مسئول امور حقوقی باشگاه پرسپولیس از آمادگی این باشگاه برای مذاکره با ذوب آهن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس با بیان جزئیات دریافت صدور مجوز حرفه ای گفت: ورزشگاه آزادی آماده تکمیل صد درصدی است. اگر هم نشود درست خواهند کرد.
دروازه‌بان جدید آلومینیوم نخستین بازی فصل خود را مقابل باشگاه سابقش انجام می‌دهد.
بیرانوند و کریمی به توافق کامل دست پیدا کرده‌اند و قرار است ظرف ۲۴ ساعت باشگاه استقلال مبلغ نهایی شده را برای بیرانوند آماده کند تا دروازه بان فصل پیش پرسپولیس در لیگ بیست و سوم پیراهن استقلال را بر تن کند.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتوانند به دومین قهرمانی در این فصل برسند.
باشگاه پرسپولیس با واریزی قابل توجه به حساب بازیکنان و کادرفنی آماده مصاف با نساجی شد.
پوستر باشگاه پرسپولیس برای دیدار با نساجی از پیراهن سفید این تیم استفاده شده است.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور همه اعضایش درباره حاشیه های اخیر به وجود آمده برای سرخپوشان تشکیل جلسه داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیروزی تیمش برابر استقلال را به هواداران این تیم تقدیم کرد و گفت: قبل از بازی گفته بودم که آماده بردن حریف هستیم.
باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای به خواسته باشگاه مس کرمان واکنش نشان داد. در متن این بیانیه آمده: گفت: متاسفانه ما را بهانه می‌کنند تا خود را نشان دهند و نگران این بدعت غلطی هستیم که اتفاق افتاده است.
باشگاه الاتحاد عربستان با برآورده کردن معیارهای کسب مجوز حرفه‌ای مدنظر AFC آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود.
باشگاه پرسپولیس ضمن اعتراض به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی، از فضای به وجود آمده در زمینه داوری بازی‌های این تیم انتقاد کرد.
بعد از اطلاعیه دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال، توجهات در بین فوتبال‌دوستان برای کمک به زلزله‌زدگان خوی افزایش یافته است.
بعد از اطلاعیه دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال، توجهات در بین فوتبال‌دوستان برای کمک به زلزله‌زدگان خوی افزایش یافته است.
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای خواستار کمک هم‌میهنان به زلزله زدگان آذربایجان شد.
در شرایطی که در پرونده مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال پای ساختمان باشگاه پرسپولیس نیز به میان آمده، مدیران این تیم از حل این موضوع خبر می‌دهند.
رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود، قصد داشت در جایگاه CIP مستقر شود اما به او اجازه این کار را ندادند و این موضوع باعث عصبانیت حدادیان شد. در ادامه مالک باشگاه نساجی به سمت جایگاه VIP رفت و در آنجا مستقر شد.
اگر خریدارانی با نقدینگی بالای 2هزار میلیارد آماده خرید بلوک 51 درصدی استقلال یا پرسپولیس باشند آینده هر دو باشگاه دستخوش تغییرات بزرگ است.
در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس با جمع آوری مدارک و مستندات آماده شکایت از لوکادیا شده است.
هافبک سال های نه چندان دور باشگاه پرسپولیس و تیم ملی صحبت هایش را نسبت به تفکرات تاکتیکی کی روش مطرح کرد.
علیرضا بیرانوند که با انگیزه زیادی برای جام جهانی آماده می‌شود، در آخرین بازی پرسپولیس قبل از شروع اردوی نهایی تیم ملی، صدمین بازی‌اش برای این تیم را تجربه خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس، اکنون در مذاکراتی که داشته، توانسته شرایط پرداخت این مبلغ را فراهم سازد و قرار است طی ساعات آتی مبلغ ۱۷۰ هزار دلار به حساب اعلام شده توسط این بازیکن پرداخت شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد فوتبال و بازی صحبت کرد گفت: باشگاه پرسپولیس برای کمک به تیم ملی و برنامه‌های آقای کی‌روش آمادگی کامل دارد.
سخنگوی گمرک ایران گفت: کالاهای عبوری خارجی از مسیر کشور در چهار ماه نخست امسال، به ۴ میلیون و ۹۲۱ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ