همه مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی موظف به طراحی کلان پروژه های تحقیقاتی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: ما به دنبال این هستیم که دفاتری در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی چین دایر کنیم و به صورت معکوس نیز کشور چین در راستای تبادل فناوری دفتری در پژوهشگاه نیرو داشته باشد.
کمیته ملی شبکه تحقیقات سرطان در کشور به منظور هدفمند ساختن مراکز تحقیقاتی و یکپارچه سازی مطالعات حوزه سرطان فعالیت خود را در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آغاز کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت ۳۰ مرکز تحقیقاتی فقط در حوزه قلب و عروق، بر ضرورت شبکه سازی مراکز تحقیقاتی قلب و عروق با محوریت انستیتو قلب شهید رجایی تاکید کرد.
شکل گیری دانش بنیان ها با یک جرقه اولیه دانش بوده که از دل فعالیت پژوهش دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی خارج و توسط افرادی مطرح می شود. در ادامه این ایده ها حمایت شده و تجاری می شوند.
پیوند میان دانش موجود در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی به صنایع و واحدهای تولیدی به پویایی و تحول جدی در صنعت و پاسخ‌گویی به نیازهای فناورانه کشور منجر خواهد شد.
دانشگاه شیراز، پژوهشگاه دانش های بنیادی و دانشگاه تهران در نظام رتبه بندی نیچر ایندکس رتبه اول تا سوم در میان مراکز آموزشی و تحقیقاتی ایران را کسب کردند.
مشهد ـ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرجعیت علمی نیازمند مراکز تحقیقاتی پویا و متمرکز است و فعالیت‌های این مراکز باید در راستای اولویت‌های کلان کشور باشد.
سرپرست مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات وزارت بهداشت گفت: در فرآیند ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی ۱۶۶ طرح اثرگذار در پژوهش واجد شرایط شناسایی شد.
عضو هیأت علمی مرکزتحقیقات راه،مسکن وشهرسازی با اعلام اینکه حرایم گسلی ۹ شهر درحال تدوین است برهمراهی سازمان مدیریت بحران کشوربرای انجام مطالعات کاهش مخاطرات فرونشست وزلزله طبق قانون تاکیدکرد
سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی ارزیابی تحقیقات وزارت بهداشت گفت: اولویت های راهبردی در حوزه تحقیقات سلامت موجب می شود که نقش مراکز تحقیقاتی در پیشبرد روند تولید علم انکار ناپذیر باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت ارایه مستقیم بودجه مراکز تحقیقاتی و پژوهشی توسط سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: فرآیند ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی در محور اثرگذاری پژوهش به شناسایی ۱۶۷ طرح تاثیرگذار منجر شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از ساماندهی مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در آینده نزدیک خبر داد.
امروز دیگر اهمیت صنعت فضایی بر هیچکس پوشیده نیست؛ فضاپیماهای متعددی در هر لحظه از شبانه‌روز در اطراف کره زمین می‌چرخند و اطلاعات زیادی را جمع‌آوری و به مراکز تحقیقاتی ارسال می‌کنند.
دکتر اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران طی پیامی فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و هفته روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
هفتمین جلسه «شورای هماهنگی مراکز تحقیقاتی و پژوهشی – راهبردی» صبح امروز با موضوع بررسی ابعاد بحران آب و ارائه راهبردها و راهکارهای کاربردی در این زمینه با حضور روسای مراکز تحقیقاتی و راهبردی در کشور در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ