در ویتنام هم به اسکوچیچ تیم ندادند! امید دراگان به فولاد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس ملی ویتنام در نشست دوجانبه هیأت‌های ایران و ویتنام، با بیان اینکه بازار ویتنام به روی کالاهای ایرانی باز است، گفت: ویتنام برای نقش مهم ایران در منطقه اهمیت بسیاری قائل است.
دانگ‌ تائو روزگاری خوراک اشراف و خاندان سلطنت در ویتنام بود و از غذاهای لذیذ و گرانقیمت به شمار می‌رفت. هنوز هم این مرغ قیمت بالایی دارد که بخش عمده‌ای از آن به دلیل دشواری پرورش دانگ تائو است.
ده‌ها هزار نفر در جنوب چین و ویتنام به دلیل وقوع توفان از محل زندگی خود تخلیه شدند و ده‌ها پرواز هم لغو شد.
سفیر ویتنام با بیان اینکه در روابط ایران و ویتنام هنوز ظرفیت‌های نامحدودی باقی مانده است، گفت: رئیس جمهوری ویتنام بر تقویت روابط میان ملت‌ها، دولت‌ها و نخبگان دو کشور تاکید دارد.
تیم ملی دختران ایران از دور مسابقات قهرمانی آسیا حذف شد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ویتنام را نماد مقاومت و استکبارستیزی می‌دانیم و می‌شناسیم.
وزیر کشور گفت: دیدگاه‌های ایران و ویتنام به هم نزدیک است و آنها در مجامع بین‌ المللی به نفع ما رأی می‌دهند و دو کشور سابقه طولانی در همبستگی عاطفی و روابط سیاسی دارند.
با انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۶ سال بیلی جین کینگ کاپ قزاقستان، تیم ایران با ویتنام، ژاپن و قزاقستان هم گروه شد.
با انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۶ سال بیلی جین کینگ کاپ قزاقستان، تیم ایران با ویتنام، ژاپن و قزاقستان هم گروه شد.
دولت ویتنام از ماه می ۲۰۲۳ تحقیقی درباره فعالیت های  تیک تاک در این کشور را آغاز می کند تا پیروی اپ چینی درخصوص مدیریت محتوا، پرداخت مالیات و سیاست های تجاری از قوانین ویتنام را تضمین کند.
ما می‌توانستیم برنده بازی با عراق باشیم اما جسم بازیکنان ما در زمین بود و روح‌شان خارج از زمین؛ حتی حین گرم کردن هم مشخص بود که این تیم می‌بازد...
تیم ملی فوتبال جوانان با یک نمایش خوب در برابر ویتنام و پیروزی 3-1 در برابر این تیم به عنوان صدرنشین گروه B به دور حذفی مسابقات جام ملت های آسیا صعود کرد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
آخرین تمرین تیم ملی جوانان پیش از بازی با ویتنام در بازی پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا در شهر فرغانه برگزار شد.
ویتنام در گروه B مسابقات جام ملت های جوانان آسیا با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم های ایران و استرالیا هم سه امتیازی هستند.
با توجه به پیروزی ویتنام در دقایق پایانی مقابل قطر، حالا شاگردان مرفاوی با یک پیروزی یک بر صفر هم می‌توانند به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات راه پیدا کنند.
ویتنام جدیدترین کشوری است که از تکنولوژی داور ویدیویی در لیگ برتر استفاده می‌کند.
رتبه جهانی ویتنام در زمینه رشد اقتصادی ۲۱ است. همچنین این کشور در ۲۵ سال گذشته میانگین تورم ۶درصدی را تجربه کرده است. البته در سال‌های بحران مالی جهانی، در مقاطعی این نرخ به حدود ۲۳درصد هم می‌رسید؛ در مقابل این کشور در برخی از سال‌ها تورم منفی ۲درصد را نیز تجربه کرده است. بررسی آمار تورم در سال‌های اخیر بیانگر این است که در ۵ سال گذشته تورم این کشور به ثبات رسیده و به‌طور نسبی همواره کمتر از ۵درصد بوده است.
یک تاجر ویتنامی، به خاطر خانه منحصر به فرد خود که هم در داخل و هم از بیرون طلاکاری شده، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.
دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری تیم رییکا کرواسی معرفی شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی بحث‌برانگیز خواسته تا ایران و ویتنام از ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مصاف هم بروند
به گفته ۳ منبع آگاه ویتنام تصمیم دارد قوانین جدیدی برای محدودیت حساب های شبکه اجتماعی وضع کند که می توانند محتوای مرتبط با اخبار را پست کنند.
دولت ویتنام به شرکت‌های فناوری دستور داده داده‌های کاربران خود را به صورت محلی در داخل این کشور ذخیره کنند و دفاتر محلی خود را هم راه اندازی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ