تجلیل وزارت ورزش از تاج بخاطر افتخار در جام‌جهانی!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد مرکزی اربعین ضمن تجلیل از خانواده شهدا در ستاد مرکزی اربعین گفت: پیداه روی زائرین در اربعین به نیابت از همه شهدا خواهد بود.
در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس، از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی شاهچراغ (علیه‌السلام) تقدیر شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان و نایب رئیس کمیته ملی المپیک از شهلا قربانی تجلیل کردند.
فریدون مجلسی دیپلمات پیشین وزارت خارجه می‌گوید: این درست که محدودیت‌های آمریکایی‌ها روز به روز ضعیف‌تر می‌شود اما دلیلی ندارد ایران به روابط خصمانه‌اش ادامه بدهد. در واقع یک نوع غیرت‌مداری و اولویت دانستن سلیقه شخصی در جمهوری اسلامی است که موجب شده خودش، خودش را محدود کند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته در این معاونت، تحلیل نتایج حاصل از ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی دانش آموزان به صورت مشروح در قالب سیستم خبره فردی برای کمک به کسب شایستگی‌های لازم در خصوص انتخاب رشته آگاهانه انجام شده است.
مهاجم دردساز فصل قبل استقلال و تراکتور، زردپوش شد.
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور از فدراسیون ووشو تجلیل به عمل آورد.
طی برنامه‌ای در وزارت میراث فرهنگی و همزمان با هفته موزه‌ها و میراث فرهنگی، از مدیران برخی از بناهای تاریخی و یگان حفاظت از میراث فرهنگی تجلیل شد.
سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر طالبان با رد برخی ادعاها اعلام کرد: ممنوعیت تجلیل از عید نوروز در افغانستان صحت ندارد.
«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: حقایق زیادی وجود داشته است؛ انفجار‌های خط لوله، انگیزه‌های روشن و شواهد غیرمستقیم که توسط روزنامه‌نگاران به دست آمده است. پس چه زمانی یک نشست اضطراری ناتو برای تجزیه و تحلیل این وضعیت تشکیل می‌شود؟
وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۲ بهمن روز تجلی آرمان‌های بزرگ و الهی ملت و روز گرامیداشت سال‌ها مجاهدت، استقلال‌خواهی، عدالت‌جویی، حق‌طلبی، آزادیخواهی و روز عزت ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
تجلیل وزارت ورزش از تاج بخاطر افتخار در جام‌جهانی!
در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه "تراز" وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر شد.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکارانی که مقابل رژیم غاصب صهیونیستی بازی نمی‌کنند، در نهایت ایثار و جهاد قرار دارند و باید از آنها تجلیل شود.
مشاور امور زنان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تشریح و از پیگیری تقلیل ساعت کاری بانوان فرهنگی خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در میزگرد تخصصی شهید سلیمانی و مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری در منطقه غرب آسیا گفت: شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت بود و ما آثار تجلی این چهره را می‌بینیم.
منابع دولتی در شبکه NHK تلویزیون ژاپن گفتند، موشک به خارج از منطقه اقتصادی ویژه ژاپن در دریای ژاپن اصابت کرده است. دفتر مدیریت بحران ژاپن و وزارت دفاع اقدام به جمع آوری اطلاعات و تحلیل داده‌های مربوط به شلیک موشکی جدید کره شمالی و تحقیق درباره آن کرده‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه نوشت: تقلّای رژیم اسرائیل با حمایت رژیم آمریکا به منظور سازش با تعداد بیشتری از دولتها، تأثیری در تقلیل تنفر ملت‌های جهان نسبت به این رژیم و ماهیت نامشروع آن نخواهد داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با انتقاد شدید از برگزاری نشست ویژه شورای حقوق بشر در مورد ایران گفت: چنین اقداماتی به ارتقای حقوق بشر کمک نمی‌کند و صرفا تقلیل دهنده جایگاه سازوکار‌های حقوق بشری است.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ثبت‌نام در سی و چهارمین جشنواره ملی کارگران که با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه برگزار می شود، تا ۱۰ آذرماه تمدید شد.
وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای مشترک نقش مداخلات آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور را تبیین کردند.
کارشناس دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به اینکه به طور کلی بیماری‌های نورودژنراتیو یا بیماری‌هایی که در آن بافت مغز تحلیل می‌رود را دمانس می‌نامند، گفت: دمانس نیز انواع مختلفی دارد که یکی از شایع‌ترین انواع آن بیماری آلزایمر است. از انواع دیگر دمانس می‌توان به دمانس عروقی (دمانس واسکولار) یا ترکیبی از دمانس عروقی و بیماری آلزایمر اشاره کرد.
ابطال دستورالعمل تجلیل از فداکاران صنعت آب و برق وزیر نیرو در پی شکایت یکی از شهروندان از وزارت نیرو، در دیوان عدالت اداری بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ