فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه هدف ما استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت است، گفت: در حوزه عملیات، راهبرد عملیاتی ما مدیریت جهادی و تعامل و هم افزایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار در مورد ناکامی مثلث مخوف پی اس جی در دو فصل گذشته حرف زد و اینکه کنار هم نتوانستند برای تیم موفق عمل کنند.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: هدف اصلی ما، در نهضت سوادآموزی این است که در کمترین زمان ممکن و تا پایان دولت سیزدهم، بی‌سوادی پایه تمام شود.
جواد نکونام می گوید که استقلال باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشد و این تیم بهترین بازیکنان را جذب کند.
نایب رئیس مجلس گفت: امسال سال مهار تورم است و با کاهش ۸ درصد مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی می‌خواهیم قیمت را ۸ درصد پایین بیاوریم تا به مهار تورم کمک شود.
کارلوس کی‌روش می‌گوید سرمایه‌گذاری فوتبال قطر باعث شد تا او هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: هدف ما ایجاد زنجیره ارزش بین هنرمند، صنعتگر و بازرگان است. باید از حمایت توصیفی فاصله گرفت. اکنون زمان حمایت فعال و کنشگر است.
سرمربی آلومینیوم اراک ار فصل خوبی که با تیمش پشت سر گذاشته راضی به نظر می‌رسد.
محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب یزد‌تاکید کرد هدف این تیم قهرمانی در آسیاست.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سال پرترافیکی را پیش رو داریم که در مرحله نخست تمرکزمان روی مسابقات قهرمانی آسیاست تا نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.
تبریز-رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به اینکه رهبر انقلاب شعار سال را مهار تورم و رشد تولید انتخاب کرده‌اند، هدف اصلی ما رفع موانع تولید و میدان دادن بیش از پیش به بخش خصوصی است.
یکی از خوب های تیم ملی جوانان در مسابقات جام ملت های آسیا درازبکستان سعید سحرخیزان است. همان بازیکنی که در مصاف با ویتنام زننده گل دوم بود.
صمد مرفاوی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی جوانان پیش از اعزام به مسابقات آسیایی، درباره شرایط و امکانات این تیم توضیح داد.
مربی جوان آریو می گوید بازیکنانشان استحقاق صعود به لیگ آزادگان را دارند.
فرمانده کل سپاه گفت: هدف ما ساختن ایران قوی و مستحکم است، ایرانی پیشرفته با مردمانی که در آسایش و رفاه زندگی کنند.
سرمربی تیم فوتسال جوانان گفت: هدف ما از برگزاری المپیاد استعدادیابی فوتسال که مکمل لیگ مسابقات لیگ جوانان بود، برای سال ۲۰۲۵ است.
پائولو بنتو امروز تایید کرد که سون هیونگ مین فردا برابر اروگوئه بازی خواهد کرد. او همچنین فده والورده را با کوین دی‌بروینه مقایسه کرد و گفت که بهترین های دنیا در پست خودشان هستند.
سردار پاکپور ضمن برشماری سایر نقاط استقرار تروریست‌ها گفت: زرگوییز، گرد چال، جژنه‌کال و پاکشهر جزو مناطقی است که هم روستا هستند و هم جزو مناطق شهری و شهرکی. تروریست‌ها در کنار این روستا‌ها و شهرک‌ها مستقر هستند و ما حتماً در عملیات‌های بعدی آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهیم.
رئیس دانشگاه تهران گفت: این نکته نشان داد که ما باید برای صیانت از دانشگاه، جنبه‌های امنیتی و حفاظتی را بهبود ببخشیم و یکی از مکانیزم‌های مدنظر ما ایجاد گیت‌های ورودی است که در کل دانشگاه حتما اجرایی خواهد شد. این گیت‌ها خریداری خواهد شد، منتها منابع مالی آن را باید تامین کنیم.
مارک آندره تراشتگن یکی از دلایل شکست 0-3 امشب بارسا برابر بایرن را مطلع بودن از نتیجه بازی اینتر-ویکتوریاپلژن عنوان کرد. نتیجه ای که حذف بارسا از لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود.
نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: انتظار کسب نتایج بهتری را در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم و تیم را برای کسب قهرمانی آماده کرده بودیم.
گراهام پاتر، مربی چلسی، خوشحال است که اکثر بازیکنان خوب و تاثیرگذارش را برای بازی امشب مقابل میلان در اختیار دارد و بهترین ترکیب ممکن را روانه میدان خواهد کرد.
رئیس‌جمهور گفت: هدف ما تقویت سیاست همسایگی است و ما توانستیم در گام اول اعتماد سیاسی متقابل را تقویت کنیم.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هدف هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن در دربی فردا کسب پیروزی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ