اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید، در 31سالگی به عنوان بازیکن آزاد به رئال بتیس پیوست. او با پیراهن رئال 5 بار فاتح چمپیونزلیگ شده بود.
تونی کروس گفت هنوز از فوتبال لذت می‌برد ولی قصد ندارد بازی کردن را آن‌قدر کش دهد که خاطرات خوبش از یاد هواداران برود.
آدیداس امروز از پیراهن فصل آینده رئال مادرید رونمایی کرد و کریم بنزما که در حال حاضر به الاتحاد پیوسته هم با این پیراهن جدید دیده شد.
رئال مادرید با کسب پیروزی 2-1 مقابل اوساسونا برای بیستمین بار فاتح کوپا دل ری شد.
سه تیم رئال مادرید، آث‌میلان و اینترمیلان در مجموع 24 بار فاتح رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند و در مقابل سیتی به دنبال کسب اولین قهرمانی خود را در این جام است.
براهیم دیاز یک بار دیگر برای ماندن در میلان و عدم بازگشت به رئال مادرید چراغ سبز نشان داد.
کارلو آنچلوتی یک بار دیگر تاکید که دوست دارد تا پایان قراردادش در رئال بماند.
کاسمیرو تابستان گذشته در فینال سوپرجام اسپانیا با پیراهن رئال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و دیشب در فینال جام اتحادیه انگلیس بار دیگر این عنوان را به خود اختصاص داد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، بار دیگر به ضعف تیمش در پاس آخر و تصمیم گیری برای ضربه نهایی اشاره کرد.
المپیک لیون یک بار دیگر ستاره‌ای از آکادمی خود را به عنوان پدیده جدید فوتبال فرانسه مطرح کرده است.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
بارسلونا با شکست 3-1 رئال مادرید برای چهاردهمین بار فاتح سوپرجام اسپانیا شد و در پایان بازی سرخیو بوسکتس جام را بالای سر برد.
باشگاه النصر عربستان بعد از جذب کریستیانو رونالدو این بار روی ادن هازارد دست گذاشته است.
یکی از منابع نزدیک به رئال مادرید خبر داده که مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند که آماده هستند تا با یک شرط بار دیگر برای جذب این بازیکن اقدام کنند.
بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا رویهم‌رفته 12 بار فاتح کفش طلا شده‌اند اما سهم هر کدام از این دو باشگاه در به دست آوردن این جایزه چقدر بوده است؟
لیورپول و رئال مادرید یک بار دیگر در لیگ قهرمانان به یکدیگر برخورد کردند و محمد صلاح حالا فرصتی جدید برای انتقام‌گیری از کهکشانی ها خواهد داشت. رئال در همه مصاف‌های اخیر بهتر از لیورپول کار کرده است.
دور گروهی لیگ قهرمانان به اتمام رسید و حالا همه در انتظار قرعه هایی جذاب برای مرحله یک هشتم هستند.
تونی کروس بار دیگر تاکید کرد که با پیراهن رئال بازنشسته خواهد شد ولی گفت که هنوز زمان دقیق خداحافظی‌اش از فوتبال را نمی داند.
با خروج کاسمیرو از رئال مادرید و انتقال این هافبک برزیلی به منچستریونایتد، از تیم رویایی رئال مادرید که سه بار پشت سر هم فاتح اروپا شد، فقط همین چهار بازیکن باقی مانده اند؛ کریم بنزما، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و تونی کروس.
رئال مادرید امشب در سوپرجام اروپا امیدوار است این جام را برای پنجمین بار بالای سر ببرد ولی آینتراخت فرانکفورت می‌گوید رقیب ساده‌ای برای مادریدی‌ها نخواهد بود.
عراق راه ورود تخم مرغ‌های ایرانی را نمی‌بندد
هند واردکننده بنزین و دیزل شد
سونی اکنون تایید کرده که هدست PS VR2 دارای نمایی واضح برای مشاهده محیط اطراف، یک حالت پخش برای فیلمبرداری از خودتان در حین بازی و یک حالت سینمایی است.
فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲ بین دو باشگاه پرافتخار تاریخ این رقابت‌ها با برتری رئال مادرید پایان یافت. آنچلوتی غیر از پاره‌ کردن نوار قهرمانی مربیان آلمانی، خودش رکورد جاودانه چهار بار فتح اروپا را بر جای گذاشت. کورتوا مرد اول فینال پاریس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ