روسیه در حال برنامه ریزی برای تامین مواد غذایی بشردوستانه برای اعزام به کوبا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۲۳ حمله اوکراین در محورهای مختلف دفع شد و در جریان آن ۶۷۵ نظامی کی‌یف نیز کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
یک شرکت هواپیمایی روسیه امروز اولین پرواز را به مقصد کوبا، پس از مدتی وقفه صورت داد.
وزیر دفاع روسیه امروز در دیدار با همتای کوبایی خود گفت: مسکو آماده کمک به کوبا در مواجهه با محاصره تجاری و اقتصادی آمریکا است.
رییس‌جمهور روسیه در دیدار امروز با نخست‌وزیر کوبا تصریح کرد: مسکو هر کاری که ممکن است انجام خواهد داد تا همکاری اقتصادی فیمابین به غلبه بر تحریم‌های غیرقانونی هاوانا کمک کند.
وزیر خارجه اوکراین مدعی شد که این کشور آماده آغاز ضد حملات خود علیه روسیه است.
وزنه‌برداران روسی با وجود داشتن مجوز کمیته بین‌المللی المپیک به مسابقات جهانی کوبا پشت‌پا زدند.
داستان چاه ابرژرف کولا، یا "ورودی جهنم"، در نوع خود داستان جالب توجه و منحصر به فردی است که حفر آن اطلاعات ارزشمندی را در اختیار دانشمندان قرار داد
رئیس پارلمان کوبا با انتقاد از تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه روسیه می‌گوید واشنگتن مسئول اصلی دامن‌زدن درگیری‌ها و جنگ در اوکراین است.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در راس هیاتی سیاسی و در ادامه سفر خود به کشورهای آمریکای لاتین، امروز وارد کوبا شد.
ویدیو اول تانک روسی را نشان میدهد که به گفته اوکراینی ها روی مین ضدتانک رفته و پس از آن به شکل مهیبی منفجر می‌شود. ویدیو دوم مربوط به تانک T-72B3 روسی می‌باشد که در جلوی خود مجهز به غلتک مین کوب است تا حداقل به سرنوشت تانک در ویدیو قبل، در این دشت مین گذاری شده دچار نشود.
رئال با پیروزی پر گل 6-0 برابر وایادولید روحیه مضاعفی گرفت و با توپ پر به ال‌کلاسیکوی برگشت کوپا دل ری رسید.
آمریکا با ارائه لایحه ای جدید سعی دارد محصولات و سرویس های ICT مرتبط با دولت های متخاصم خود از جمله چین، ایران، کره شمالی، روسیه، کوبا، ونزوئلا را محدود کند.
کنگره آمریکا در پی گامی فراتر از ممنوعیت تیک‌تاک است و در حال بررسی لایحه‌ ای برای مقابله با رشد جهانی پلتفرم‌های ایران، روسیه، چین، کوبا، کره شمالی و ونزوئلا است.
توماس گرینفیلد در نشست حاکمیت قانون با نام بردن از روسیه، کره شمالی، ایران، سوریه، میانمار، بلاروس، کوبا، سودان و دولت طالبان در افغانستان، خواستار پاسخگو کردن افرادی شد که به حاکمیت، تمامیت ارضی، حقوق بشر و آزادی‌های اساسی احترام نمی‌گذارند.
اطلاعات نوشت: مگر بقیه جهان، از امریکا تا روسیه، از اروپا تا چین و از عربستان سعودی تا کوبا نمی‌فهمند اف‌ای تی اف چه دام بزرگی است و فقط ما باید پشت دروازه‌های تجارت و توسعه بمانیم و مافیای کاسبان، ملت و کشور بزرگ ما را از تجارت آزاد محروم سازند؟
روسای جمهور روسیه و کوبا روز سه شنبه در مسکو گفتگو خواهند کرد.
مقامات چین اعلام کردند که رئیس‌جمهور کوبا پس از دیدار با مقامات ارشد روسیه، روزهای آینده وارد پکن خواهد شد.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند رئیس‌جمهور کوبا در چارچوب سفری به الجزایر، چین و ترکیه طی روزهای آینده وارد مسکو خواهد شد.
علاوه بر روسیه، کشور‌های چین، ایران، بلاروس، آفریقای مرکزی، کوبا، کره شمالی، اریتره، اتیوپی، مالی، نیکاراگوئه، سوریه و زیمباوه به این قطعنامه رای منفی و ۷۴ عضو سازمان ملل نیز رای ممتنع دادند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار همتایان خود از روسیه، کوبا و ونزوئلا گفت: تجمیع ظرفیت‌ها، ضریب مقاومت کشورهای مستقل در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا را افزایش خواهد داد.
دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله‌های جدید پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.
وزیر خارجه آمریکا امروز از گفتگو با دیمیتری کولبا همتای اوکراینی خود پیرامون حملات تلافی جویانه روسیه به کی یف خبر داد.
برخی شواهد بر این دلالت دارند که گوکل‌پلی نحوه شناسایی کشور کاربر را از آی‌پی به فعالیت‌های حساب کاربری تغییر داده و سبب شده است کاربرهای بسیاری از ایران، کوبا و روسیه نتوانند هیچ اپلیکیشنی را از گوگل‌پلی نصب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ