رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که وضعیت کنونی در اقتصاد روسیه بهتر از آن چیزی است که قبلا پیش بینی شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فشار بر اقتصاد روسیه در جبهه‌های متعددی با کاهش ارزش روبل، افزایش دستمزد‌ها و اوج گرفتن وام افزایش می‌یابد.
معاون سیاسی رییس جمهور گفت: در گفت‌وگوی تلفنی امروز عصر بین رؤسای جمهور ایران و روسیه، دو طرف تحولات قفقاز و پیشرفت توافقات اقتصادی به خصوص در زمینه کریدور شمال-جنوب و انرژی را مرور کردند.
سران چند کشور آفریقایی برای شرکت در نشست اقتصادی سنت‌پترزبورگ وارد روسیه شدند.
دستیار رئیس جمهور روسیه امروز به تشریح رایزنی‌های «ولادیمیر پوتین» در حاشیه مجمع اقتصادی بین‌المللی سن‌پترزبورگ پرداخت.
رئیس جمهور روسیه امروز خطاب به نشست عمومی مجمع اقتصادی اوراسیا تصریح کرد: غرب می‌کوشد مانع همکاری سایر کشورها با روسیه شود.
رئیس‌جمهور روسیه از برنامه‌های دولت خود در راستای توسعه مناطق تازه آزاد شده از اوکراین سخن گفت.
پوتین اعلام کرد که اقتصاد روسیه در سال ۲۰۲۳ به‌طور فعال توسعه می‌یابد.
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد که تأثیر تحریم ها بر اقتصاد روسیه کوتاه مدت است و تورم در این کشور تا پایان ماه مارس جاری به زیر چهار درصد خواهد رسید.
در همین حال پوتین با تمجید از اقتصاد چین، حکومتداری چینی را از دیگر کشورها موثرتر دانست. به گفته رییس جمهوری روسیه "چین یک سیستم بسیار موثر برای توسعه کشور و قدرتمند کردن آن به وجود آورده است. این نظام از کشورهای دیگر موثرتر است."
پوتین و علی اف درباره تجارت و همکاری‌های اقتصادی روسیه و جمهوری آذربایجان گفتگو کردند.
سخنگوی کرملین می‌گوید که دلیل محدود کردن دسترسی به آمارهای اقتصادی روسیه، جنگ ترکیبی علیه مسکو بوده و ادعاها درباره ارائه اطلاعات تحریف‌شده به رئیس جمهور روسیه کذب است.
با وجود منابع جایگزین تلاش پوتین برای باج گیری از اروپا در زمینه انرژی شکست خورده است.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) باید کاهش مخاطرات استفاده از ارزهای خارجی را در اولویت قرار دهد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان صبح امروز با ایگورلویتین دستیار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدارسیون روسیه دیدار و گفتگو کرد.
۹ ماه پس از حمله روسیه به اوکراین، اقتصاد روسیه بهتر از حد انتظار عمل می کند. از فروپاشی پیش‌بینی‌شده اجتناب شد و کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی پیش‌بینی‌شده تولید ناخالص داخلی برای سال به ۳ تا ۴ درصد کاهش یافت.
چشم‌انداز اقتصادی روسیه از نگاه پوتین
پوتین وضعیت ویژه اقتصادی روسیه را تا پایان سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.
ماه گذشته پوتین برای افزایش تعداد نیرو‌ها بسیج محدود اعلام کرد، کاری که او اصرار داشت که انجام نخواهد داد. در همین حال، تحریم‌ها همچنان اقتصاد روسیه را به تحلیل می‌برد.
رئیس‌جمهور روسیه با اعلام اینکه جنگ اقتصادی علیه روسیه با شکست مواجه شد، تصریح کرد انتظار می‌رود تورم در این کشور تا پایان سال جاری به ۱۲ درصد برسد.
رئیس جمهور روسیه امروز در نشستی اقتصادی تصریح کرد: تاکتیک های برق آسا کارساز نبود و مسکو به سرعت اقدامات حفاظتی خود را اجرائی کرد.
رئیس‌ جمهور روسیه امروز در سخنانی در نشست «مجمع اقتصادی شرق» تأکید کرد: تحریم‌ های غرب علیه روسیه، مسکو را به تهران نزدیک‌ تر می‌ کند.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در هفتمین مجمع اقتصادی شرق درباره موضوعات مختلف عرصه بین‌الملل، سخنرانی کرد.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در هفتمین مجمع اقتصادی شرق درباره موضوعات مختلف عرصه بین‌الملل، سخنرانی کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ