مدیران رئال مادرید قصد دارند شرایط انتقال ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، به این باشگاه در تابستان 2024 را فراهم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از آنهمه خستگی و چالش که یحیی را می آزرد چه انگیزه ای این مربی را در پرسپولیس نگه داشته است؟
ستاره تیم ملی جوانان ایران می‌گوید تنها هدف آن‌ها قهرمانی در جهان است.
شهردار کرمان گفت: هدف از خواهرخواندگی تنها نام‌گذاری خیابان نیست؛ بلکه هدف فراهم‌آوردن تفاهم در زمینه‌های مختلف آموزشی، صنعتی، گردشگری و شهری است و برای انتخاب «نیژنی» شهر تاریخی - تجاری روسیه، مطالعه‌های زیادی انجام شده است.
مهاجم ژاپنی اوساسونا تاکفوسا کوبو، نه تنها در رئال سوسیه داد می درخشد، بلکه در حال زدن رکورد نکونام است.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید تنها هدف این تیم پیروزی در سه بازی آینده و کسب سهمیه آسیایی است.
تنها هدف فرماندهی نیرو‌های مسلح عراق حفظ و نگهداری خرمشهر به هر قیمت ممکن بود. به طوری که در این مورد رهنمود‌هایی از شخص صدام صادر شد. وی هم چنین، معاون خود «عزت الدوری» و بعضی از اعضای فرماندهی کشوری را برای بررسی وضعیت و آگاهی از نظرات آنان درباره نبرد آینده خرمشهر به «سپاه سوم» اعزام کرد.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت که نتیجه مساوی به درد هیچ یک از دو تیم نمی خورد.
رئال مادرید به دنبال جذب کای هاورتز و ریس جیمز، دو بازیکن چلسی، در تابستان جاری است.
مربی تیم ملی اسکیت سرعت بانوان گفت: با توجه به ارتقاء رکوردی که بانوان در اردوهای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی هانگژو چین داشتند، هدفمان تنها کسب مدال در این بازی‌ها است.
هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، می‌گوید تیمش با تمام وجود برابر پورتو به میدان خواهد رفت تا راهی مرحله بعدی شود.
جود بلینگام تنها هدف تابستانی رئال مادرید نیست و فلورنتینو پرز، ارلینگ هالند و امباپه را به عنوان دو هدف اصلی نقل و انتقالاتی باشگاهش در تابستان آینده انتخاب کرده است.
یورگن کلینزمن می‌گوید هدفش با کره علاوه بر قهرمانی آسیا، صعود به یک چهارم و نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۶ است.
ملوان تنها ثانیه‌هایی برای کسب یک امتیاز شیرین از اهواز فاصله داشت که در نهایت این هدف به نتیجه نرسید.
می‌توان گفت هدف این بازیکن خارجی بنجل از این اقدام ، تنها ضربه زدن به استقلال بوده و در آن ردپای انتقام از نیمکت نشینی و سکونشینی دیده می‌شود. به همین خاطر برخورد جدی و محکم مدیران باشگاه با او امری واجب است.
باشگاه سپاهان با خرید دو ستاره در خط دفاع و حمله، یکشنبه‌ای پرماجرا برای هواداران خود رقم زدند.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان این‌که از سه بازیکنی که درخواست داده بودیم تنها شرایط حضور اسماعیل‌نژاد فراهم شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از گروهمان در مسابقات باشگاه‌های جهان صعود کنیم.
دیدار تراکتور و ملوان از اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم برخوردار است؛ آنها به دنبال هر سه امتیاز هستند تا تعطیلات آرامی داشته باشند.
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: آنچه مورد تهدید و هجمه دشمنان قرار گرفته، اصل نظام اسلامی و قدرت روزافزون آن است و موضوعاتی مانند حجاب و بی‌حجابی برای آن‌ها تنها یک بهانه است.
سرمربی تیم والیبال طلوع‌مهر یزد با بیان این‌که تنها دو بازیکن بزرگسال در اختیار دارد و بیشتر بازیکنان جوان هستند، گفت: هدف امسال تیم حفظ سهمیه لیگ برتری با کسب رتبه میانی جدول است.
بررسی میدانی خبرنگار مهر از بازار لاله زار حاکی است کسبه این خیابان با آرامش به دنبال کسب درآمد حلال هستند و اغتشاش گران روز گذشته تنها معیشت مردم را نشانه گرفته بودند.
قهرمان پارالمپیک کشورمان تأکید کرد اگر چه حضور محمود خسروی‌وفا در کمیته المپیک خیر خواهد بود اما نگران رفتن او از پارالمپیک هستند.
تیم فوتبال مس رفسنجان با وجود نمایش خوب هجومی در 4 بازی اخیر تنها یکبار موفق به گلزنی شده است.
انزلی- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تنها هدف ما از دیدار مقابل ملوان کسب سه امتیاز بازی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ