وزیر امورخارجه یکصدوبیستمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و برزیل را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در دیدار سفیر ژاپن و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با موادمخدر تاکید کرد.
معلون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی پاکستان عزم و اراده جدی تهران جهت گسترش بیش از پیش همکاری‌ها با اسلام آباد را مورد تأکید قرار داد.
معلون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی پاکستان عزم و اراده جدی تهران جهت گسترش بیش از پیش همکاری‌ها با اسلام آباد را مورد تأکید قرار داد.
وزیر امور خارجه روسیه با ابراز خرسندی از نتایج سفر اخیر الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه به تهران، و توافقات حاصل‌شده در زمینه همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور، امضای توافقنامه اجرای قطعه خط ریلی رشت - آستارا و نیز مشارکت بسیار خوب شرکت‌ها و فعالان تجاری و اقتصادی روسیه در نمایشگاه تهران و همچنین سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی روسیه به تهران را نشانه عزم جدی مسکو در تقویت روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.
وزیرخارجه ترکیه از عزم آنکارا برای تقویت و بهبود روابط با سوریه سخن گفت.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی بر عزم جدی در اجرای طرح اصلاح الگوی کشت در کشور تاکید کرد.
رییس دفتر سیاسی حماس، بر عزم جدی گروه‌ها و ملت فلسطین برای تداوم مقاومت در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همزمان با دوم اردیبهشت سالروز تصویب تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر و در آن بر عزم وزارت دفاع برای تجهیز سپاه پاسداران به پیشرفته ترین تولیدات و تجهیزات دفاعی تاکید کرد.
رئیس جمهور تاکید کرد: امضای یادداشت تفاهم‌ها در حوزه‌های مختلف نشانگر عزم و اراده تهران و مینسک برای توسعه همه‌جانبه روابط است.
سمنان- دبیر ستاد ملی جمعیت کشور با اشاره به تاکید دولت برای کاهش دغدغه‌های فرزندآوری، گفت: جمعیت موضوعی است که نیازمند عزم ملی و همراهی بیشتر مسئولان دارد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: حملات صهیونیست ها علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی، عزم و اراده او را تضعیف نمی‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه ونزوئلا، بر عزم کشورمان برای تقویت روابط با ونزوئلا در تمامی زمینه ها و بدون هرگونه محدودیتی تاکید کرد.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
وزرای امور خارجه ایران و سوریه در گفتگوی تلفنی بر عزم و اراده جدی مقامات عالی دو کشور بر توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه در ابعاد مختلف تاکید کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به مناسبت روز شهید فلسطین بیانیه ای صادر و تاکید کرد که جنایات رژیم صهیونیستی هرگز موجب تضعیف روحیه فلسطینیان نخواهد شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با امیرعبداللهیان بر عزم این اتحادیه برای پیشبرد و به نتیجه رساندن مذاکرات وین تاکید نمود و گفت: مذاکرات هسته‌ای جدا از سایر موضوعات در دستورکار است.
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر عزم راسخ آنکارا برای «ریشه‌کن کردن سازمان تروریستی پ.ک.ک» گفت که این گروهک، تمامیت ارضی سوریه و عراق را تهدید می‌کند.
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر عزم راسخ آنکارا برای «ریشه‌کن کردن سازمان تروریستی پ.ک.ک» گفت که این گروهک، تمامیت ارضی سوریه و عراق را تهدید می‌کند.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: افزایش تولید غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم با آغاز تولید در فردو نشانگر اقتدار کشور و عزم ایران برای حفظ دستاوردهای هسته‌ای بوده، اما ما برای ساخت راکتورهای تحقیقاتی نیاز به اورانیوم با غنای بالاتری داریم.
رئیس جمهور ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات جهانی، تاکید کرد: قرار گرفتن پی در پی بر فراز سکوهای قهرمانی در میادین بین‌المللی نماد قدرت و عزم و اراده ورزشکاران ایران است.
دکتر فرزین در آیین عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه عراق در گفتگوی تلفنی با امیر قطر بر عزم دولت جدید عراق برای ایجاد روابط متعادل با کشورهای منطقه و سایر کشورها تاکید کرد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور که به قطر سفر کرده است بر عزم واقعی ‎ایران برای توسعه همکاری‌ها و پیشبرد سیاست همسایگی تاکید کرد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی و تعاملات مردمی دو ایران و برزبل بر عزم و اراده جدی ایران برای توسعه همه‌جانبه روابط با این کشور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ