حامد پاکدل که اخیرا از تیم فوتبال پرسپولیس جدا شده است فاش کرد پیش از پیوستن به این تیم پیشنهاد خوبی از تیم استقلال را رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سرخ‌ها در واکنش به تاخیر در توافق با اسپانسر پیراهن ادعای عجیب مطرح کرد و مدعی شد: به ایرانسل فشار آورده که باید اسپانسر آن یکی تیم هم شوی!
افشاگری براتی از جعل مدرک در داوری تهران
فوتبالیست‌ها لندروور ۳ میلیاردی را وارد کردند و قیمت آن را ۱۰۰ میلیارد تعیین کرده‌اند
سردار آزمون یک ماجرای جالب را برای نخستین بار تعریف کرد.
همتی در مطلبی در واکنش به ادعای روزنامه ایران درباره آزادسازی اموال بلوکه شده در کره‌جنوبی نوشت: اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع شارلاتانیزم خبری است و باید بگویم نوعی تلاش مذبوحانه است و متأسفانه دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند. به قول جناب آقای رئیسی؛ اتقوالله!»
دروازه‌بان پرسپولیس از درخواست خود برای حضور گلر تیم امید ایران در جمع سرخ پوشان خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد تیم هایی که مدعی قهرمانی در این فصل هستند بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.
وزیر دفاع روسیه می‌گوید که ورشو قصد دارد تا برای اشغال غرب کی‌یف، یک پایگاه لهستانی-اوکراینی در این منطقه ایجاد کند.
نسرین در حالی که اشک می‌ریخت گفت: راستش با اینکه من و شهرام گاهی باهم از زائرسرا‌ها در مشهد سرقت می‌کردیم و از همه کار‌های همدیگر خبر داشتیم، اما آن شب نتوانستم حرف‌های او را باور کنم و تا صبح به خیال اینکه به من خیانت کرده است، خوابم نبرد تا اینکه صبح، من را به محلی برد که خانم معلم را کشته بود.
سرخیو آگوئرو فاش کرد که لیونل مسی در سال 2021 انتظار جدایی از بارسلونا را نداشت.
اینی آلوکو، بازیکن سابق تیم ملی زنان انگلیس که اظهارنظر او درباره دکلان رایس جنجالی شده بود، به دنبال توهین‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزانه، صفحه توییتر خود را بست.
وریا غفوری با انتشار یک پست اینستاگرامی دیگر با دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.
وئیس ساها، هم‌تیمی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد، می‌گوید رونالدو این روزها آرزو می‌کند کاش بازیکن یونایتد بود و می‌توانست برای شیاطین سرخ گلزنی کند.
افشاگری بازیکن پیکان از دلیل پنالتی بنفع پرسپولیس
پدر امیرحسین شیرچی گفت: چند ماه قبل یکی از رگ‌های قلبش متورم شده بود. اصطلاح پزشکی آن را نمی‌دانم اما او را چند روزی بستری کردند و بعد مرخص شد. نباید امیرحسین را بازی می‌دادند. چکاپ نکرده او را به زمین بازی فرستادند و این اتفاق رخ داد.
علیرضا جهانبخش بازیکن و کاپیتان تیم ملی از ماجرای حضور و جدایی لوکادیا در پرسپولیس و فوتبال ایران گفت.
میلاد کُر بازیکن تیم ملی جوانان بعد از حذف این تیم افشاگری عجیبی علیه صمد مرفاوی کرد.
چندی پیش مجتبی پوربخش در یک استوری درباره فوت علی انصاریان افشاگری کرد و فوت این بازیکن را با تزریق سلول بنیادی مشکوک دانست.
مدیر برنامه‌های بهترین بازیکن جهان هم وارد ماجرای حواشی جام جهانی شد.
فرشته کریمی، ستاره‌ی فوتسال زنان ایران و سفیر دختران فوتبالی در پروژه‌ی جام جهانی جزیره کیش، بعد از شکست این پروژه، در گفت‌و گو با خبرنگار ''ورزش سه'' به ابهامات بسیاری پاسخ داد.
دیلی میل فاش کرد که کریس رونالدو حاضر نشده بود که در دقایق پایانی دیدار دیشب مقابل تاتنهام به عنوان بازیکن تعویضی به زمین برود.
افشاگری عجیب مجری برنامه فوتبال یک و محسن بنگر سرمربی شهر خودرو مشهد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مهدی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم ملی که سابقه درخشش در بوندس‌لیگا را نیز دارد شب گذشته از نزدیک بازی بایرلورکوزن را در ورزشگاه خانگی این تیم تماشا کرد.
دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان معتقد است تیمش نسبت به تیم های متعددی در لیگ برتر هزینه پایینی انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ