لوئیس سوارز در مصاحبه با مارکا از لوئیس انریکه به عنوان بهترین مربی دوران فوتبالش یاد کرد و در مورد بارسا هم گفت که این تیم با خریدهای جدید و فرم خوبی که دارد، مدعی قهرمانی در همه جام‌هاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه TV3 مدعی شد یک صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی که قصد تزریق 60 میلیون یورو به باشگاه بارسلونا را داشت منصرف شده است.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، که همراه این تیم در آمریکا به سر می‌برد، در مصاحبه‌ای در مورد وضعیت این باشگاه صحبت کرده است.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد سرمربی بارسلونا به حفظ عبدالصمد ازلزولی، ملی‌پوش مراکشی، تمایل دارد.
یک رسانه آمریکایی مدعی شد لوئیس سوارز علاقه زیادی برای پیوستن به اینترمیامی و همبازی شدن با لئو مسی دارد و ممکن است به زودی راهی میامی شود.
مسینیو، مهاجم 16 ساله پالمیراس، جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است و مورد توجه بارسلونا نیز قرار دارد.
دیاریو اسپورت در خبری اختصاصی مدعی شد بارسلونا در تماس‌هایی با لیورپول برای به خدمت گرفتن تیاگو آلکانترا ابراز علاقه کرده است.
بعد از انتشار بیانیه باشگاه ختافه و اعتراض به روزنامه مارکا که مدعی شده بود بازی اول فصل ختافه مقابل بارسا بدون تماشاچی است این روزنامه حکم دادگاه علیه ختافه را منتشر کرد.
یک رسانه لهستانی مدعی است روبرت لواندوفسکی به صورت غیرمستقیم در عملیات انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا نقش داشته است.
رسانه آلمانی مدعی شد، ایلکای گوندوگان به بارسلونا پیوسته است.
روزنامه اسپورت اسپانیا مدعی شد باشگاه بارسلونا به ساموئل اومتیتی اعلام کرده هر چه زودتر مقصد بعدی خود را انتخاب کرده و بارسلونا را ترک کند.
سایت اسپانیایی رلوو مدعی شد لیونل مسی به باشگاه سابقش بارسلونا اعلام کرده برای دریافت پیشنهاد این باشگاه تنها 10 روز دیگر منتظر خواهد ماند.
یک رسانه اسپانیایی مدعی است اتلتیکو مادرید خود را برای شکار یک ستاره از بارسلونا آماده می‌کند و به این منظور جوردی آلبا را هدف گرفته است.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد سه مصدوم بزرگ بارسلونا به تمرین این تیم بازگشتند و این خبر در آستانه دیدار هفته آینده مقابل اتلتیکو مادرید برای بارسا بسیار خوشحال‌کننده است.
یک رسانه اسپانیایی مدعی است دو ستاره بارسلونا گاوی و آرائوخو در تابستان پیش رو این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهند کرد.
یک رسانه فرانسوی مدعی است لیونل مسی به صورت جدی به بازگشت به بارسلونا فکر می‌کند و معتقد است بازگشت به بلوگرانا برای او فرصتی طلایی خواهد بود.
در شبی تاریخی و با کامبک در مقابل بارسا، یونایتد به دور بعدی لیگ اروپا صعود کرد در حالی که این بازی کیفیتی در سطح لیگ قهرمانان داشت.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد بارسلونا با مارکو آسنسیو، وینگر رئال مادرید، وارد مذاکره شده است. سوال بزرگ این است که آیا بعد از 27سال شاهد انتقال یک رئالی به بارسا خواهیم بود؟
یک روزنامه انگلیسی مدعی است بارسلونا مصمم است در پایان فصل جاری ایلکای گوندوگان را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.
رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند اینتر پیشنهادی برای مبادله جوردی آلبا و رابین گوسنس دریافت کرده ولی بلافاصله پاسخ منفی خود را به اطلاع کاتالان‌ها رسانده است.
بعضی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که بارسلونا در حال بررسی شرایط انتقال قرضی آنسو فاتی، ستاره جوان این تیم، است.
بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 والنسیا را شکست بدهد.
هافبک گچسارانی که به زعم علی دایی قرار بود ستاره این تیم در خط میانی شود، مسیر را آنطور که برایش پیش‌بینی می‌شد دنبال نکرد تا اکنون در 31 سالگی مدعی شود بارها به خداحافظی فکر کرده است.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، مشتاق بازی فردا برابر بارسلوناست و دوست دارد پیروزی های پر گل اخیر برابر این تیم را تکرار کنند.
یک شبکه تلویزیونی آمریکایی مدعی شد بارسلونا به منچسترسیتی اطلاع داده است که تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای خرید برناردو سیلوا به این باشگاه پیشنهادی رسمی خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ