نمایش هنر «Sand Art» در سرای فرهنگ و هنر بانوی ایرانی نمایشگاه بین المللی بانوان تاثیرگذار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش ضعیف طارمی در بازی دیشب پورتو
مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مقابل تراکتور ارائه کرد.
یکی از بخش‌های جذاب موزه ملی تاریخ علوم پزشکی دیرین انسان شناسی است که در آن آثاری از جمله زن مومیایی و جمجمه جراحی شده یک دختر جوان به نمایش گذاشته شده است.
هال سیتی در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل شفیلد ونزدی به برتری رسید.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
مدافع با تجربه آلومینیوم امیدوار است محرومیت موقت آنها به حالت تعلیق دربیاید.
بهمن موتور محصولات خود را با کاربری آفرودی در معرض دید علاقمندان این نوع خودروها گذاشت. این شرکت پیکاپ G9 و کاپرا و ون اینرودز را با کاربری خاص گردشگری به نمایش گذاشته است.
محمدرضا اخباری در اولین تجربه رسمی با گل‌گهر سیرجان موفق شد تا عملکردی درخشان از خود به جای بگذارد.
کمتر از یک ماه دیگر از زمان نمایش تابلوی منحصر به فرد سوخت معرق در موزه هنر ایران باقی مانده است.
مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی گفت: در ۱۶۱۰ مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی اتاق‌های هنر راه‌اندازی شده و به مربیان این مراکز آموزش‌های لازم داده شده است.
بمپور-کمتر زن و دختری را در بلوچستان می‌توان یافت که با الفبای «سوزن دوزی»آشنایی نداشته باشد و تمام چیزی که برای نمایش هنر دست و خلاقیت ذهنشان بدان نیاز دارد نخ، پارچه، سوزن و قلاب است.
نمایشگاه تصاویری از موزه هنر ایران که در حال حاضر در دو ایستگاه مترو تهران برپا شده، قرار است در ایستگاه‌های دیگر مترو نیز به نمایش درآید.
تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش خیره کننده یوکیچ و ماری، سری فینال NBA را دو بر یک پیش افتاد.
یک برگ از شاهنامه قوام الدین حسن وزیر متعلق به دوران آل اینجو که در موزه هنر جهان به معرض نمایش گذاشته شده توسط اساتید شاهنامه پژوه رونمایی شد.
فرازعلی یک دهه است که به عنوان تماشاگر در نمایشگاه هنر دبی (Art Dubai) حضور دارد؛ اما امسال بالاخره این شانس را پیدا کرد که برای اولین بار آثارش را در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.
وزیر نفت گفت: بهترین روش برای نمایش دستاوردها و تلاش‌های شبانه‌روزی صنعت نفت استفاده از هنر سینماست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: موضوع شبکه نمایش خانگی یک فرصت برای حوزه فرهنگ و هنر است و من به شدت حامی تقویت آنها هستم.
هر سال که از جشن هنر شیراز می‌گذشت، اهداف آن آشکارتر می‌شد تا جایی که تصمیم گرفتند برنامه اذان مغرب را از بلندگوی مسجد بازار شیراز که قرار بود تئاتری در نزدیکی آن در داخل بازار اجرا شود قطع کنند تا صدای اذان مزاحم برنامه‌ای که یک گروه خارجی اجرا می‌کردند، نشود.
پرچمی خطاب به مردم گفت که گول جریان‌هایی را که با تئاتر و هنر و تجمعات فرهنگی ضدیت دارند، نخورند و به سالن‌های تئاتر بیایند و کارها را ببینند. نمایش‌هایی مانند نمایش ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و اصولا خیلی از حرف‌ها را در تئاتر می‌توان مطرح کرد. در واقع حمایت از تئاتر، حمایت از همان هدفی است که همه ما به دنبالش هستیم.
۱۷۰ اثر سفال و سرامیک از ۲۱ هنرمند این حوزه در نمایشگاه ۵۰ سال هنر سفال و سرامیک به همت گروه پژوهشی هنرهای سنتی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری به نمایش درآمده است.
در آستانه جام جهانی و بالاگرفتن تب فوتبال، فیلم مستند سینمایی «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به کارگردانی الله ‌کرم رضائی‌زاده از روز چهارشنبه 18 آبان در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش درآمده است.
وزیر امور خارجه گفت: آنجا که هنر در خدمت باور و اعتقاد دینی قرار می‌گیرد، «هنر متعالی» نمایان می‌شود و هنرمندان فاخر به نمایش اعجاز هنرشان می‌نشینند.
کارشناس هنر اسلامی در شهر رامسر توانسته با کاه برنج کاغذ دستی تولید کند این کاغذ قابل بازیافت و قابل شستشو در نمایشگاه صنایع دستی جنگل های هیرکانی نیز به نمایش درآمده بود.
قادر آشنا دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر سوابق علمی و دانشگاهی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ