نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مصلای دانشگاه تهران اقامه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حج، چند تجمع عام داریم (مثل حضور در عرفات و مشعر). یکی از اجتماعات واحد هم، در رمی جمره عقبه در روز عید قربان است. این هجوم همگانی و واحد علیه شیطان، این درس مهم را می‌دهد که در بعضی از موقعیت‌ها، بایستی مسلمانان نیروی خود را متمرکز کنند و علیه آن سنگر‌ها و دشمنان اصلی موضع بگیرند.
نماز عید سعید قربان صبح پنج شنبه ( ۸ تیر ۱۴۰۲ ) با حضور جمعی از مردم در روستای بجد خراسان جنوبی و همچنین در عیدگاه بندر ترکمن اقامه شد.
نماز عید سعید قربان روز گذشته در میان تدابیر شدید امنیتی در کابل و سایر شهر‌های این کشور برگزار شد و هزاران نیروی امنیتی امنیت مساجد و عیدگاه‌ها را تامین کردند. اگرچه وزیر داخله حکومت طالبان در پیامی از مردم خواست برای تامین امنیت عید با نیرو‌های امنیتی همکاری کنند، اما همچنان بحث اختلافات در گروه طالبان داغ است.
خطیب نماز عید قربان گفت: به آمریکا و اروپا می‌گویم، همه مخالفینی که شما درست می‌کنید، سرنوشت محتوم همه آن‌ها شکست است. ما خبرهای پشت صحنه داریم که مخالفین دیگری هم به‌جای منافقین توسط آمریکا و اروپا در حال ایجاد شدن هستند. به آن‌ها می‌گویم پیشاپیش بدانید که بدون هیچ تردیدی این‌ها نیز شکست خورده‌اند.
خطیب نماز عید قربان گفت: سروران مسئول، کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است. منتظر که و چه هستید اینکه جنایت کنند و بعد بگویند ببخشید ما تند شدیم. بی‌خود تند شدید چرا در جا‌های دیگر تند نمی‌شوید. بنابراین؛ از مسئولان محترم تقاضا می‌کنم پیش از این اجازه هتک حرمت حجاب را ندهند.
نماز عید سعید قربان صبح پنجشنبه ۸ تیرماه به امامت سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران اقامه شد.
خطبه ها آیت الله خاتمی در نماز عید قربان تهران آغاز شد.
نماز عید سعید قربان به امامت آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مصلای دانشگاه تهران برگزار شد.
همزمان با عید سعید قربان ، نماز عید در مصلی‌های همه شهرهای ایران برگزار می شود. در پایتخت دانشگاه تهران میزبان نمازگزاران تهرانی است.
نظامیان رژیم صهیونیستی همزمان با عید قربان، به باب الرحمه مسجدالاقصی یورش بردند و پس از پایان نماز عید قربان ۱۸ فلسطینی را بازداشت کردند.
مسلمانان روسیه در مسکو پایتخت این کشور، مشارکت گسترده‌ای در مراسم عبادی نماز عید قربان داشتند.
رئیس جمهور سوریه صبح امروز با حضور در یک مسجد در دمشق نماز عید قربان را اقامه کرد.
ده‌ها هزار فلسطینی با وجود تشدید تدابیر شدید امنیتی از سوی نظامیان صهیونیست، با حضور در مسجدالاقصی نماز عید قربان را اقامه کردند.
نماز عید سعید فطر صبح امروز شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور، به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
نماز عید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد.
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی(ره) تهران آغاز شد.
بنا بر اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، در‌های مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت چهار صبح شنبه باز است و برنامه‌های ویژه جایگاه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت هفت صبح آغاز خواهد شد و نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب، در حدود ساعت هشت صبح اقامه خواهد شد.
طبق اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، نماز عید فطر به امامت رهبر فرزانه انقلاب، در حدود ساعت ۸ صبح اقامه خواهد شد.
نماز عید فطر و قربان در زمان حضور امام علیه السلام واجب است و باید با جماعت خوانده شود، و در زمان ما که امام علیه السلام غایب است، مستحب بوده و می‌شود آن را با جماعت یا فرادی خواند.
نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه خواهد شد.
ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران اعلام کرد که نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و به امامت رهبر انقلاب (مدظله العالی) برگزار خواهد شد.
چرا یک جوان سنّی نتواند رییس‌جمهور شود؟یا چرا مسلمانان اهل سنت نتوانند مراسم عید فطر و قربان و نماز جمعه خود را در تهران در مسجدی که از خودشان بدانند و خودشان اداره کنند، برگزار کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ