نی آلوز، برادر دنی آلوز، معقتد است که بازداشت برادرش با توطئه قبلی صورت گرفته و او عملا بی‌گناه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مخترع سیستم های آب سردکن و شیرآلات نی‌دار گفت: استفاده از این شیرآلات ضمن صرفه‌جویی ۶۰ درصدی در میزان آب آشامیدنی، از صرف میلیاردها تومان برای خرید لیوان‌های پلاستیکی و کاغذی پیشگیری می کند.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: تکمیل ۳ طرح فولادسازی در سال ۱۴۰۲ شامل تولید نخستین ذوب فولاد سفیددشت، نی ریز و قائنات در شمار برنامه‌های ویژه امسال قرار دارد.
در زمان‌های قدیم مردم این خط را با استفاده از قلم نی می‌نوشتند تا یک علامت «گوه‌شکل» روی لوح گلی ایجاد کنند. از همین رو خواندن و ترجمه این خطوط تا کنون بسیار دشوار بوده است. حالا، اما محققان در دانشگاه تل آویو و دانشگاه آریل یک مدل هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌اند که تمام این تلاش‌ها را ساده می‌کند. این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند به طور خودکار متن اکدی نوشته شده به خط میخی را گرفته و ترجمه انگلیسی آن را بیرون دهد.
مرحوم ناهید در سال 1341 توسط حسین قوامی به برنامه «گل‌ها» نیز دعوت و همکاری خود را در این مجموعه برنامه رادیویی آغاز کرد. او بعدها در ارکستر فرامرز پایور به نوازندگی نی پرداخت و در سالهای بعدتر موفق به اخذ مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
نی جوان و پسرخردسالی که در سرقت‌های خشن حضور داشتند بازداشت شدند. زن جوان در بازجویی‌ها به زورگیری‌های سریالی با همدستی شوهرش (وحید) و دوست وی اقرار کرد. او با قرار قانونی بازداشت شده و تحقیقات برای بازداشت متهمان فراری این پرونده ادامه دارد.
محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت از ناحیه استخوان نازک نی پا، نمی تواند تیمش را بین 2 تا 3 هفته همراهی کند.
جورجینیو واینالدوم، هافبک رم، به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان درشت نی پا باید چند ماه دور از میادین باشد.
شیراز - رئیس پارک ملی و منطقه حفاظت شده بهرام گور نی ریز گفت: یک راس گورخر بر اثر برخورد با خودرو در شهرستان نی ریز تلف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ