حساسیت رقابت های فوتبال باشگاهی کشور به اوج خود رسیده است تا تیم ها در سه هفته مانده به پایان بازی ها منتظر کوچکترین لغزش همسایگان خود در جدول باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از چهار پیروزی و یک شکست، تیم ملی زنان اسپانیا برای حضور در فینال جام جهانی باید از سد سوئد بگذرد.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن (حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی) به دو نفر حمله کرده و به‌شدت آنان را مورد ضرب شتم قرار داده‌اند. در این فیلم یکی از ضاربین می‌گوید من برای ۲۰۰ هزار تومان آدم می‌کشم و یک نفر دیگر می‌گوید بکش. ضاربین بعد از درگیری و ضرب و شتم، به‌صورت عادی از ساختمان خارج شدند. گفته می‌شود فرد مضروب از مرگ نجات یافته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است و ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند. منبع: برنا
در سیاست فائزه از همه جسورتر است، در ورزش یاسر از همه جسورتر است طوری‌که چتربازی انجام می‌داد. فاطمه خواهرم روی مسائل مربوط به بیماران خاص بسیار حساس هست و تمام وقت خودش را روی این مسئله گذاشته است. من اصولاً جسور نیستم، معتدل هستم، خیلی‌ام اتفاقاً محافظه‌کار هستم، اما در موقع عصبانیت جسور می‌شوم.
۳ روز قبل از حادثه من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم، اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد. او یک دستگاه پوز هم همراه داشت و گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده، اما من گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نکرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد.
همه افراد در حال پچ‌پچ‌کردن درباره این میزان سکه بودند و آرمین که داشت چهره پر از استرس خود را با لبخندی پنهان می‌کرد، گفت آوا جان بس کن خسته نشدی از این حرف‌ها، خجالت بکش نکن این کارا‌رو! آبرو برام نذاشتی. من حاضرم مهریه‌تو بدم اصلا! حاضرم برم زندان! اما تو این کار رو نکنی، بیا بی‌خیال شیم، بیا برگردیم خونه، اصلا ولش کن هر‌چی که شده رو فراموش کن! بیا برگردیم به خدا حیفه داری زندگی‌مون رو تباه می‌کنی به‌خاطر مسائل الکی، واقعا حیفه بیا برگردیم خونه! خواهش می‌کنم ازت بیا برگردیم!
دیدار حساس بین تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال برای روزنامه‌های انگلیسی فراتر از یک بازی حساس است.
بُکُش تا کُشته نشی! این مختصر و مفیدترین توصیفی است که می‌توان از دربی پیش رو داشت.
سمیر نصری، ستاره سابق آرسنال و منچسترسیتی، از عصبانیت بی‌حد و اندازه‌اش پس از خط خوردن از لیست تیم ملی فرانسه گفت.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
ناظر بازی گفت من خودم لاتم و اگر نروی فلان کار را می‌کنم، گفتم آقای ناظر، زشت است؛ از سن و سالت خجالت بکش!
کاپیتان باتجربه صنعت نفت در حرکتی عجیب از سرمربی خواست تیمش را از زمین بیرون بکشد.
ستاره تیم ملی کرواسی با وجود علاقه زیادش به سیگار، رکورددار دوندگی در تاریخ جام‌های جهانی است!
زمانی وقتی مقابل او بازی می‌کردم دنبال مادرم می‌گشتم تا پیش او گریه کنم اما الان خیلی افت کرده است!
بدن پله دیگر به شیمی درمانی واکنش مثبت نشان نمی دهد و او حالا تزریق مُسکن را آغاز کرده است.
مهندس جوان گفت: به پیشنهاد دوستم راهی خانه‌ای در جنوب تهران شدیم و مرد رمال برایم نسخه‌هایی پیچید. یکبار گفت باید کاغذی را در قبرستانی متروکه دفن کنی و یکبار هم گفت باید کاغذی را آتش بزنی. سه بار به خانه مرد رمال رفتم و هر بار نسخه‌های او را اجرا کردم، اما بی‌فایده بود و اوضاع بهتر که نشد بدتر هم شد. برای بار چهارم به سراغ مرد رمال رفتم و او گفت ارواح خبیثه خانه ات را احاطه کرده‌اند و به همین دلیل است که نسخه‌ها کارساز نیست.
هروه رنار سرمربی عربستان یکبار دیگر با رفتار خاص و ادبیات عجیبش توجهات زیادی را معطوف به خود کرده است.
روزنامه‌های اماراتی با تمجید از عملکرد فرهاد مجیدی، نتایج او در لیگ اماراتی را یک تاریخ‌سازی برای اتحاد کلباء می‌دانند.
صبح یکشنبه سی‌ام مرداد سال جاری در خیابان ایران‌زمین شهرک غرب قتلی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده می‌شود. بعد از حضور ماموران مشخص می‌شود دکتر علی محفوظی، متخصص بیهوشی و رئیس اسبق سازمان پزشکی قانونی کشور که سمت‌های دیگری مانند معاونت وزارت بهداشت را در سال‌ها قبل به‌عهده داشت، هنگامی که در بیرون از منزل منتظر راننده شخصی خود بوده تا به محل کارش برود، به ضرب گلوله فردی ناشناس به قتل می‌رسد.
هواداران اسپورتینگ، بنفیکا و... به طارمی القابی مانند غواص، شیرجه زن، استخر و... نسبت داده اند و با ساخت تصاویر ادیت شده از پرش‌های طارمی به درون استخر، او را به شبیه سازی متهم می‌کنند
اخراج به دلیل شبیه سازی، فرصت بزرگی را در اختیار دشمنان طارمی قرار داد تا او را مورد شماتت قرار دهند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از بوکایو ساکا، ستاره جوان تیمش خواست تا با این ذهنیت وارد زمین شود که باید "حریفان را بکشد"!
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از بوکایو ساکا، ستاره جوان تیمش خواست تا با ذهنیت وارد زمین شود که باید "حریفان را بکشد"!
الهه دختر جوان ۲۶ ساله‌ای است که به امید اصلاح خط لبخند و تزریق ژل، به یکی از همین پزشکان عمومی مراجعه می‌کند و حالا ماه‌هاست به خاطر ژل تاریخ‌مصرف‌گذشته و تزریق اشتباه آن در صورتش، حسرت خندیدن به دلش مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ