ووت وخهورست می گوید که کاملاً مطمئن است که می تواند در موفقیت های تیمش نقش ایفا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه صندوق نوآوری هدف‌گذاری برای ایجاد ۵٠٠ هزار فرصت شغلی جدید دانش بنیان و صادرات ۶ هزار و ١٠٠ میلیون دلاری دانش بنیان ها را از راهبردهای صندوق در برنامه هفتم توسعه عنوان کرد.
ظرفیت‌های خالی زیادی در بازار هند وجود دارد که در «همایش معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های حضور در بازار هندوستان» به این موضوع پرداخته می‌شود.
هافبک سابق استقلال با بیان اینکه مهاجمان استقلال در هفته‌های اخیر عملکرد فوق العاده ای داشتند گفت: آنها نباید فرصت‌های به دست آمده در دربی را از دست بدهند.
دبیرکل کمیته المپیک از بسته شدن لیست همه رشته ها در بازیهای آسیایی خبر داد و گفت: اگر وزارت و کمیته المپیک بخواهند فرصت اصلاحات داریم.
دبیرکل کمیته المپیک از بسته شدن لیست همه رشته ها در بازیهای آسیایی خبر داد و گفت: اگر وزارت و کمیته المپیک بخواهند فرصت اصلاحات داریم.
دبیرکل کمیته المپیک از بسته شدن لیست همه رشته ها در بازیهای آسیایی خبر داد و گفت: اگر وزارت و کمیته المپیک بخواهند فرصت اصلاحات داریم.
آقای اردوغان برای ما یک تهدید بزرگ و درعین‌حال یک فرصت بزرگ است؛ چراکه در دوران تحریم‌ها ایستادگی کرد. اما کمال قلیچدار اوغلو اهل ریسک نیست و فرصت ها و تهدیداتش برای ایران کم است.
نفت مسجدسلیمان در صورت شکست مقابل سرمربی سابق، یک گام دیگر به سقوط نزدیکتر خواهد شد.
بازیکن فولاد گفت که در لیگ ایران به حدی بازی ها کند است که به صورت مفید فقط 10 دقیقه بازی انجام می شود.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که تلاش های غرب برای آسیب زدن به این کشور نتوانسته به هدف خود برسد.
هافبک تیم هوادار با بیان اینکه برای موفقیت تیم ملی می توانیم جام ملت ها را فدای جام جهانی کنیم گفت: باید با یک برنامه ریزی قوی آماده حضور در جام جهانی شویم.
قالیباف با اشاره به ضرورت توجه به فرصت‌ها گفت: پس از ورود به هر پدیده و اتفاقی، فرصت‌ها و تهدید‌هایی به وجود می‌آید و درست این است که مسئولان دو کشور، پارلمان‌ها، دولت‌ها و ملت‌ها بتوانند به نوعی عمل کنند که حداکثر استفاده از فرصت‌ها شود و تهدید‌ها نیز به فرصت تبدیل شود، در غیر این صورت فرصت‌ها را از دست می‌دهیم و همچنین فرصت‌ها به تهدید تبدیل خواهند شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تهرانی ها خواست تا با آگاهی از آخرین شرایط قیمت وام مسکن اعلامی برای خرید خانه اقدام کنند.
اینکه مجلس اصرار دارد برنامه از سوی دولت داده شود، آزمونی برای نمایندگان است، قانون برنامه بعد از اتمام این دوره مجلس بر کل کشور تاثیرگذار است و این سند بالادستی است، به دولت تاکید می کنیم اول برنامه را ارائه دهد و بعد بودجه را، و در رسانه ها مجلس را تحت فشار نگذارد. اینکه سال گذشته در تبصره ای، برنامه تمدید شد به این دلیل بود که دولت جدید است، اما از شهریور ماه دولت فرصت نگارش لایحه برنامه را داشت.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک با تاکید بر این که ترکیبی از باتجربه ها و جوان ها را به این تیم دعوت کرده است گفت: فرصت کمی برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در مسابقات جهانی داریم.
مصدومیت ها و محرومیت ها استقلالی ها در هفته های اخیر موجب حضور بازیکنان جدیدی در ترکیب استقلال شد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: فرصتهای اشتغال زیادی در طرح‌های عمرانی و زیرساختی وجود دارد باید دستگاه‌های اجرایی متولی این فرصت‌های شغلی را ثبت تا تعهد امسال خراسان رضوی را محقق کنیم.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
اگرچه تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی جهان عملکرد درخشانی نداشت اما فرصت حضور در المپیک ۲۰۲۴ را از دست نداده است چرا که اصلا این رقابت ها میدانی برای توزیع سهمیه نبود!
اگرچه تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی جهان عملکرد درخشانی نداشت اما فرصت حضور در المپیک ۲۰۲۴ را از دست نداده است چرا که اصلا این رقابت ها میدانی برای توزیع سهمیه نبود!
تلگرام در آخرین به روزرسانی خود ویژگی‌های جدیدی را در کتابخانه ایموجی ها، واکنش‌های بی‌نهایت، ورود به سیستم ساده‌تر و فرمت نام کاربری جدید ارائه کرده است.
ورود بخش خصوصی به صنعت فضایی و توسعه خدمات مبتنی بر اطلاعات ارسالی از ماهواره‌های سنجشی فرصتهای اقتصادی گسترده‌ای را ایجاد و این صنعت را به یکی از مهمترین عوامل شکوفایی اقتصادی تبدیل می کند.
سفیر ژاپن گفت: با توجه به روابط بسیار حسنه ای که خودروسازان ژاپنی با خودروسازان ایرانی داشته اند، اگر تحریم ها برداشته شوند، فرصت های جدیدی برای این همکاری ها به وجود خواهد آمد.
بازار سهام امروز در روندی معکوس با روز گذشته تحت تاثیر رفتار حقوقی ها شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود. بازاری که حجم و ارزش معاملات آن نیز بسیار ضعیف بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ