در غیاب یحیی گل‌محمدی، هدایت پرسپولیس به دستیاران او سپرده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کافو، اسطوره برزیلی، معتقد است که کارلو آنچلوتی بر خلاف ادعای فدراسیون، با برزیل توافق نکرده و تاکید کرد که هدایت سلسائو باید آرزوی کارلتو و هر مربی دیگر در دنیا باشد.
نیمار، ستاره برزیلی، دیگر قصد ترک پاری سن ژرمن را ندارد و مشتاق همکاری با لوئیس انریکه است.
مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه قهرمانی این تیم در کشورش هم بازتاب داشته است، به بیان دلایل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی پرداخت و از یحیی گل‌محمدی تمجید کرد.
اخلاق خاص در مربیگری، رفتار ویژه با بازیکنان و جام‌های خاطره‌انگیز، او را در ذهن هواداران میلان و ایتالیا ماندگار کرده.
مربی برزیلی و سابق تیم فوتبال سپاهان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بحرین انتخاب شد.
مربی برزیلی و سابق تیم فوتبال سپاهان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بحرین انتخاب شد.
مربی برزیلی تیم پرسپولیس می‌گوید شایعات پیرامون رابطه مجتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی ابتدایی است و نباید اصلا مطرح شود.
مربی یک تیم برزیلی به دلیل دخالت مدیربرنامه‌های بازیکنانش آن‌قدر عصبانی شد که بین 2 نیمه بازی استعفا کرد و رفت.
مربی یک تیم برزیلی به دلیل دخالت مدیربرنامه‌های بازیکنانش آنقدر عصبانی شد که بین 2 نیمه بازی استعفا کرد و رفت.
برونو فرناندز دروازه بان سابق فوتبال برزیل در سال 2013 به خاطر کشتن همسر سابقش (الیزا سامودیو مدل برزیلی) و خوراندن جسدش به سگ ها به 22 سال و سه ماه حبس محکوم شده بود، اعلام کرد که می خواهد به مربی ورزشی تبدیل شود و در نظر دارد که روی پیشرفت ذهنی ورزشکاران بزرگ کمک کند.
سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و احتمال دارد جای مربی برزیلی روی نیمکت تیم کویت را بگیرد.
مربی برزیلی تیم پرسپولیس می‌گوید سکوت یحیی گل‌محمدی دلایل شخصی دارد که خودش در این باره توضیح خواهد داد.
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی گفت: می‌دانیم که به لیگ برگشته‌ایم و سه امتیاز خیلی مهم است. امیدوارم بتوانیم فاصله‌مان را با سپاهان جبران کنیم.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعار‌های عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعار‌های عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
مربی ایرانی که تنها یک روز از انتخابش به عنوان سرمربی یک تیم برزیلی گذشته بود، پس از شعارهای عجیب هواداران از سمت خود استعفا داد و فاش کرد سه بازیکن تیمش عامدانه بازی نکرده‌اند.
جونینیو پرنامبوکانو، بازیکن برزیلی سابق لیون که تا چندی پیش مدیر ورزشی این باشگاه نیز بود، به تندی از رودی گارسیا، مربی جدید کریستیانو رونالدو در النصر، انتقاد کرد.
منچستریونایتد یک بار دیگر در دیداری که کاسیمیرو را به عنوان بازیکن ثابت در اختیار داشت توانست برنده شود و در پایان بازی اریک تن‌هاخ از ستاره برزیلی تمجید کرد.
ریوالدو معتقد است که مربی تیم ملی برزیل باید یک برزیلی باشد و استفاده از مربی خارجی توهینی به فوتبال برزیل خواهد بود.
برزیلی ها قرار گذاشته بودند که در صورت گلزنی ریچارلیسون، گل او را همراه با تیته، سرمربی خود، جشن بگیرند و این کار را هم با رقص کبوتر انجام دادند ولی قرار قبلی اجرای رقصی دیگر بود.
از آبادان خبر می‌رسد که شرایط چند گزینه خارجی توسط مسئولان صنعت نفت در حال بررسی است و آن‌ها در حال حاضر با یک مربی برزیلی به شکل جدی در حال مذاکره هستند،
فیروز کریمی هم‌چنان غیر قابل پیش بینی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می‌کند و هر لحظه باید در انتظار شنیدن حرف شوکه کننده‌ای از او بود.
کاکائو مربی برزیلی و شناخته شده فوتسال جهان که در جام ملت ها هدایت کویت را برعهده داشت به صورت اختصاصی با خبرنگار ما به گفتگو پرداخت.
آلفرد شرودر، مربی آژاکس، انتقال 100 میلیون یورویی آنتونی به منچستریونایتد را زیر سوال برد و از رفتار این بازیکن برزیلی انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ