رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدواریم این توافق منجر به تغییر سیاست‌های عربستان در یمن شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت بایدن به علت تغییر در موقعیتش از جمله موضوع رقابت‌های انتخاباتی و مسئله پیش‌آمده برای رابرت مالی، آمادگی خود را برای ورود محتوایی به مذاکرات احیای برجام هر روز بیشتر از دست داده است؛ ما فاصله بسیار زیادی تا رفع تحریم‌ها داریم؛ بنابراین شرایط محیط همیشه ثابت نیست و اینطور نیست که هرگاه ما اراده به رفع مشکل کنیم اجابت شود؛ فرصت‌سوزی نباید کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران مسابقه نخست خود در مرحله یک هشتم نهایی را واگذار کرد.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
در این نشست، طرف روسی در واکنش به اخبار منتشره در خصوص نشست مشترک اخیر وزیر ان خارجه کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس و روسیه بر مواضع ثابت روسیه در قبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور دوست همراه با احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران تأکید کرد.
دختران هندبال ایران مقابل هنگ‌کنگ به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کردند.
: باوجودی که گفته می‌شود رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مرخصی به سر می‌‌‌برد اما اظهارنظر اخیر جان کربی، هماهنگ‌‌‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مهر تاییدی بر پایان کار مالی در وزارت خارجه آمریکا است. جان کربی در پاسخ به سوالی در مورد تغییر احتمالی در رویکرد دولت جو بایدن در قبال ایران پس از خروج رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از وزارت خارجه با تاکید بر این موضوع که اظهارنظر در این رابطه برعهده وزارت خارجه است، گفت: «من به طور کلی می‌گویم که هیچ تغییری در رویکرد ثابت ما نسبت به ایران رخ نداده است.» با در نظر گرفتن کنار گذاشتن رابرت مالی از پرونده ایران این مساله مطرح می‌شود که چه کسی یا چه کسانی قرار است این مهم را عهده ‌‌‌دار شوند.
لازمه سیاست خارجی مخصوصاً برای کشوری مثل ایران در منطقه بسیار پیچیده‌ای مثل خاورمیانه به‌ویژه طی ٢٠ سال اخیر سیال بودن و متغیر بودن و امکان تغییر و انعطاف‌پذیری است و درست یا غلط بودنش امر دیگری است. یکسری ساختار‌های ثابت وجود دارد که تهران همیشه آن‌ها را مدنظر قرار داده و قرار خواهد داد؛ اما در منطقه‌ای که همه تحولات به‌سرعت در حال وقوع است، نمی‌توان یک سیاست منسجم داشت و نباید هم داشت.
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند، زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.
آنالیز بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر افغانستان به طور حتم به کادر فنی تیم ملی نشان خواهد داد، از دست دادن توپ در میانه ی میدان خطرناک است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار درخواست از بستر پنجره واحد دولت هوشمند انجام شده است.
آیت الله عاملی با اشاره به ثبت نام شهروندان برای دریافت خودرو با تاکید بر اینکه ماشین بی‌کیفیت را جز انسان مضطر خریداری نمی‌کند، به هموطنان توصیه کرد اگر برای پیشرفت کشور غیرت و تعصب دارند که حتماً دارند و اگر اضطرار ندارند ثبت نام نکنند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
شجاعی خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت فعلی به تنهایی محصول دولت شما نیست که فقط شما مورد سرزنش قرار بگیرید، اما قیمت دلار طی مدت کوتاهی ۵۰ برابر شده و در دولت شما قیمت آن ۹۰ درصد رشد داشته است؛ مردم ثابت کردند به نظام و رهبری وفادارند، اما همین مردم از دولت شما و همه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران گلایه دارند. مردم خدمات دولت‌ها را انکار نمی‌کنند، اما از مجلس و دولت‌های فعلی و گذشته گلایه دارند.
سخنگوی دولت با بیان اینکه هدف آشوب در ایران متوقف کردن روند پیشرفت کشور بود و ثابت کرد که راه دولت درست است زیرا فروش نفت و تجارت غیرنفتی افزایش یافته، گفت: بر اساس گزارش‌های امنیتی که از پیش از شروع این اغتشاشات تهیه شده، گزارش‌های مستندی ارائه شد، مبنی بر وجود برنامه‌ریزی‌های... متمرکز ایالت متحده امریکا و اسرائیل...، سرویس‌های جاسوسی این دو بودند. متاسفانه در این ایام اخیر هم برخی از کشورهای اروپایی، برخی از سرویس‌های جاسوسی‌شان و برخی کشورهای منطقه که هم سو با این‌ها فعالیت میکردند، حضور داشتند. همه اینها سرویس جاسوسی‌شان، اتاق مشترکی داشتند با اتاق‌های مشترک عملیاتی. در منطقه اتاق عملیات داشتند ولی اتاق عملیات اصلی در منطقه نبود و طراحی مشترکی انجام می‌دادند.
بقیه مردم ایران هم آدم هستند دوست دارند زندگی کنند برسمیت شناخته شوند. تجربه کاری من می‌گوید همه کسانی که دیدم دوست دارند برای این کشور کار کنند و این زمینه را باید فراهم بکنیم. چرا باید این آمار وحشتناک مهاجرت را داشته باشیم؟ در ثبت نام لاتاری آمریکا برای اخذ گرین کارت آمریکا پنج میلیون ایرانی ثبت نام کردند. معنی این چیست؟ پنج میلیون بروند تا ایران تطهیر بشود؟
تیم ملی ایران تلاش می‌کند در این جام جهانی دو کلین‌شیت در مرحله گروهی ثبت کند.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تاریخ ثابت می‌کند آمریکا هرگز نگران حقوق بشر نبوده و برگزاری جلسات بین‌المللی درباره ایران دخالت در امور داخلی دولت حاکم و نقض آشکار منشور ملل متحد است.
دو بازیکن تیم ملی ایران به طور کامل در دو مسابقه مقابل اروگوئه و سنگال بازی کردند.
عضو هیئت علمی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران گفت: عملکرد طالبان ثابت کرد که نه فقط کشور افغانستان بلکه دولت‌های خارجی دیگر و جریان‌های سیاسی مختلفی در این سیاست‌گذاری دخیل هستند و ممکن است آمریکا، رژیم صهیونیستی و حتی ترکیه و پاکستان نیز در پشت پرده این تصمیم باشند؛ کشور‌هایی که منافع آن‌ها در ضدیت با کشور ماست سعی دارند تا از این موضوع سوء‌استفاده کنند و دولت افغانستان را برای تحت فشار گذاشتن کشور ما پیش قدم کرده‌اند.
رئیس انجمن دوستی ایران و چین با اشاره به گام‌های مهم ایران، روسیه و چین در مسیر شکل‌دهی به یک ائتلاف راهبردی در سطح نظام بین‌الملل گفت: ما بیش ‌از ۴۰ سال است که غرب را آزموده‌ایم؛ آنها ثابت کردند که هیچ‌گاه به دوستی برای ایران تبدیل نخواهند شد.
سازمان فناوری اطلاعات ایران، خبر اتصال سازمان ثبت احوال کشور به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند را تکذیب کرد.
مهندس اسلامی گفت: اکنون در نقطه آغاز قرار داریم و ثابت شد اگر اراده کرده و به ظرفیت ملی و به استعداد جوانان اعتماد کنیم، می‌توانیم طرح‌ها و برنامه‌هایی که احتمالا به دلیل پیچیدگی‌های تکنولوژیک دور از دستیابی بودند را محقق کنیم و انشالله با توجه و عنایت پروردگار حتما به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.
عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: همه مدیران اجرایی و رسانه‌ای باید متوجه باشند که امروز جمهوری اسلامی ایران در معرض جنگ ترکیبی و شناختی جبهه معارض قرار گرفته و پایه ثابت آن رسانه و قوای ادراک است.
وزارت صمت از سازمان بازرسی کل کشور تذکر گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ