روسیه مدعی است که اژدر جدید پوسایدون با قابلیت حمل سلاح هسته‌ای می‌تواند چنان سونامی قدرتمندی ایجاد کند که برای شهر‌های ساحلی ویرانگر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردا قرار است تیبو کورتوا و ادر میلیتائو زیر تیغ جراحی بروند و اینکه عمل چطور پیش خواهد رفت، در روند ریکاوریشان تعیین کننده خواهد بود.
باشگاه رئال مادرید امروز تایید کرد که مصدومیت ادر میلیتائو از ناحیه رباط صلیبی است و بین 6 تا 9 ماه دور از میادین خواهد ماند.
باشگاه رئال مادرید امروز تایید کرد که مصدومیت ادر میلیتائو از ناحیه رباط صلیبی است و حداقل 6 ماه دور از میادین خواهد ماند.
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در نیمه دوم دیدار برابر اتلتیک بیلبائو با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.
مدافع برزیلی در همان اولین جلسه تمرینی با رئال مادرید با حقیقتی تلخ مواجه شد.
ادر میلیتائو اعتراف کرده است که تیم از تصمیم کریم بنزما برای ترک رئال مادرید در این تابستان ناراحت است.
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، می‌گوید رابطه‌اش با کارلو آنچلوتی بسیار خوب و پر از شوخی و خنده است.
ما فتنه‌گر و افسادطلب و غربگداییم، احمد مسعود که پدرش پیمان برادری با حاج قاسم سلیمانی داشت، چه؟ نیرو‌های مقاومت که از شریف‌ترین بچه‌های افغانستانند و ما آن‌ها را بی‌پشت‌وپناه در مقابل مشتی وحشی رها کرده‌ایم و هر روز خون‌شان به زمین ریخته می‌شود، چه؟ دلتان خوش است که آمریکایی‌ها افغانستان را ترک کرده‌اند، اما نمایندگان اسلام آمریکایی هر روز دارند با همان سلاح‌ها و تجهیزات خون شریف‌ترین مردم ایران و افغانستان را بر زمین می‌ریزند. راستی اصلا شما فکر هم می‌کنید؟
محمدرضا ثقفی کارتونیست هم میهن موضوع افزایش اجاره‌بهای مسکن و مشکلات مستاجران را دستمایه طنز قرار داده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی بعثت علاوه بر اژدر به موشک‌های زیرسطح به سطح و زیر سطح به هوا تجهیز خواهد شد.
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی، جایگاه پسر خاصی در ترکیب رئال مادرید و بین هواداران این تیم پیدا کرده است.
جواد علیزاده کارتونیست هم میهن آرایش سیاسی برخی از احزاب را سوژه‌ی کاریکاتور خود قرار داده است.
نیروی دریایی ارتش بخشی از توان تجهیزاتی خود را در حوزه اژدر، موشک، پهپاد، شناور و زیرسطحی در رژه روز ارتش به نمایش گذاشت.
ادر سخا مدیرعامل گروه صنایع تولیدی کروز با اشاره به شعار سال ١٤٠٢ تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: رشد اشتغال و تولید در کنار توجه به داخلی سازی کیفی از برنامه‌های اصلی کروز است
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، معتقد است که این تیم بازی سختی برابر لیورپول در پیش دارد.
ادر میلیتائو قصد دارد برای سال های زیادی در رئال بماند و در حال حاضر به تغییر تیم فکر نمی کند.
ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در نیمه اول دیدار این تیم مقابل والنسیا از ناحیه پای چپ مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد.
دبیرستان «فیروز بهرام» را «دهش رادمنش بهرام‌جی بیکاجی» یکی از زرتشتیان سرشناس و ثروتمند هندی به یاد فرزندش «فیروز بهرام بیکاجی» که در آغاز شهریور ۱۲۷۴ در بمبئی متولد شد و در هشتم دیماه ۱۲۹۴ در جریان جنگ جهانی اول بر اثر اصابت اژدر به کشتی در دریای مدیترانه بدرود حیات گفته بود ساخته است.
قطعا پخت غذا و آشپزخانه نخستین مواردی نیستند که در رابطه با یک زیردریایی نظامی در ذهن مخاطب شکل می گیرد!
در مرحله عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش اژدر ایرانی میعاد برای نخستین‌بار از زیردریایی طارق شلیک و هدف خود را منهدم کرد.
ادر میلیتائو، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل در رستوران سرآشپز معروف ترکیه‌ای سوژه شد.
ادر میلیتائو، مدافع تیم ملی برزیل، مدعی شد بابت حضور در اولین جام جهانی خود بسیار خوشحال است.
ادر میلیتائو معتقد است باید به تصمیم تیته برای نیمکت‌نشین کردن احتمالی وینیسیوس برابر صربستان احترام گذاشت. او گفت که مربی همیشه صلاح تیم را می خواهد.
استقلال با جذب محبی و چراغ سبز قایدی به موفق‌ترین تیم نقل‌وانتقالات در روز‌های پایانی تبدیل شده، اما پرسپولیس که همان روز‌های اول تا یک‌قدمی خط پایان رفته بود هنوز آن یک قدم را برنداشته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ