نام سوفله بادمجان را زیاد شنیده‌اید، ولی این سوفله با نوع بادمجان آن متفاوت است و تنها دو سبزی هویج و سیب‌زمینی در آن استفاده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این متخصص زنان، زایمان و نازایی با بیان اینکه مصرف تزریقی و یا دوز بالای خوراکی برای افراد دچار کمبود ویتامین D یا سو جذب باید طبق دستور پزشک تجویز شود، گفت: البته آمپول‌های خوراکی نیز در دنیا وجود دارد که بهتر است.
جو دوسر می‌تواند یکی از بهترین و مغذی‌ترین خوراکی‌ها برای تیروئید باشد و از این نظر به انتخاب خوبی برای افراد مبتلا به بیماری‌های تیروئیدی تبدیل شود.
از له شده زیره کوهی اسانسی به دست می‌آورند که خاصیت‌های درمانی زیادی دارد. زیره کوهی طبیعت گرم و خشک دارد و برای رفع سردی بسیار مناسب است. برای رفع بیماری‌های کبدی کاربرد زیادی دارد. ضدنفخ، مقوی معده، مدر و قاعده‌آور است.
روغن‌های گیاهی متشکل از دانه‌های سبزیجات و میوه‌هایی که محتوای روغنی دارند، هستند و برای بسیاری از افراد جهان بخش مهمی از رژیم غذایی را تشکیل می‌دهند.
دانه چیا یکی از بهترین و مفیدترین دانه‌های خوراکی است. این دانه‌های سیاه و سفید، آب دوست هستند و می‌توانند تا ۱۲ برابر وزن خود آب جذب کنند، برای همین میان ورزشکاران و افرادی که رژیم می‌گیرند طرفدار دارد.
برگزاری دومین فستیوال ملی ایده بازار فناوری سلامت در حوزه داروهای گیاهی و طبیعی، مکمل ها و خوراک و نوشیدنی به زمان دیگری موکول شد.
بسیاری از مواد غذایی وجود دارند که حاوی مقادیر بسیار زیاد آب هستند و مصرف آن‌ها می‌تواند به خوبی به بدن آبرسانی کند.
خوشبخانه تبخال یک عارضه جدی نیست و معمولا بعد از چند روز از بین می‌رود. بهترین کار این است که علائم آن را در اسرع وقت درمان کنید، چون خشک شدن ناحیه تاول زده، خطر انتقال ویروس تبخال را به دیگران کاهش می‌دهد.
بلافاصله بعد از کشیدن دندان، به‌ویژه دندان عقل، نمی‌توانید به‌راحتی هر چه می‌خواهید بخورید. اما با استفاده از این ۵ خوراکی می‌توانید دوران نقاهت را بهتر بگذرانید.
انبه حاوی مواد مغذی خیلی بالایی بوده و به بسیار پرطرفدار است. این میوه دارای مقادیر بسیاری فیبر، ویتامین A و قند طبیعی است و خوراکی فوق العاده برای یک میان وعده مقوی محسوب می‌شود. به همین علت خیلی از افراد حتی در فصولی که انبه نیست هم دوست دارند از فواید این میوه استفاده کنند. امروز تصمیم گرفتیم تا شیوه خشک کردن و تهیه چیپس انبه را به شما آموزش دهیم.
لوبیا غذای جادویی و جاودانگی؟ درست است این دانه های کوچک و بی تکلف سیر کننده و مغذی که پایه رژیم غذایی گیاهی و مفید برای سیاره زمین قلمداد می شوند می توانند به افزایش طول عمرمان کمک کنند. با این وجود، علاوه بر لوبیا سایر حبوبات مانند نخود و عدس نیز می توانند به ما کمک کنند که عمری طولانی تر داشته باشیم؟
نجف آبادی درباره موانع قانونی کردن توزیع الکل قانونی در کشور گفت: در ایران برای حفظ شعائر مذهبی و قانون دین درمورد عدم مصرف الکل برای مسلمانان قانونی شدم الکل خوراکی در کشور شدنی نیست، ولی باید فکری بکنیم که چرا مصرف الکل در ایران حتی نسبت به کشور‌هایی که مصرف در آن‌ها آزاد است بیشتر است. ما هم پای درددل دیگران می‌نشینیم و در جریان هستیم که مصرف الکل در کشور کم نیست. مصرف الکل حتی به صورت غیر قانونی هم باید شرایطی داشته باشد موجب مرگ افراد نشود.
اگر پوست چرب دارید، حذف روغن از رژیم غذایی شاید به نظر شما تنها راه چاره باشد. اما فراموش نکنید که شما هنوز هم به چربی‌های سالم و ضد التهاب مانند آووکادو، روغن زیتون، ماهی و آجیل نیاز دارید. با این حال غذا‌های روغنی و فوق‌فراوری‌شده مانند سیب‌زمینی سرخ‌شده را محدود کنید و مصرف شکر را به حداقل برسانید.
آنچه که هر روز می‌خورید می‌تواند تأثیر بسزایی بر سلامت جسمی و روحی شما داشته باشد؛ اغلب افراد برای حفظ سلامتی یا پیشگیری از اضافه وزن تمایل دارند که یکسری از خوراکی‌ها را از سبد غذایی خود حذف کنند، اما یک راه مؤثرتر برای نزدیک شدن به این هدف این است که به جای حذف مواد غذایی، یکسری خوراکی سالم به رژیم غذایی خود اضافه کنند و به طور روزانه آن‌ها را مصرف کنند.
به گفته سازمان بهداشت جهانی، قند اضافی موجود در نوشابه‌ها و آب میوه‌های بسته بندی شده به عنوان یک اثر پرناتروژنیک بر بدن شناخته شده اند. این بدان معنا است که قند، آب را از سلول‌ها و بافت‌ها خارج می‌کند و سطح مایعات را در بدن کاهش می‌دهد. علاوه بر این، تصور نادرستی از هیدراتاسیون نیز به ما می‌دهد و باعث می‌شود آب کمتری بنوشیم.
زندگی غلامرضا اردشیری این روز‌ها در حالی ادامه دارد که او همچنان به خوردن غذا هیچ علاقه‌ای ندارد و همه خوراکی‌اش را نوشابه تشکیل می‌دهد. می‌گوید همه آرزویم این است که بفهمم چرا این اتفاق برایم افتاد و جز نوشابه، خوراکی دیگری نمی‌توانم بخورم.
در برخی موارد، افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ ممکن است برای کنترل سطح قند خون خود به انسولین‌درمانی نیز نیاز داشته باشند. این کار معمولاً زمانی پیشنهاد می‌شود که سایر درمان‌ها، مثل تغییر سبک زندگی یا دارو‌های خوراکی، در کنترل سطح قند خون به اندازهٔ کافی موثر نباشند. نوع انسولین مورد استفاده و دوز به نیاز‌های فردی بستگی دارد و ممکن است در طول زمان تغییر کند.
اصفهان- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اصفهان گفت: یکی از معضلات کنونی در عرصه‌های طبیعی استان بوته‌کنی گیاهان خوراکی و دارویی است که اقدام بی رویه برخی افراد گیاهان را نابود کرده است.
برخی از افراد قادر به هضم قند موجود در میوه و سبزیجات نیستند و زمانی که این قند‌ها به صورت مایع نوشیده می‌شوند با سرعت بیشتری به روده می‌رسند. این قند‌ها که فودمپ نامیده می‌‎شوند، کربوهیدارت‌های کوچکی هستند که در برخی از مواد غذایی وجود دارند و باعث بروز علائم گوارشی مانند نفخ، درد معده، اسهال و یبوست می‌شوند.
کارشناس تغذیه درخصوص باید‌ها و نباید‌های تغذیه‌ای دیابتی‌ها و همچنین افراد مستعدِ ابتلا به این بیماری و تفاوت‌های تغذیه‌ای کودکان و بزرگسالان دیابتی توضیح داد.
فارغ از رسم و رسومات و دورهمی‌ها و سفره‌های رنگین، بسیاری از افراد در این شب هیچ اهمیتی به خورد و خوراک و تغذیه شان نمی‌دهند و انواع خوراکی‌ها را بدون در نظر گرفتن طبع و کالری آن مصرف می‌کنند، در صورتی که باید در شب یلدا برخی نکات تغذیه‌ای را رعایت کرد که این شب خاطره‌انگیز برایتان تلخ نشود.
فضای سبز دوم از تقاطع شیخ فضل‌الله‌نوری تا یادگار امام (ره) از سال‌ها پیش ایجاد شده و به بوستان ۱۵ هکتاری معروف است، رشد قارچ باعث توجه بیشتر افراد به این محدوده شده است. به طوری‌که افرادی که برای پیاده‌روی به این باغ‌راه می‌آیند، با دیدن قارچ‌ها تعجب می‌کنند. برخی هم با این موضوع که ممکن است قارچ‌ها خوراکی باشند، چون تازه‌اند و سفید، آن را می‌چینند. گویی که در حال چیدن سبزی‌های بهاره و کوهی هستند.
عسل حاوی مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های مختلف است. مصرف خوراکی عسل منجر به افزایش سطح آنتی‌اکسیدان‌هایی از قبیل ویتامین سی، بتاکاروتن، اوریک اسید و گلوتاتیون رداکتاز سرم در افراد سالم می‌شود؛ این مواد همان عوامل موجود در چای سبز هستند که موجب کاهش وزن از طریق افزایش گرمایی‌زایی ناشی از غذا می‌شوند.
سردار قاسم رضایی گفت: حوادث اخیری که در کشور رخ داد به این دلیل بود که عده‌ای بدون بررسی و مطالعه بر روی موضوع اعتراضی خود به معاندین و منافقان خفته خوراک دادند. این افراد باید جواب ملت را بدهند، زیرا آن‌ها در هزینه‌هایی که برای نظام به وجود آوردند سهم دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ