تصویری از پارک پرواز در سعادت‌آباد تهران با پوششی برفی را مشاهده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه همراه عثمان دمبله، خرید جدید پاری سن ژرمن، با حضور در ورزشگاه پارک دو پرنس بازی مقابل لوریان را تماشا کرد.
کیلیان امباپه برای تماشای بازی مقابل لوریان در ورزشگاه پارک دو پرنس حضور دارد.
عبارت پارک مساوی با پنچری، قانونی نیست و شخصی که با پنچر شدن خودرویش مواجه شود، می‌تواند از خودروی خود عکس گرفته و نسبت به عمل انجام شده به محاکم قضائی شکایت کند یا از طریق تماس با پلیس موضوع را پیگیری کند.
گرگ ایرانی، در فضای مجازی بسیار فعال است و رابطه بسیار خوبی با اعضای خانواده خود دارد. چوپان در تازه‌ترین تصاویری که از فرزندان خود منتشر کرد، دنبال کنندگانش را غافلگیر کرد.
بازی بزرگداشت خوان رومن ریکلمه، اسطوره باشگاه بوکاجونیورز، تحت الشعاع حضور لیونل مسی قرار گرفت.
پاری‌سن‌ژرمن در پایان بازی با کلرمون جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار کرد.
نواک جوکوویچ، سومین تنیسور برتر حال حاضر دنیا همراه با چند چهره مشهور سینمایی و سیاسی مهمانان ویژه آخرین نمایش مسی و راموس برای پاریس بودند.
علی‌رغم از دست دادن قهرمانی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن، هواداران دورتموند در پایان بازی با ماینتس تیم‌شان را تشویق کردند.
درحالیکه داور دیدار نیوکسل و آرسنال در دقایق اولیه یک پنالتی به نیوکسل داد و پس گرفت چند دقیقه بعد توپچی‌ها موفق شدند گل اول بازی را به ثمر برسانند.
ساعاتی قبل از اینکه مسی در ورزشگاه پارک دوپرانس هو شود، او یک اقدام جنجالی انجام داده بود.
در سرخه‌حصار پارکی به‌نام پارک آموزش ترافیک ساخته شده است. این پارک مساحتی حدود ۲۱۰۰‌مترمربع دارد و تمام امکانات لازم برای اهدف پارک در آن وجود دارد، مانند پل عابرپیاده و انواع تابلو‌های راهنمایی و رانندگی. باقی امکانات مانند زمین چمن مصنوعی، مجموعه ورزشی بدن‌سازی، مجتمع گل و گیاه، کباب‌پز و امکانات ساده‌ای که در هر پارکی وجودش الزامی است، مانند سرویس بهداشتی و بوفه و آلاچیق در این پارک جنگلی وجود دارد.
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، به کمک عصا در ورزشگاه پارک دو فرانس حضور یافته و بازی تیمش را تماشا کرد
کریستیانو رونالدو در تونل رختکن استادیوم مرسول پارک بابت تمجید از لیونل مسی به خشم آمد.
بارش برف در تهران سبب شد بسیاری از معابر و پارک‌ها سفید پوش شوند.
در آخرین لحظات دیدار آرسنال و اورتون که با شکست شاگردان آرتتا به پایان رسید اولکساندر زینچنکو و نیل موپای درحالیکه هر دو از توپ دور بودند با هم درگیر شدند.
یوسف‌آباد قدمتی دارد به اندازه خود تهران. از زمانی که دروازه‌های تهران یکی‌یکی تخریب شد، اینجا آباد و به نام یوسف مستوفی‌الممالک، آبادکننده آن، یوسف‌آباد نام گرفت.
نوری گفت: اسم این توله ماده «سانا» است و با توجه به اینکه اولین توله شیر مادر بوده، پذیرش نشده و ناچار شدیم خودمان نگهداری از آن را به عهده بگیریم.
در حالی که یونایتد با حضور مارکوس رشفورد در خط حمله رودرروی آرسنال قرار گرفته، کریستیانو رونالدو نیز در ریاض اولین بازی خود با تیم جدیدش را انجام می‌دهد.
«آذر» و «توران» دو توله یوزپلنگی که اواسط آذرماه از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند را مشاهده کنید.
پیگیری‌ها حاکی از این است که پلنگ مذکور از ابتدای هفته گذشته مشاهده شده و تیم‌هایی از اداره کل محیط زیست تهران به دنبال زنده‌گیری و ردزنی پلنگ بوده‌اند.
در سال ۲۰۱۵، دیوید هول در پارک منطقه‌ای ماریبورو در نزدیکی ملبورن استرالیا در حال جستجو بود. او که به یک فلزیاب مسلح شده بود، چیزی غیرعادی کشف کرد - یک سنگ بسیار سنگین و مایل به قرمز که در مقداری خاک رس زرد قرار داشت.
مربی سابق باشگاه لسترسیتی، سوانسی و کویینز پارک رنجرز حالا در تیم ملی کنار کی‌روش است.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر آزار و اذیت جنسی و سرقت به‌عنف از ۴ زن نزدیک پارک مهرگان شهرک مینی‌سیتی اعتراف کرد و قربانیان با حضور در اداره شانزدهم این مرد جنایتکار را شناسایی کردند.
هواداران یوونتوس شب پر حاشیه‌ای را در ورزشگاه پارک دو پرنس در پاریس رقم زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ