مردم شهرستان بروجرد با حضور در مقابل منزل قهرمان کشتی جهان، محمدرضا شاکری، از این ورزشکار قهرمان ملی استقبال کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد از کشف هشت هزار و ۸۰۰ نخ سیگار در این شهرستان خبر داد.
خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: فاز نخست «خانه چوب» به زودی در بروجرد افتتاح می‌شود.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به دلیل بارش شدید باران در شهرستان، عدم دید کافی و خطر ریزش کوه در مسیرهای۲ جاده ونایی و آبسرده به شهر بروجرد تا پایان بارندگی‌ها مسدود است. ۲ جاده منتهی به شهر گردشگری ونایی و روستای آبسرده از جاده‌ای زیبا و پرتردد بروجرد بوده که به دلیل کوهستانی بودن و عدم دید کافی با خطر ریزش کوه مواجه است.
تسنیم نوشت: معاون فرماندار پردیس گفت: تانکر سوختی که کنار مدرسه‌ای که دانش‌آموزانش مسموم شده بودند، در روز‌های گذشته در قم و بروجرد هم تردد داشته است. تانکر به پارکینگ منتقل شد و نگهبانان پارکینگ هم مسموم شدند.
تعداد معدودی از دانشجویان دختر در دانشگاه آزاداسلامی واحد بروجرد با مشاهده‌ی علائمی، چون سرگیجه راهی بیمارستان شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه ۱۰ تا ۱۵ شهر درگیر مسمومیت دانش‌آموزی شدند، گفت: فقط دو شهر قم و بروجرد درگیر مسمومیت دانش‌آموزی هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دو شهر قم و بروجرد درگیر مسمومیت دانش آموزی هستند.
ساوه- دادستان کل کشور با اشاره به ورود دادستانی به موضوع مسمومیت دانش آموزان قم و بروجرد گفت: احتمالاتی وجود دارد اما نمی توانیم براساس احتمالات تصمیم گیری کنیم.
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به موضوعات رخ داده در مدارس قم و بروجرد گفت: با توجه به اهمیت موضوع دادستان قم با جدیت به این موضوع ورود پیدا کرده و این مسئله در حال پیگیری بوده، اما تاکنون نتیجه‌ای گرفته نشده است.
مهدی غیبی از تداوم مسمویت دانش‌آموزان در مدارس بروجرد خبر داد و اظهار داشت: امروز نیز گزارش مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه پسرانه خیام داشتیم.
تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد می‌گویند قسمت‌هایی از بدن‌شان در مدرسه فلج شده است، یک پزشک در بیمارستان آیت‌الله بروجردی می‌گوید مسمومیت دانش‌آموزان از هرچه بوده، از استشمام گاز مونوکسید کربن نبوده، دو دانش‌آموز مدرسه ۱۵ خرداد بروجرد می‌گویند که شیئی شبیه یک بمب کوچک را دیده‌اند که از بیرون مدرسه به حیاط پرتاب شده و ماده‌ای که از آن بیرون می‌آمده، آن‌ها را مسموم کرده است.
مجید منعمی اظهار داشت: امروز در ادامه مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس بروجرد، این بار تعداد زیادی‌ از دانش‌آموزان‌ در دبیرستانه ‌دخترانه 15 خرداد مسموم و راهی بیمارستان شدند.
سعید رازانی مدیرکل سازمان بازرسی لرستان اظهار داشت: علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد هنوز به‌خوبی روشن نیست و به‌همین دلیل این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان سازمان بازرسی قرار گرفته است.
یک منبع آگاه از تکرار حادثه مسمومیت برای ۴۴ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد خبر داد.
یک منبع آگاه از تکرار حادثه مسمومیت برای ۴۴ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد خبر داد.
خلخال- وزیر آموزش و پرورش گفت: در حادثه مدرسه دخترانه بروجرد، مسمومیت حادی گزارش نشده اما نظر قطعی را وزارت بهداشت اعلام می‌کند.
سعید رازانی مدیرکل سازمان بازرسی لرستان اظهار داشت: علت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد هنوز به‌خوبی روشن نیست و به‌همین دلیل این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار سازمان بازرسی قرار گرفته است.
غیبی اظهار کرد: تاکنون ۵۱ نفر دیگر از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد دچار مسمومیت شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: دو واحد صنفی در مجتمع تجاری دیپلمات سنتز به دلیل بی حجابی فروشندگان با دستور دادستان بروجرد پلمب شد.
آدم‌کشی مردان کینه جو در بروجرد
نیروهای امنیتی شهرستان بروجرد در عین اقتدار و آمادگی ، مردمداری خود را به نمایش گذاشتند.
بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری سارقان عامل شهادت گروهبان یکم «میلاد بیرانوند» خبر داد و گفت: شهید بیرانوند در عملیات تعقیب و گریز به صورت عمدی توسط سارقان با خودرو زیر گرفته شد.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: یکی از عوامل اغتشاشات در بروجرد پس از درگیری با نیروهای انتظامی خودکشی کرد و به هلاکت رسید.
بر اثر این حادثه راننده و سه سرنشین خودروی ال ۹۰ به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ