معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: سکو یا سامانه مدیریت جامع اردوگاه‌ها تهیه شده؛ تاکنون اطلاعات چهار اردوگاه کشوری در آن وارد شده و درجه‌بندی اردوگاه‌ها نیز شروع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کشور عراق مجموعا بیش از ۲۰ محل نگهداری اسرا برای اسرای ایرانی تشکیل شده بود و در واقع با کمترین امکانات رزمندگان ایرانی که در جریان هشت سال جنگ تحمیلی به اسارت درآمده بودند، دوران سخت اسارت خود را در آنجا به سر می‌بردند. به غیر از زندان‌هایی همچون زندان "الرشید" که در یک منطقه بزرگی از بغداد قرار داشت و زندان "ابوغریب" که در نزدیکی بغداد بوده و بیشتر درجه داران نظامی در آنجا اسیر بودند، مابقی محل‌های نگهداری در قالب اردوگاه بود. تصاویر مربوط به عکسای یادگاری آزادگان دفاع مقدس در این اردوگاههاست.
یوگنی پریگوژین گفت که واگنر نیروهای خود را به عقب برمی‌گرداند و به اردوگاه‌های خود می‌روند.
کمیته مرکزی گروهک «کومله زحمتکشان کردستان» نیز با صدور بیانیه‌ای از حمله عناصر گروهک «کومله زحمتکشان انقلابی کردستان» به مراکز آموزش و اردوگاه‌های خود خبر داد. در این بیانیه آمده است که آن‌ها با تک تیرانداز به سمت عناصر این گروهک شلیک کرده و طی آن دو تن به نام‌های «سامان ابراهیمی» و «هیوا صادقی» کشته شده‌اند.
منابع خبری از برگزاری رزمایش حزب الله در یکی از اردوگاههای نظامی آن در جنوب لبنان در آستانه سالروز آزادسازی جنوب لبنان خبر دادند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اعلام سه کشته در سیلاب ۲۴ ساعت گذشته، گفت: در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و لرستان بارش‌ها شدت گرفته‌ است و امدادگران هلال احمر آماده برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری در صورت لزوم هستند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بارندگی‌ها در آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و لرستان شدت گرفته‌است و امدادگران هلال احمر آماده برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری هستند.
رافائل و بخش‌هایی از داستان زندگی او به طور گسترده‌ای شناخته شده است، اما کار او به عنوان یک عکاس مطبوعاتی، مستندی از دسترسی منحصر به فرد او در کشور‌هایی است که خارجی‌ها معمولاً از آن‌ها استقبال نمی‌کردند. در اردوگاه‌های آموزشی مخفی مورد استفاده مبارزان فلسطینی و همچنین اقامتگاه رهبران عرب.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اردوگاه‌های آموزش و پرورش را در روزهای آخر هفته و روزهای تعطیل باز بگذارید گفت: مدارسی که نوبت عصر ندارند باید برای دانش آموز و والدین فعال باشد.
برخی تصور کرده‌اند چوب حراج آموزش و پرورش قرار است بر سر اردوگاه‌هایی چون منظریه یا مناطق خوش آب‌و‌هوای دیگر فرود آید. اما حدس زده می‌شود می‌خواهند زمین بسیار با‌ارزش کانون زبان ایران متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در شهرک غرب بالای خیابان حسن سیف بفروشند تا یک برج دیگر بالا برود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش باید ۹۰ میلیون نفر- روز اردو ببریم و این کار نیازمند شکل گیری شبکه اردوگاه‌هاست.
او پسر منتخب اسامه «بن لادن» بود وارث مسح شده فرمانده جنگ القاعده در میان قله‌های ناهموار افغانستان. او «عمر بن لادن» است. در دوران کودکی در تورا بورا در رشته کوه‌های شرق افغانستان اسامه بن لادن آزمایش سلاح‌های شیمیایی را بر روی حیوانات خانگی محبوب «عمر»" پسرش انجام داد اسامه هم چنین عمر را مجبور به تیراندازی با استفاده از اسلحه کلاشنیکف در اردوگاه‌های آموزشی تروریستی کرده بود.
وزیر کشور در خصوص وظایف نیروی انتظامی و شهرداری تهران نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر هم اظهار کرد: تصریح مشخصی در قانون در این حوزه وجود ندارد. بر همین اساس متناسب به اقتضای منطقه‌ای، دستگاه ها عهده دار این مسئولیت می شوند.
طبق ماده ۴۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق موادی به آن (الحاقی مصوب ۱۳۸۹/۰۵/۰۹)، «به قوه قضاییه اجازه داده می‌شود که بخشی از محکومان مواد مخدر یا روان‌گردان‌های صنعتی غیرداروئی را به جای زندان در اردوگاه‌های خاص نگهداری کند. دولت موظف است اعتبارات و تسهیلات و مقررات لازم را برای تهیه و اداره این اردوگاه‌ها در ظرف مدت یک سال تامین کند.»
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای راه‌اندازی سامانه‌ ثبت اطلاعات اردوگاه‌ها خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم از فضاهای اردوگاه‌ها بهره ببریم.
دبیرکل جمعیت هلال احمر از اسکان بیش از ۱۷۲ هزار نفر از زائران اربعین در اردوگاه های جمعیت هلال احمر در مناطق مرزی خبر داد.
دبیر کل حزب الله گفت: ما در ۴۰ سال گذشته، در خدمت مردم بودیم، از مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گرفته تا مسائل سیاسی و خدماتی. باید از برادران سوری و مسئولان جمهوری اسلامی تشکر کنم که سی ۴۰ سال از ما حمایت کردند؛ به ویژه از برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از روز نخست، در اردوگاه‌ها در کنار ما بودند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ