دنا پلاس در تاریخ ۲۵ دی ماه در بورس کالا عرضه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ عرضه اولیه خواهد شد. این عرضه اولیه را بخریم؟
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ به معادل ۱۶۴ میلیون دلار رسید.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
عرضه اولیه سهام شرکت توسعه فن افزار توسن با نماد فن افزار قرار بود روز چهارشنبه انجام شود که بدلیل تعطیلی بازار سرمایه این عرضه لغو گردید و به روز دوشنبه ۱۶ مردادماه موکول گردید. این عرضه اولیه را بخریم؟
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
گروه بهمن برخی محصولات خود را از طریق عاملیت‌های مستقیم و روش فروش لیزینگ عرضه می‌کند.
امروز مطالبی همچون چرا دلار و یورو امروز ارزان شد؟، پیش بینی قیمت طلا در آینده ای نزدیک، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، عقبگرد قیمت سکه با سطوح حمایتی طلای جهانی، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟، سوددهی خوب این نماد در طی ۶ ماه، افت ۳۹ درصدی این نماد در عملکرد ۱۲ ماهه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبر مهم بورس فردا شنبه | خبر‌های مهم برای گروه قندوشکر، زراعتی و لبنی، مراحل خرید صندوق‌های قابل معامله برای متولدین ۱۴۰۱، خبرهای خوب رییس سازمان بورس، قیمت دنا پلاس اتوماتیک و پراید چقدر شد؟، آیا طلا به قیمت ۲۰۴۸ دلاری خواهد رسید؟، ورود سنگین پول حقیقی به این سه نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ایران، پیش بینی بورس فردا | خبرهای خوش برای بازار سهام، پیش بینی قیمت سکه | جسارت خریداران سکه از چه قیمتی گذشت؟، ترین‌های بورس ایران ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک، سیگنال مثبت به بازار سرمایه | این افراد باید مالیات دهند، در روزهای آینده پالایش یکم رشد بیشتری خواهد کرد یا دارایکم؟، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.
خودروی دنا پلاس دنده دستی عرضه شده در بورس کالا که قرار بود ۲۷ اسفند ماه به دست خریداران برسد، ۵۰ روز زودتر از موعد تحویل درج شده در اطلاعیه عرضه در حال تحویل به خریداران است.
ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر تحویل به موقع دناپلاس عرضه شده در بورس کالا تاکید کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طبق اعلام بورس کالای ایران قرار است فردا ۱۰ هزار دستگاه خودرو دناپلاس به جای ۵ هزاردستگاه عرضه شود.
امیرمهدی صبایی، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس گفت: علی‌رغم درخواست ایران‌خودرو؛ با لغو عرضه دنا پلاس در بورس کالا موافقت نشد
امروز مطالبی همچون قیمت جدید دلار در بازار توافقی، قیمت خودرو امروز ۲۲ دی ۱۴۰۱ + عکس، مجمع شپارس ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، ۹ بند لایحه بودجه برای بازار سرمایه، عرضه دنا پلاس در بورس کالا لغو شد؟، خریداران فیدلیتی چقدر سود کردند؟، نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در سال آینده چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی وزارت صمت از لغو دناپلاس در بورس خبر داد.
سخنگوی صمت، لغو عرضه دنا در بورس بدلیل ملاحظات ناشی از ورود سازمان بازرسی بود.
صبح امروز در جلسه هیات پذیرش بورس کالای ایران ۱۹هزار دستگاه از محصولات چانگان از سوی خودروسازی سایپا و ۲هزار و ۱۴۰دستگاه از محصولات کیا از سوی شرکت کوشا خودرو نگین، به عنوان نخستین خودروهای وارداتی در بورس کالا پذیرش شدند؛ همچنین محصولات گروه «دنا» از سوی شرکت ایران خودرو برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو پیرامون فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو گفت: تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود و تولید کامل و رشد تیراژ در شرایطی است که هر روز خبری از تحریم های جدید علیه کشورمان منتشر می‌شود و شرایط تامین مواد و قطعات و تولید خودرو سخت تر می‌شود و این در حالی است که بالاترین اعتبار به پروژه‌ها در سال جاری اختصاص یافته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال افزایش تنوع و تعداد خودرو برای عرضه در بورس کالا هستیم، از عرضه دنا، سورن و رانا در آینده نزدیک با دریافت مجوزهای لازم خبر داد.
در حاشیه بازدید عشقی از ایران خودرو، مدیر عامل ایران خودرو از عرضه دنا، رانا و سورن در بورس کالا در هفته های آتی خبر داد.
در حاشیه بازدید عشقی از ایران خودرو، مدیر عامل ایران خودرو از عرضه دنا، رانا و سورن در بورس کالا در هفته های آتی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ