یوزپلنگ مشاهده شده که در گذشته و پیش از این، مهشاد نامگذاری شده دارای شناسنامه بوده و از توله یوزپلنگی به نام حرب به دنیا آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان آلومینیوم اراک نمایش موفقی در جریان پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان داشت.
ساندرو تونالی، خرید بزرگ تابستانی نیوکسل، در اولین بازی رسمی خود برای این تیم خیلی زود به گل رسید.
بازیکن جدید نساجی مازندران نخستین گل خود برای این تیم را مقابل ملوان انزلی به ثمر رساند.
مهاجم جدید آلومینیوم اراک در نخستین مسابقه برای این تیم موفق به گلزنی شد.
فاینورد در حضور یک نیمه‌ای ستاره ایرانی خود مقابل رویال یونیون به تساوی رسید.
سرکو کاتانچ در نیمه مربیان سرنوشت ازبکستان مقابل تاجیکستان را تغییر داد.
مدافع راست تیم ملی ایران پاس آخرین گل مقابل افغانستان را به نام خود ثبت کرد.
مدیران بخش کشاورزی معتقدند پیگیری تأکیدات حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره کشاورزی، مسیر آزموده شده و نتیجه بخش برای رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی و سیاسی است.
اهالی سوهانک به چنار کهنسال محله که در تقاطع دو کوچه مسجد و حسینیه ایستاده و دهه‌ها شاهد برگزاری مجالس عزاداری و هیئات محله بوده، «هفت شاخه» می‌گویند. جست‌وجو درباره علت نامگذاری این چنار کهنسال تنها با یک نگاه به پیکر تنومند آن که، چون قامت سبزش سر به آسمان کشیده، میسر می‌شود. از هر زاویه‌ای که به چنار سوهانک نگاه کنید، شاخه‌های تنومند آن که حاصل سالیان دور و دراز زندگی در آبادی سوهانک است، خود نمایی می‌کند
روز گذشته تصویری از یک مراسم خودمانی منتشر شد که حواشی زیادی پس از آن در پی داشت.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان نمایش مطمئنی در برد پُر گل تیمش داشت.
آشتیانی در پاسخ به سوالی درباره خرید سامانه پدافمدی اس ۴۰۰ نیز اظهار داشت: روسیه از کشور‌هایی است که روابط سطح بالایی با آن داریم. با این حال، ما در بحث سلاح پدافندی به خودکفایی رسیده ایم، اما اگر لازم باشد سلاحی تهیه کنیم انجام می‌دهیم، ولی فعلا نیازی به سلاح دیگری نداریم و خیلی از کشور‌ها دنبال باور ۳۷۳ ما هستند.
پیام نیازمند روز گذشته مطابق انتظار در ترکیب اصلی سپاهان حضور نداشت، اما برای حفظ آمادگی در دقیقه 77 یکی از تعویض‌هایی پرتعداد مورایس بود.
مهاجم ریزنقش ایرانی شارلروا لحظاتی پس از ورود به زمین دروازه سرکل بروژ را باز کرد.
مهاجم تاثیرگذار سیرجانی‌ها گرچه دوباره به ترکیب اصلی بازگشته، اما همچنان منتظر خودنمایی برای گل‌گهر است.
قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به رغم پشتوانه‌هایی که در اسناد کلان و بالادستی داشته، نتوانسته در یکسال اول اجرا به توفیق چندانی منجر شده و حتی اوضاع نامطلوب کشور در حوزه خانواده و جمعیت را تثبیت نماید. شروع نامطمئنی که بعید است به فرجامی دلچسب در آینده منجر شود مگر آنکه بازنگری در دستور کار قرار گرفته و تغییراتی را شاهد باشیم.
دو گل زیبا و برد قاطع مقابل گل‌گهر در سایه عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس به‌عنوان مرد اول تیمش به دست آمد.
ستاره برزیلی یونایتد با آئودی 100 هزار پوندی جدید خود در تمرین حضور پیدا کرد.
در بیست و سومین نمایشگاه هفته پژوهش، چندین محصول فناورانه رونمایی شد که از مهمترین آن ها می توان به پهپادهای دانشگاه خواجه نصیر، کپسول سرنشین دار و دستگاه اکسیژن ساز سخنگو اشاره کرد.
سردار آزمون در دقیقه 58 به جای مهدی طارمی وارد زمین شد و در دقیقه 64 دروازه سنگال را باز کرد.
مدافع چپ سپاهان در دیدار تدارکاتی مقابل النجف با ضربه ایستگاهی تیمش را به گل رساند.
اگر تا چند وقت پیش در میان اخبار اطلاعاتی درباره برگزاری جلسات دادگاه مفسدان اقتصادی و احکام صادره مرتبط با آنان و جزای نقدی و رد مال‌های سنگین دیده می‌شد، این روز‌ها به دلیل تغییر شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که وجود دارد و وقوع تخلافاتی که از سوی برخی از تولیدکنندگان و اصناف رخ می‌دهد، «جریمه‌های میلیاردی تعزیرات حکومتی» خودنمایی می‌کند.
لزوم بازگشت به تبار «ارشاد» و «کرامت» در «مصاف» شومن‌ها

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ