کریم بنزما ستاره کهکشانی‌ها گل اول رئال مادرید را در دقیقه ۲۴ وارد دروازه بلیبائو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما، ستاره الاتحاد عربستان، پس از گلزنی برابر اسپرانس تونس از هواداران تیم جدید خود به دلیل حمایت و انگیزه‌ای که به تیم می‌دهند، تشکر کرد.
کریم بنزما مهاجم فرانسوی سابق رئال‌مادرید برای الاتحاد مقابل اسپرانس تونس در جام باشگاه های عرب، گلزنی کرد. منبع: چندثانیه
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
کارلو آنچلوتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدافع راست و یک مهاجم گلزن در سطح کریم بنزما است؛ و دو بازیکن را برای این پست‌ها در نظر دارد.
کریم بنزما در مراسم معرفی رسمی خود به هواداران الاتحاد و در حضور 60 هزار تماشاگر، از اهدافش برای قهرمانی سخن گفت.
گلزنی کریم بنزما در آخرین بازی با پیراهن رئال مادرید در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به چشم می‌خورد.
کریم بنزما در ۱۴ سال حضورش در رئال مادرید توانست عملکردی خیره کننده داشته باشد و به دومین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود.
کریم بنزما ۳۵۴ گل برای رئال مادريد زد و دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه بعداز کریستیانو رونالدو است. او سال ۲۰۰۹ به مادريد آمد و ۱۴سال به پیراهن سفید وفادار ماند و حالا برای پایان دورانش به الاتحاد عربستان می‌رود. او توپ طلای ۲۰۲۲ را هم گرفت
کریم بنزما در آخرین بازی خود با پیراهن رئال مادرید از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا دیدار رئال مقابل اتلتیک بیلبائو با تساوی 1-1 دنبال شود.
کریم بنزما با گلزنی در دیدار امشب رئال مادرید مقابل رایو وایه‌کانو در این فصل 30 گله شد. بنزما در پنج فصل گذشته برای چهارمین بار است که به رکورد 30 گل در یک فصل دست پیدا می‌کند.
کریم بنزما در کنار وینیسیوس، دو مهره خطرناک رئال برابر سیتی در اتحاد خواهند بود. کریم تنها یک گل دیگر با رسیدن به رکورد گلزنی مسی به سیتی فاصله دارد.
کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید که شانس اصلی گلزنی در بازی برگشت است با منتشر کردن تصویری از سوپر گل زیدان به لورکوزن در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۲ برای سیتیزن‌ها کری خواند.
کریم بنزما شاید راه گلزنی به هر تیمی را خوب بلد باشد ولی نزدیک به 10 سال است که راه دروازه اوساسونا را گم کرده است.
کریم بنزما، که بازی قبلی رئال مادرید را از دست داده بود، در بازگشت به ترکیب این تیم در دیدار امشب مقابل آلمریا در دقایق اولیه گلزنی کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از بازی سلتاویگو گفت که به کسب جایزه بهترین گلزن از سوی کریم بنزما اهمیتی نمی‌دهد.
کریم بنزما با گلی که دیشب به بیلبائو زد، حالا دومین گلزن برتر تاریخ رئال در لالیگاست و خود را به کریستیانو رونالدو نزدیک‌تر کرد.
کریم بنزما در دو بازی پیش‌رو برابر بیلبائو در فصل جاری این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی لیونل مسی به حریف باسکی عبور کند.
کریم بنزما در دومین بازی متوالی با یک ضربه پنالتی رئال مادرید را به گل رساند.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، برای اولین بار در گلزنی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ناکام ماند.
رقابت کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی به ساعت روی دست این دو ستاره گلزن نیز کشیده شد.
کریم بنزما دومین گلزن برتر تاریخ رئال پس از رونالدو است اما او اگر از ابتدا پنالتی‌های رئال را می زد، می توانست بالاتر از فوق ستاره پرتغالی هم قرار بگیرد.
کریم بنزما امشب در بازی رئال برابر سلتا، اولین گل خود در فصل جدید لالیگا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
کریم بنزما با گلزنی در دیدار امشب مقابل آینتراخت فرانکفورت به دومین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شد.
کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید، تایید کرد که با جدایی کریس رونالدو، فرصت بیشتری برای گلزنی پیدا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ