سردار آزمون، مهاجم ایرانی لورکوزن، نمایش خوبی برابر دورتموند داشت و احتمالا در بازی برابر آگزبورگ در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: آیا سفیر انگلیس جسارت دارد تا نسبت به وضعیت خبرنگاران در کشور خودش ابراز نگرانی کند.
نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: دولت سوئد که ادعا می کند دموکراسی در این کشور برقرار است، به ادیان الهی احترام گذارد و دستگاه دیپلماسی هم باید جلوی جسارت به ادیان را بگیرد.
رهبر انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است.
رهبر انقلاب گفتند: اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورداتفاق همه علمای اسلام است.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ایران، پیش بینی بورس فردا | خبرهای خوش برای بازار سهام، پیش بینی قیمت سکه | جسارت خریداران سکه از چه قیمتی گذشت؟، ترین‌های بورس ایران ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک، سیگنال مثبت به بازار سرمایه | این افراد باید مالیات دهند، در روزهای آینده پالایش یکم رشد بیشتری خواهد کرد یا دارایکم؟، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: ما نیازمند تغییر در برخی مواد قانون هستیم. باید به سمت طرحی برویم که در آن، به صورت غیرمستقیم و هوشمند برای افرادی که قانون را رعایت نمی‌کنند و آن را زیر پا می‌گذارند، مجازات‌های دقیق با ضمانت‌نامه‌های لازم اجرایی، پیش‌بینی شود که آن افراد نسبت به شکستن قانون و ریختن قبح قانون این‌قدر جسارت نداشته باشند.
منچسترسیتی با این پیروزی تعداد بازی هایش با آرسنال را برای دقایقی هم که شده برابر کرد و اختلاف را به 5 امتیاز رساند. نمایش سیتیزن ها یک پیغام صریح برای تیم فوق العاده میکل آرتتا بود: از رقابت با شما لذت می بریم اما به این راحتی ها تاج و تخت را به شما نمی دهیم.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در دیدار برابر هلند نشان داد که از ویژگی‌های یک کاپیتان واقعی و بزرگ برخوردار است.
پادشاه ایرانی کشتی آزاد دنیا، در فینال تورنمنت زاگرب انتقام سختی بابت دو امتیاز ابتدای کشتی توسط هایاتو ایشیگوروی ژاپنی، گرفت و در همان تایم اول، نتیجه را 13-2 به سود خود کرد و کشتی به اتمام رسید. حسن یزدانی در این مسابقات 44 امتیاز در 4 کشتی کسب کرد.
سرمربی ناپولی معتقد است که در تیمش بازیکنانی حضور دارند که بدون تلاش برای گرفتن جای دیگری، می خواهند تاثیرگذار باشند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید بازیکنانش با این شرایط توانایی شکست دادن آرسنال در کورس قهرمانی را ندارند.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جسارت صهیونیست‌ها به قبله اول مسلمانان را محکوم می‌کنیم و صهیونیست‌ها بدانند این اقدام آنان بی پاسخ نمی‌ماند.
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
سرمایه‌دار کره‌ای پس از شایعاتی که در خصوص فدراسیون فوتبال این کشور مطرح شده بود، علاوه بر جایزه فیفا به اعضای تیم جام جهانی پاداش قابل توجهی هدیه داد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، از پیروزی تیمش در دیدار سخت برابر اوساسونا بسیار خوشحال است.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: بازیکنان جوان ما جسارت حمله کردن نداشتند  و باید از لحاظ تاکتیک با آنها کار شود.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در حالی شنبه این هفته با راهیابی ۱۷ تکواندوکار به اردوی تیم ملی برگزار شد که نکته مهم آن توجه به نوجوانان با آتیه و درخشش آنها بود.
صحنه کشیده شدن چادر یک بانوی محجبه در اغتشاشات اخیر، موجی از گلایه، اعتراض و نارضایتی را در فضا مجازی ایجاد کرده و برخورد با این اتفاق به مطالبه عمومی تبدیل شده است.
ترامپ درباره جان کری گفت: «او فکر می‌کرد ایران خواهد گفت دست شما درد نکند ایالات متحده آمریکا، باورمان نمی‌شود که بین صد تا صد و پنجاه میلیارد دلار به ما دادید! اما نتیجه واقعی این بود که جسارت ایران بیشتر شود».
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از جوانی جمعیت و خانواده گفت: این عددهای خیلی کمی که به عنوان حق عائله مندی پرداخت می شود مثل شوخی می ماند و به نوعی جسارت به عائله و اولاد است؛ بنابراین در قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده این مساله پیش بینی و دولت موظف شده به نحوی آن را تغییر دهد که رغبت و انگیزه لازم در مورد ازدواج جوانان را ایجاد کند.
حق عائله‌مندی فعلی مثل شوخی و جسارت به اولاد است
سردار رمضان شریف گفت: اندک نفراتی داخل کشور در میدان دشمن بازی می‌کنند، در روز‌های شهادت امام حسین (ع) به یک سردار ولایی که بیش از ۴۰ سال سابقه مجاهدت و رزمندگی در خط مقدم اسلام دارد، توهین شد و فکر می‌کنند با این جسارت می‌توانند خودشان را بزرگ کنند.
صادق زیباکلام گفت: برای جسارت و شهامت خانم نانسی پلوسی کلاه از سر برداشتم
مجتمع فولاد صنعت بناب در بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اربیل عراق حضور فعال دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ