بعد از پایان نقل و انتقالات، فولاد شمایلی جدید را در لیگ برتر ایران خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل گهر هرچند بی سرو صدا کار آماده سازی را انجام می دهد اما به نظر تیم فصل جدید سیرجانی ها با مرد یونانی یک چهره کاملا متفاوت در لیگ 23 باشد.
میلاد سرلک مرموزترین مهره نقل و انتقالات پرسپولیس بوده و حالا در یک موقعیت خاص قرار گرفته است.
هواپیمای فضایی و مرموز چینی بعد از ۹ ماه حضور در مدار زمین اخیرا برای دومین بار روی زمین فرود آمد و بدین ترتیب چین تبدیل به یکی از معدود کشور‌هایی شد که موفق به فرود و استفاده مجدد از یک فضاپیما شده است.
جواد نکونام پس از دیدار فولاد - الفیصلی و برد تیم سابقش تاکنون به دور از اتفاقات فوتبالی ‌بوده است.
جواد نکونام پس از دیدار فولاد - الفیصلی و برد تیم سابقش تاکنون به دور از اتفاقات فوتبالی ‌بوده است.
کریپتوس یک لوح رمزگذاری شده اسرارآمیز است که «جیم سنبورن» آن را طراحی کرده است و درست در خارج از مقر CIA در لنگلی، ویرجینیا قرار دارد. در واقع این نوشته آنقدر مرموز است که حتی سازمان سیا هم نتوانسته این کد را به طور کامل رمزگشایی کند
محمود درباره اخاذی‌ها با لباس مأمور می‌گوید: شرایط خوبی نداشتم و طبیعتاً توان کار کردن نیز نداشتم بنابراین یک روز به بازار رفتم و یک لباس پلیس خریداری کردم تا با آن از افراد اخاذی کنم.
مانند امواج گرانشی (GWs) و انفجارهای پرتو گاما (GRBs)، انفجارهای رادیویی سریع (FRBs) یکی از قدرتمندترین و مرموزترین پدیده های نجومی امروزی هستند.
بر اساس اسناد فاش شده پنتاگون، مشخص شده است که پهپاد‌های رادارگریز آرکیو ۱۷۰ سنتینل از اواخر تابستان گذشته حداقل ۹ سورتی پرواز برای جمع‌آوری اطلاعات درباره نیرو‌های روسیه در شبه جزیره کریمه و سایر مناطق درگیری در ساحل دریای سیاه انجام داده‌اند.
در طول این سال‌ها، نمونه‌های فسیلی متعددی از هیولا‌های تالی پیدا شده و اولین بار در سال ۱۹۵۵ بود که فرانسیس تالی، به صورت تصادفی با نمونه‌ای از این فسیل در بستر فسیلی Mazon Creek در ایلینویز روبرو شد.
دهکده‌ی آسوکا واقع در ناحیه تاکایچی استان نارای ژاپن به خاطر تخت‌سنگ‌های اسرارآمیزش معروف است. منشا باستانی دهکده به دوره‌ای از تاریخ ژاپن موسوم به کوفون جیدای بازمی‌گردد.
این پرنده مجهز به تجیهزات به روز شناسایی است و با تکیه بر هوش مصنوعی می‌تواند دست به عملیات بزند. پیش از این تصویری از این پرنده در حال پرواز کنار سوخو ۵۷ در رسانه‌ها منتشر شده بود.
هواپیمای X-۳۷B، هواپیمای فضایی پر رمز و رازی است که مجموعا ۱۰ سال را در مدار زمین گذرانده است.
پرویز ثابتی یکی از مرموزترین چهره‌های امنیتی تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود که در زمان رژیم شاه به عنوان رئیس اداره سوم ساواک و رئیس ساواک تهران منصوب شد.
موشک‌های هایپرسونیک بسیار ارزشمند هستند، به این دلیل که در حال حاضر هیچ روش عملیاتی و قابل اتکایی برای رهگیری و نابودی آن‌ها وجود ندارد. اما در شرایطی که تکنولوژی دفاعی پیشرفت خواهد کرد، روشی‌هایی برای مقابله با این موشک‌ها نیز ابداع خواهد شد.
اعماق اقیانوس مملو از موجودات عجیب و غریب و شگفت‌انگیز است و هر چه انسان‌ها بیشتر به جست‌وجو می‌پردازند، تعداد بیشتری از آن‌ها قابل رؤیت می‌شوند. ۲۰۲۲ از آن سال‌هایی بود که دانشمندان موفق شدند تمام زیبایی‌های یک آکواریوم را در اعماق دریا مشاهده کنند.
رئیس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به تداوم بحران گازی تا سال ۱۴۲۰، گفت: ۷ میلیارد دلار از مرغوبترین ارز کشور به سمت نیروگاه‌ها می‌رود و ما مجبوریم که برق درست کنیم.
به نظر می‌رسد موز آن چیزی نیست که ما فکر می‌کنیم. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که موز اهلی از نظر ژنتیکی به انواعی وحشی می‌رسد که هنوز پیدا نشده‌اند. انواع عجیب و غریب این میوه از جمله موز‌های قرمز یا آبی، دانه‌دار یا بدون دانه از این واقعیت حکایت دارند که موز بسیار مرموزتر از تصور ماست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ