گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید، قصد دارد در اولین مسابقات رسمی گلف شرکت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته اول لیگ برتر اکثر تیم‌ها همانطور بازی کردند و نتیجه گرفتند که پیش‌بینی می شد اما دو تیم با توجه به شرایطی که در دوران پیش فصل داشتند عملکرد متفاوتی داشتند.
پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که با عرضه خودروی ملی ترکیه به نام «توگ» به بازار داخلی، تقاضا برای خودرو‌های برقی بیش از پیش، به‌ویژه از نیمه دوم سال ۲۰۲۳ و در سال‌های ۲۰۲۴-۲۰۲۵ به سرعت افزایش یابد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که وضعیت کنونی در اقتصاد روسیه بهتر از آن چیزی است که قبلا پیش بینی شده بود.
پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که در پی پایین آمدن ارزش لیر ترکیه، شاهد سیل ورود میوه‌های این کشور به بازارهای خاورمیانه، اروپایی و آسیایی باشیم.
این‌گونه به نظر می‌رسد که پیش‌بینی‌ها درمورد روزگاری که در نهایت کامپیوتر‌ها تصمیم می‌گیرند تا امور را به دست بگیرند، پایانی ندارد با این حال پژوهشی تازه از دانشگاه استنفورد توانایی‌های غیرقابل پیش‌بینی هوش مصنوعی را سراب می‌داند.
دروازه‌بان جوان استقلالی‌ها به شرایط بازی کردن رسیده و شاید در هفته های پایانی لیگ برتر هم فرصتی برای حضور در ترکیب پیدا کند.
در توییتر و اینستاگرام عکس‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد تعدادی از شهروندان با فرش کردن پیاده‌رو، زندگی روزمره‌شان را می‌گذرانند. در همین شرایط اخباری با عنوان «خبر فوری» دست به دست می‌شود که استناد آن به فرانک هوگربیتس هلندی است با متن پیش‌بینی او به زبان انگلیسی. متن فارسی تاکید دارد که پیش‌بینی‌های فرانک هوگربیتس هلندی محقق شده است، در حالی که او اصلا نامی از مشهد نبرده است و در متن انگلیسی نیز اشاره‌ای به این تاریخ و محدوده جغرافیایی نکرده است، اما احساس ناامنی را در شهروندان تشدید کرده است.
اگرچه پیش‌بینی زلزله می‌تواند سبب معروف شدن فرد پیش‌بینی کننده شود، اما متخصصان معتقدند اساساً در مدلی که برخی محققان دست به پیش‌بینی میزنند روش‌های علمی مدنظر نیستند، آن‌ها می‌گویند این قبیل از پیش‌بینی‌ها یا برای یک منطقه وسیع است یا برای مناطقی که بسیار لرزه‌خیز هستند.
پدری از مصدومیتی که به دوری یک ماهه اش از ترکیب بارسا انجامید، به عنوان یک اتفاق آزاردهنده یاد کرد.
ابوالفضل جلالی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد و احتمال دارد برابر ملوان از ابتدا به ترکیب بازگردد.
اگر پیش‌بینی‌های منتشر شده توسط سازمان ملل در جولای گذشته برای سال ۲۱۰۰ درست باشد. بسیاری از کشور‌ها به ویژه در اروپا و آسیا در دهه‌های آینده شاهد کاهش جمعیت خود خواهند بود، در برخی دیگر، کاهش جمعیت در حال حاضر نیز آغاز شده است.
به نظر می‌رسد عزم سازمان لیگ برای برگزاری بازی معوقه لیگ برتر جزم است و برف مانع آن نمی‌شود.
نوستراداموس برای دنیا در دوره‌ی افزایش روز افزون قیمت مواد غذایی، پیشگویی ترسناکی داشته است. به گفته‌ی او، انسان‌ها از روی ناچاری برای زنده ماندن دست به کار‌هایی خواهند زد که یکی از آن‌ها روی آوردن به آدمخواری است. او گفته: «نه راهبی در کار خواهد بود و نه فرد تازه گرویده ای؛ عسل قیمتی بیش از یک شمع پیدا خواهد کرد… یک پیمانه گندم به قدری گران خواهد شد که انسان‌ها یکدیگر را خواهند خورد.»
معاون سازمان حفاظت محیط زیست تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی در مورد بارش باران طی امشب در پایتخت گفت: اگر سه شنبه هم پایداری هوا را شاهد باشیم کمیته اضطرار تصمیماتی اتخاذ می‌کند.
پیش‌بینی عجیب اسطوره فوتبال کامرون از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قبل از این رقابت‌ها به سوژه شوخی‌های فضای مجازی تبدیل شده بود اما حالا این اسطوره می‌تواند به آن‌ها بخندد.
وارث بالقوه پل اختاپوس تاکنون پیروزی عربستان، ژاپن و اسپانیا را پیش بینی کرده است. «توبی» یک پنگوئن جنتو که در پیست اسکی سرپوشیده دبی در داخل یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان زندگی می‌کند.
هروه رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان پیش بینی کرد که ایران راهی دور دوم رقابت های جام جهانی شود.
ملی‌پوش ایرانی پورتو با یک نمایش خیره کننده دیگر تیمش را صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان کرد.
تازه‌ترین نظرسنجی شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز حاکی از آن است که در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، جمهوری‌خواهان با شکست دموکرات‌ها، اکثریت مجلس نمایندگان را به دست خواهند گرفت.
سخنگوی دولت گفت: یکی از دلایل کمبود دارو این بود که شیوع آنفولانزا زودتر از پیش‌بینی‌ها اتفاق افتاد و قصور و تقصیرهایی هم وجود داشت.
رامین رضائیان و دانیال اسماعیلی‌فر به مانند دو خط موازی در فوتبال ایران هستند که انگار قرار نیست جایی با هم تلاقی داشته باشند.
مدافع چپ این روزها تیم فوتبال پرسپولیس یکبار دیگر در حسرت دعوت به اردوی تیم ملی باقی ماند و شاید این غیبت به معنای پایان یک رویا باشد.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های اسلامی با تاکید بر اینکه هزینه ارزی وریالی این کاروان طبق برنامه شد نه بیشتر، گفت: حضور در قونیه دستاوردهای زیادی داشت از جمله اینکه ازبک‌ها را باید جدی گرفت.
فیلم سینمایی «بدرود / Farewell» ساخته لولو وانگ فیلمساز چینی، روایتی از کوشش برای یک پنهان‌کاری دسته جمعی درباره اتفاقی تلخ است؛ پنهان‌کاری که از سر مصلحت انجام می‌شود اما فرجامش مطابق با پیش‌بینی‌ها نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ