جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از تصمیم استرالیا مبنی بر انصراف از به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، استقبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور تبریز برخلاف پیش‌بینی‌‎ها بعد از شکست تلخ مقابل سپاهان، برنامه‌ای برای جریمه بازیکنان و اعضای تیم در نظر نگرفت تا از این حیث به دنبال آرام کردن جو روانی پیش از جدال حساس با پرسپولیس باشد.
رئیس جنبش حماس در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که حماس تصمیم دارد به هر شکلی در برابر اشغالگران مقاومت کند و طرح پایبندی به مشروعیت بین‌المللی را نمی‌پذیرد.
میلاد تقوی، دبیر کل فدراسیون والیبال در گفت و گو با ورزش سه درباره جلسه مهم روز شنبه توضیح داد.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
انگلیس تصمیم دارد تمام تجهیزات نظارتی ساخت چین را از اماکن حساس دولتی حذف کند. این اقدام بخشی از برنامه کشور برای برطرف کردن نگرانی های امنیت ملی مرتبط با چین است.
باشگاهی که تیم فوتبالش در حساس ترین مقطع فصل قرار دارد و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، با تصمیم هیات مدیره و سرپرست باشگاه تعدادی از عوامل اجرایی را برکنار کرده است.
کادرفنی پرسپولیس تصمیمی برای تغییر در تاکتیک بازی این تیم مقابل گل گهر سیرجان ندارد.
ناچو فعلا در مورد تمدید با رئال مادرید به جمع بندی نهایی نرسیده و وعده داد پس از دو بازی حساس پیش رو برابر سیتی تصمیم قطعی را خواهد گرفت.
با برگزاری رقابت‌های لیگ یک (هفت مسابقه)، ورزشگاه‌های ایران شاهد انجام ۱۲ بازی مهم و حساس خواهند بود.
اتو می‌گوید: «دوشی که ما استفاده می‌کردیم باعث نشت آب در کاشی‌ها شده بود و چون احتمال می‌دادیم عایق رطوبتی در زیر کاشی‌ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم دیوار را از نو بسازیم.»
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن نشان داده که روی بحث‌های نظم و انضباطی بسیار حساس است.
باتوجه به برگزاری بدون تماشاگر بازی تراکتور - پرسپولیس، احتمال دارد ورزشگاه کوچکتر شهر تبریز میزبان این دیدار حساس باشد.
ژوزه مورایس تصمیم گرفت تا برای دیدار حساس امروز برابر ذوب آهن، دانشگر را جایگزین یزدانی کند.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مبنی بر مشروعیت بخشی به شهرک های جدید صهیونیستی اعلام کرد که مقابله با این تصمیم نیازمند اتحاد همه فلسطینیان است.
همزمان با تیم بزرگسالان، تیم امید پرسپولیس نیز در موقعیت حساس و سرنوشت‌ساز قرار دارد.
کمیته فنی وزنه‌برداری باید یک تصمیم مهم و سرنوشت ساز برای تیم ملی بگیرد که حساس ترین انتخاب فدراسیون انوشیروانی محسوب می شود.
ساپینتو برای دیدار حساس برابر سپاهان تصمیم گرفته است تا از امید حامدی فر استفاده کند و قایدی و محبی نیز نیمکت نشین هستند.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان همه مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ های اصفهان و ۱۲ شهر دیگر استان غیر حضوری و فعالیت کارمندان گروه‌های حساس ۱۳ و ۱۴ دی دور کاری شد.
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان همه مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ های اصفهان و ۱۲ شهر دیگر استان غیر حضوری و فعالیت کارمندان گروه‌های حساس ۱۳ و ۱۴ دی دور کاری شد.
در پی تصمیم تحریک آمیز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای یورش به مسجدالاقصی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بیانیه ای هشدارگونه صادر کرد.
سخنگوی گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، با هشدار به صهیونیست ها درباره ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی، تصمیم آزادسازی اسرا را قطعی و بی بازگشت دانست.
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تصمیم این جنبش برای ازسرگیری روابط با دمشق را یک تصمیم مستقل برشمرد.
مقامات عربستان سعودی تصمیم دارند نماینده سابق حماس در ریاض و از رهبران این جنبش فلسطینی را که از سال ۲۰۱۹ در بازداشت قرار دارد، آزاد کنند.
با اعلام رسمی مقامات برگزاری دیدار ذوب آهن و پیکان این مسابقه بدون حضور تماشاگر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ