ساعت ۲ بامداد امروز سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه «عقبه جبر» در شهر اریحا واقع در کرانه باختری به شهادت رسیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از شهادت دوتن از ماموران جان برکف این شهرستان در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.
هاشمی مهر تصریح کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران به کوه‌های اطراف متواری شده که تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌ سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت دو مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شهادت دو مأمور فراجا در جریان حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را تأیید کرد.
زاهدان - صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت که تاکنون شهادت دو مأمور فراجا تأیید شده و با هلاکت هر چهار تروریست غائله به پایان رسیده است.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌ سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت دو مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
وزارت کشور سوریه از شهادت دو نیروی پلیس این کشور به ضرب گلوله افراد مسلح در یکی از شهرک‌های استان القنیطره در جنوب غرب سوریه خبر داد.
دو غیرنظامی یمنی در حمله توپخانه‌ای ارتش عربستان به یکی از مناطق مرزی استان صعده به شهادت رسیدند.
سروان قربانعلی پیری جمعی هنگ مرزی زابل بلافاصله به مراکز درمانی منتقل، ولی متاسفانه پس از دو روز تحمل به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت دو پلیس فراجا در این استان خبر داد
منابع یمنی اعلام کردند که در حملات توپخانه ای ائتلاف متجاوز سعودی به دو شهروند یمنی به شهادت رسیدند.
دو شهروند غیرنظامی یمنی بر اثر انفجار مین به جا مانده از حملات متجاوزان و مزدوران ائتلاف سعودی در استان الحدیده به شهادت رسیدند.
منابع محلی از شهادت دو غیرنظامی یمنی بر اثر انفجار گلوله راکت به جا مانده از متجاوزان ائتلاف سعودی در صعده خبر دادند.
گردان جنین (وابسته به گردان های قدس) با صدور بیانیه ای از شهادت دو مبارز فلسطینی عضو این گروه مقاومتی در درگیری بامداد امروز پنج شنبه با نظامیان صهیونیست خبر داد.
یک منبع آگاه امنیتی گفت: امروز چهارشنبه دو تن از مدافعان امنیت در جریان اغتشاشات تهران به شهادت رسیدند.
دو بسیجی در آمل امشب (5 شنبه 5 آبان) توسط افراد ناشناس به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.
دو نفر از نیروهای سپاه سلمان در زاهدان هدف اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
دو نفر از نیروهای سپاه سلمان در زاهدان هدف اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
دو نفر از مدافعان امنیت در درگیری با اغتشاشگران در بیرم لارستان به شهادت رسیدند.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دو فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند، همچنین نظامیان صهیونیست یک فلسطینی را بازداشت و با خود به خارج از این اردوگاه منتقل کردند.
منابع فلسطینی از انجام عملیات مقاومتی علیه صهیونیست ها در اردوگاه «الجلزون» در رام الله و شهادت دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر خبر دادند.
حسین اوجاقی یکی از بسیجیان تبریز که برای مقابله با آشوبگران در مقابل مصلای تبریز حضور داشت، با اقدام غیر انسانی و وحشیانه عناصر معاند به فیض شهادت نائل گردید.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: متهم با شلیک دو گلوله به سمت مأمور پلیس، وی را مجروح کرد که متأسفانه اقدامات پزشکی منتج به نتیجه نشد و افسر گشت انتظامی «استوار دوم محمد جواد رحیمی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ