بازیکنی که قرار بود پدیده بارسلونا باشد، سر از الفتح عربستان درآورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتسالیست ایرانی پالما در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی پیش فصل حضور دارد.
پدری، بازیکن بارسلونا، پس از گلزنی مقابل کادیز از ساکنان جزیره تنریف در مواجهه با آتش سوزی عظیم حمایت کرد.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، تیمی ساخته که بسیاری آن را یکی از مدعیان این فصل بوندسلیگا می‌دانند.
والتر کاسگرانده، ستاره سابق فوتبال برزیل، نیمار را بزرگترین استعداد سوخته کشورش نامید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سامانه شبیه ساز جنگ الکترونیک برای هواپیماهای مختلف اعم از هواپیماهای اف۴، سوخو۲۴ و سایر جنگنده‌ها در دانشگاه هوایی شهید ستاری ساخته و تحویل پایگاه‌ها شده است.
انتخاب یعنی آزادی گزینش و الزام و دیباچه این آزادی همانا آگاهی است بر منتخبان و وکلایی که قرار است ستارگان آسمان صندوق‌های آرا باشند. جامعه تغییر کرده است و نمی‌شود لامپ سوخته را در روز روشن به جای آفتاب تابان و ستاره رخشان به مردم فروخت.
ملی‌پوش و کاپیتان شهرداری گرگان گفت: تیم های عربی بازیکنان 70 هزار دلاری می‌آورند و فکر نمی‌کنم غیر از این، مسئله دیگری در نتایج دخیل باشد.
رئیس دفتر نظامی رهبر انقلاب با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی را شروع کردیم و این کار از نیروی هوایی شروع شد، عنوان کرد: قطعات و هواپیما در همین دانشگاه ستاری ساخته می‌شود. خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.
فضاپیمای «EMA» به نام شیخ نامگذاری می‌شود و نام آن ام‌بی‌آر اکسپلورر (MBR Explorer) خواهد بود. ام‌بی‌آر اکسپلورر از اولین سیارک خود در سال ۲۰۳۰ بازدید خواهد کرد و یک مسیر مداری را دنبال می‌کند که به آن امکان می‌دهد از چندین سیاره در طول مسیر برای سرعت کمک بگیرد. (معمولا فضاپیما‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت، چنین کمک‌های گرانشی را از سیاراتی مانند زهره یا مریخ دریافت م کنند و برای آزمایش ابزار‌های خود مشاهدات جانبی انجام می‌دهند.)
محققان آزمایشگاه ملی ساندیا اخیرا بالونی تحقیقاتی که با انرژی خورشیدی حرکت می‌کند و مجهز به میکروفون است را به اتمسفر زمین فرستاده‌اند. این بالون ۵۰ کیلومتر از سطح زمین فاصله گرفته و وارد استراتوسفر زمین شد. استراتوسفر، منطقه‌ای آرام و عاری از طوفان و تلاطم و ترافیک‌های هوایی و تجاری است. از همین رو انتظار می‌رفت که میکروفون نصب شده در داخل این بالون در این لایه از جو، صدا‌های سیاره ما، چه صدا‌های طبیعی و چه صدا‌های ساخته شده توسط انسان‌ها را شنود کند.
ستاره ایران در اروپا آن‌قدر مستعد و کاردرست است که از بچگی تا امروز، مجموعه‌ای از خاطرات دلنشین را ساخته.
جین پوینتر گفت: اولین مراسم ازدواج در فضا احتمالاً در فضاپیمای تاریخی «نپتون» (Neptune) شرکت ما برگزار می‌شود. سفینه فضایی نپتون به عنوان قابل دسترس‌ترین، پایدارترین و ایمن‌ترین فضاپیمای بالای سیاره زمین ساخته شده است.
شواهدی از فعالیت آتشفشانی مداوم در زهره پیامد‌های وجودی دارد. این سیاره از نظر اندازه و ترکیب بسیار شبیه زمین است، اما ذخایر باستانی قابل توجهی از آب آن - احتمالاً به شکل اقیانوس‌ها - مدت‌ها پیش زمانی که سیاره در طی یک فاجعه مرموز سوخته شد، تبخیر شده است.
اینجا سیاره سرخ نیست اگرچه شبیه سازی کاملی از آن است. اینجا محیطی است که ناسا در یکی از آشیانه‌های مرکز تحقیقاتی خود در هیوستن ساخته جایی که سه گروه متشکل از چهار داوطلب با دقت انتخاب شده (دو مرد و دو زن) از تابستان سال جاری یک سال کامل را در آن سپری خواهند کرد.
محققان و مهندسان ناسا با توجه به موفقیت هلی کوپتر مریخی نبوغ مشغول طراحی یک نمونه دیگر برای این سیاره هستند.
مهدی ترابی با یک گل و یک پاس گل ستاره تیمش مقابل تراکتور لقب گرفت.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رم و رئال مادرید، ژوزه مورینیو را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت او هيچوقت مربی بزرگی نبوده است.
بازگشت ستاره های تاثیرگذار به اوج، راه قهرمانی استقلال در این فصل را هموار ساخته است.
بازیکنی که قرار بود پدیده بارسلونا باشد، سر از الفتح عربستان درآورد.
خط لوله پیشنهادی رسما «خط لوله اکسیژن قطب جنوب ماه» (LSPOP) نام گرفته که به مرکز استخراج یخ ماه متعلق به ناسا در قطب جنوب سیاره متصل می‌شود. در این مرکز یخ ماه پس از استخراج به آب آشامیدنی و اکسیژن تبدیل می‌شود که برای تنفس و همچنین تولید سوخت موشک به کار می‌رود.
اگر سرعت سیاره ذره‌ای افزایش یابد، ماهواره‌ها دیگر در موقعیت مناسب خود قرار نخواهند داشت، به این معنی که ارتباطات ماهواره‌ای، پخش تلویزیونی و عملیات نظامی و اطلاعاتی می‌تواند حداقل به طور موقت قطع شود. برخی از ماهواره‌ها سوخت حمل می‌کنند و ممکن است بتوانند موقعیت و سرعت خود را متناسب با آن تنظیم کنند، اما برخی دیگر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند و این گران است.
بررسی صحنه‌ی معروف بازی شب گذشته بایر لورکوزن برابر هوفنهایم نشان می‌دهد موقعیت شیک به لطف سردار فراهم شد.
مارتین اودگارد، ستاره نروژی و جوان آرسنال، در طی 11 دقیقه دو بار موفق شد دروازه بورنموث را باز کند.
دیمیتری موزرسکی، ستاره والیبال روسیه این روزها مشغول ساخته یک برنامه در شبکه اجتماعی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ