در گذشته، گاهی جاروکردن و آب‌پاشی بیان‌کنندۀ معنا و مفهومی خاص نیز بوده است؛ به‌طور مثال، اگر فردی به شغل یا منصبی خاص دست می‌یافت، فراش‌هایش کوچه و سرتاسر گذر، بازارچه و جلوخان خانۀ او را جارو و آب‌پاشی می‌کردند و از این‌طریق، اهالی متوجه تغییر منصب او می‌شدند و پیشکش‌های خود را به خانۀ او می‌فرستادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حین تمیز کردن خانه با جاروبرقی، ممکن است محیط‌های آلوده را فراموش کنیم تا تمیز کنیم. با این وجود هنگام جاروبرقی کشیدن باید کدام بخش‌ها را تمیز کنیم؟
برای افزایش عمر جارو برقی، قبل از اینکه از آن استفاده کنید، لوازم مختلف را از روی فرش بردارید تا هنگام جارو کشیدن مجبور نباشید این کار را انجام دهید و از روشن ماندن بیش از حد جارو خودداری کنید.
جاروبرقی‌های صنعتی برای تمیز کردن هتل، انبار، دفاتر، فروشگاه های خرده فروشی و کافه تریاها استفاده می‌شوند.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استاندارد و برچسب مصرف انرژی لوازم برقی از جمله آسانسور، پله‌برقی، یخچال، جاروبرقی، بخاری برقی و هود آشپزخانه در سال ۱۴۰۲ مورد بازنگری قرار می‌گیرد.
راننده یک لامبورگینی تصادف بدی را تجربه و جلوبندی ماشین خود را نابود کرد.
بدون شک جاروبرقی برای تمیز کردن فضا‌ها و خانه‌های بزرگ که می‌خواهید آن‌ها را به سرعت تمیز کنید، مناسب‌تر است و برای تمیز کردن سرامیک، موکت، فرش، پاگرد و …. هم کاربرد‌هایی دارد. جاروبرقی محدودیت زمانی هم ندارد و می‌توانید به صورت طولانی مدت از ان استفاده کنید. این محدودیت زمانی در جارو شارژی وجود دارد.
نبود زبیر نیکنفس در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان آرایش خط هافبک استقلال را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
در این فیلم توضیحاتی در مورد تشخیص صدای لق‌لق جلوبندی ماشین را مشاهده منید.
شگرد سرقت بیانگر آن بود که پلیس با یک باند حرفه‌ای روبه رو شده است چرا که «دزدان شب رو» دوربین‌های مدار بسته و حتی دستگاه حضور و غیاب را نیز به همراه اموالی، چون ۱۰ دستگاه مانیتور، کیس، پرینتر، چندین تلفن رومیزی، بخاری، جاروبرقی و سوئیچ شبکه اینترنتی به سرقت برده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ