زمان و محل برگزاری نشست خبری سرمربیان استقلال و ملوان اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرد که برای راهپیمایی اربعین امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور برای زنان فرزندان زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه و با اخذ امضای شوهر در همان محل صادر شود.
با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و طی شدن همه مراحل و فرایند برگزاری آزمون‌ها شامل چاپ و ارسال دفترچه و پاسخنامه سوالات و همچنین عدم امکان تغییر و جابجایی زمان برگزاری، آزمون‌های اعلام شده قبلی در زمان و محل مقرر برگزار خواهد شد.
در پی آتش گرفتن یک کامیون در بزرگراه آدانا- پوزانتی به سمت آنکارا، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند. در زمان اطفای حریق، تصادف زنجیره ای در بزرگراه رخ داد.
سبزه میدان تهران علاوه بر محل کسب، محل تجمع مردم در ایام محرم بوده و هنوز نیز هست. از رویداد‌های مهمی که در سبزه میدان آن زمان اتفاق می‌افتاد، اعدام مجرمان بود که به‌دستور امیرکبیر از این میدان به میدان قاپوق (اعدام قدیم و محمدیه فعلی) انتقال پیدا کرد.
سازمان سنجش آموزش کشور نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را اعلام گرد.
زمان و محل برگزاری بازی دوستانه دو تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان مشخص شد.
بنابر این اعلام محل وقوع زمین لرزه در فاصله ۹ کیلومتری لامرد استان فارس، ۱۱ کیلومتری پارسیان هرمزگان و ۲۰ کیلومتری وراوی فارس بوقوع پیوسته است.
زمان آغاز دو مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر تغییر کرد، همچنین ورزشگاه محل برگزاری یک دیدار از هفته بیست و ششم اعلام شد.
زمان انتخاب محل برگزاری المپیک زمستانی 2030 مشخص شد.
با وجود تعیین قبلی محل و زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا و حتی ارسال دعوتنامه، ملی پوشان ایران برای اعزام به این رقابت‌ها دچار بلاتکلیفی شده‌اند.
با وجود تعیین قبلی محل و زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا و حتی ارسال دعوتنامه، ملی پوشان ایران برای اعزام به این رقابت‌ها دچار بلاتکلیفی شده‌اند.
محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلا پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم. پزشکی قانونی نیز درباره وضعیت روحی و روانی محمد قبادلو اعلام کرده است: معاینه روانپزشکی انجام شد با توجه به معاینه و شرح حال، نامبرده سوابقی از تشخیص و درمان اختلالات خلقی را ذکر می‌کند در حال حاضر علائم و شواهد از اختلال عمده روانپزشکی که باعث فقدان قوه تمییز و کنترل ارائه شود، در زمان وقوع جرم در نامبرده مشاهده نمی‌شود و مسئول اعمال و رفتار خود بوده است.
عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه دیدگاه‌ها، آرمان‌ها و روحیات آحاد جامعه در گذر زمان تغییر کرده، گفت: نمی‌توان از جامعه انتظار رفتار باثبات در تمام اعصار داشت؛ چرا که جامعه زنده استو همانطور که به طور قطع، شیوه و روش زندگی در طول ۱۰۰ سال گذشته تغییر کرده، آیندگان هم شیوه زندگی متفاوتی خواهند داشت. آنچه که محل تعارض است، اصل رفتار مدنی است. گاهی برخی از دانشجویان اظهار می‌کنند، آیین‌نامه‌های کنونی را قبول ندارند و این موضوع را به طرق مختلف ابراز می‌کنند. برخی اعلام می‌کنند، به منظور تغییر آیین‌نامه‌ها دست به یک فعالیت مدنی می‌زنند.
تیم‌های ملی کوراش مردان و زنان ایران با ترکیب کامل راهی هند، محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان شدند.
زمان برگزاری یک مسابقه از هفته چهاردهم تغییر کرد و ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از هفته چهاردهم لیگ یک اعلام شد.
با اعلام فیفا تیم ملی فوتبال ایران 23 آبان وارد دوحه، محل برگزاری دیدارهای جام جهانی 2022 خواهد شد.
با اعلام فیفا تیم ملی فوتبال ایران 23 آبان وارد دوحه، محل برگزاری دیدارهای جام جهانی 2022 خواهد شد.
با اعلام سازمان لیگ، دیدار سوپرجام میان استقلال و نساجی در استادیوم باهنر کرمان برگزار می شود.
با اعلام رسمی سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ، لیگ برتر ایران در فصل جاری در خردادماه به پایان خواهد رسید.
سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی مهر ۱۳۹۴ در تقاطع خیابان‌های، ولی عصر و شهید فلاحی (محله زعفرانیه تهران) نصب شده بود، به دلیل گذشت زمان و نیاز به ترمیم، به کارگاه ساخت آثار تجسمی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش منتقل شده است تا پس از بازسازی در محل قبلی خود نصب شود.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت میبایست قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه یا ارگان معرفی شده محل مصاحبه نیز مراجعه نمایند.
سازمان لیگ ساعت و محل برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال را اعلام کرد.
فدراسيون وزنه بردارى اعلام كرده در راستاى برابر جنسيتى، از اين پس مسابقات مردان و زنان در يك محل برگزار مى شود.
نائب رئیس مجلس شوری اسلامی با قرائت بیانیه‌ای ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت عادل آذر، زمان و محل برگزاری مراسم یادبود این مرحوم را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ