وحیدی دربارۀ چالش مساجد کشور و وضعیت برخی از آنها گفت: تعداد قابل توجهی از مساجد ما امام جماعت ندارد و ‌متاسفانه عادت کردیم در مسجد را می‌بندیم؛ یعنی با عادت‌ها و رویه‌هایی مواجهیم که معلوم نیست از کجا نشأت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنانم در مناطقی سرویس زدند که حمله‌های تایلند را با مشکل مواجه کرد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: برای نجات کشور از سیاه چاله جمعیتی و ترغیب جوانان به ازدواج باید مشکل اشتغال و مسکن مرتفع شود.
با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت استقلال حل شد.
مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از برگزاری ۳۰۰ جشن ویژه هفته ازدواج خبر داد و گفت: آیین نامه‌ای جهت رفع مشکل تامین ضامن برای وام ازدواج در حال تدوین است.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها از مدت‌ها قبل رفع شده بود.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد مشکل ورود زنان به ورزشگاه‌ها حل شده و خانم‌ها به استادیوم تشریف می‌آورند!
با دستور وزیر ورزش و جوانان، ورزشگاه آزادی آماده میزبانی دیدار امروز پرسپولیس و پیکان خواهد شد.
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از اختلال در سامانه پرداخت «وام ازدواج» بانک مرکزی خبر داد و گفت: در حال پیگیری رفع این مشکل هستیم.
رییسی گفت: مردم اهواز نباید مشکل فاضلاب داشته باشند و جوانان خوزستان نباید از بیکاری رنج ببرند. با ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد، نباید مشکل آب‌وفاضلاب و زیرساخت‌ها وجود داشته باشد.
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از مرتفع شدن موضوع مالکیت مشترک دو باشگاه‌ تهرانی برای بارگذاری در سامانه حرفه‌ای‌سازی خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان از حل مشکل مالکیتی پرسپولیس و استقلال خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال، مشکل میلاد کر برای حضور در تیم جوانان را حل کرد.
وزیر کشور گفت: مشکل بزرگ برخی از بازداشت‌شدگان در اغتشاشات اخیر، قطع ارتباط آن‌ها با معنویت و خدا بود. هجمه فراوان فرهنگ منحط غربی و بی خدایی، باعث بی هویت سازی این جوانان شده است.
وزیر کشور گفت: مشکل بزرگ برخی از بازداشت‌شدگان در اغتشاشات اخیر، قطع ارتباط آنها با معنویت و خدا بود. هجمه فراوان فرهنگ منحط غربی و بی خدایی، باعث بی هویت سازی این جوانان شده است.
به گفته مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش طرحی در زمینه رفع مشکل وام ازدواج ارائه شده که بر اساس آن افراد می‌توانند یارانه و سهام عدالت را به جای ضامن مورد وثیقه قرار دهند.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود، امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با فکر و درایت و با توجه به منافع ملی تصمیم درست و برد برد بگیرد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: به داد مشکل رفع بیکاری جوانان برسید سازمان برنامه و بودجه باید به مردم و دولت و استان‌ها کمک کند و با عمل به قانون دغدغه اشتغال را برطرف سازد.
تیم ملی اروگوئه در آستانه جام جهانی 2022 خود را برای محک زدن ستاره‌های بزرگش مثل لوئیس سوارز، کاوانی، داروین نونیز، فدریکو والورده و رودریگو بنتانکور آماده می‌کند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه آموزش و سامانه ملی از دستاوردهای مهم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی است.
در جریان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در سنندج، یک عضو این تیم با مشکل مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی درگذشت.
در جریان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در سنندج، یک عضو این تیم با مشکل مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی درگذشت.
در جریان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در سنندج، یک عضو این تیم با مشکل مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی، درگذشت.
در جریان اردوی تیم ملی بوکس جوانان در سنندج، یک عضو این تیم با مشکل مواجه شد که پس از انتقال به بیمارستان و عمل جراحی، درگذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ