنگستر شهر آمل آنگونه که شنیده ام شاید به بیست هزار نفر هم نمی‌رسید. معجزه، اما زمانی برای این معلم شمالی روی داد که -آگاهانه یا غیر آگاهانه- آن کلیپ چند دقیقه‌ای گنگستر شهر آمل از طریق حساب اینستاگرامش منتشر شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و برخورد با عاملین انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
نتایج ارزیابی خدمات فروش خودروسازان داخلی و وارد کنندگان، از مهمترین ارزیابی‌هایی است که انعکاس دهنده سطح کیفیت فروش این شرکت‌هاست. از همین رو در تازه‌‎ترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به نمایندگی از وزارت صمت و مبتنی بر نظرات مشتریان صورت پذیرفته است، شرکت بهمن موتور جایگاه نخست در ارائه خدمات فروش به مشتریان را بدست آورده است.
محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: طبق طرح جدید مجلس، افرادی که اخبار کذب را نشر بدهند قاعدتا باید پاسخگوی تبعات سوء آن باشند. این طرح در مورد هر خبری که آثار سوءاجتماعی داشته باشد و موجب ضربه به جامعه شود، صدق می‌کند. منتشرکنندگان این اخبار اگر نتوانند جبران خسارت بکنند، باید مجازات شوند.
فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این نامه فاقد حداقل موارد معمول مکاتبات اداری است و نه سربرگ دارد، نه تاریخ و نه حتی امضا؛ منتشرکنندگان خارجی و تأییدکنندگان داخلی آن اعتباری برای ایجاد حواشی و بعدی را نیز ندارند. دفعات بعدی حواستان باشد که طبقه بندی سری را ایمیل نمی‌کنند.
اگر در فتنه‌های گذشته کسی بابت دروغ‌سازی‌ها و کشته‌سازی‌ها در پیشگاه قانون قرار می‌گرفت شاید به این سادگی‌ها این بازی تکراری رخ نمی‌داد. هنوز هم دیر نشده است، با بانیان و دروغ‌پردازان کشته‌سازی بدون کنتور باید با ابزار قانون برخورد کرد.
پورمختار گفت: گرچه هنوز متن پیشنهاد اروپا برای احیای برجام منتشر نشده اما می شود پیش بینی کرد که این پیشنهاد بیشتر در راستای منافع آمریکا و اروپا است. البته مذاکره کنندگان ایرانی نیز اطلاعاتی درباره گفتگوهای برجامی منتشر نمی کنند که همین مسئله مورد انتقاد بسیاری از مسئولان، صاحب نظران و نمایندگان مجلس قرار دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: اصلاً از شرایط تیم امید راضی نیستم و با این تیم نصفه و نیمه هیچ کاری نمی‌توان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ