فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین از ناحیه ساق پا دچار مشکل شده است و هنوز معلوم نیست که آیا در بازی برابر عربستان در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد یا نه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.
یکی از بازیکنان اینترمیامی فاش کرد که وقتی برای تهیه بلیت مراسم معرفی لیونل مسی دچار مشکل شده بود ستاره بزرگ آرژانتینی شخصا به کمکش آمد تا مراسم را از دست ندهد.
بارسلونا به ایلکای گوندوگان قول داده که در ثبت قراردادش مشکلی وجود نداشته و او فصل آینده را بدون مشکل آغاز خواهد کرد. اما آیا بارسا به راحتی قادر به ثبت قرارداد این ستاره خواهد بود؟
میکل آریولا، رییس لیگ مکزیک، معتقد است که حضور لیونل مسی در اینترمیامی به سود این رقابت‌ها هم خواهد بود.
ملاقات اخیر لاپورتا و تباس در مورد حل مشکل جذب بازیکن بارسلونا نتایج مثبتی داشته است؛ موندو دپورتیوو این توافق را کلید جذب لیونل مسی می داند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، در نشست خبری بعد از بازی با تروا ترجیح داد در مورد حواشی اخیر در مورد لیونل مسی سکوت کند.
فران تورس، مهاجم بارسا، می‌گوید بازیکنان بلوگرانا به شدت خواهان بازگشت لیونل مسی به این تیم هستند و در رختکن هیچکس نیست که با بازگشت لئو مشکل داشته باشد.
یکی از قهرمانان رشته‌های رزمی در مقابل لیونل مسی با مشکل جدی روبرو شد.
پابلو سارابیا، ستاره سابق پاری‌ سن ژرمن، با انتقاد از شرایط فعلی این تیم می‌گوید حضور لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار باعث شده پی‌اس‌جی تیمی متشکل از تک‌ ستاره‌ها باشد و نه تیمی متحد و واقعی.
ستاره بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر پاری سن ژرمن گفت که پیروزی برابر مسی آسان است این درحالی است که مشکل او و هم تیمی هایش رونالدو بوده است.
هم لیونل مسی و هم کیلیان امباپه به بازی با بایرن رسیده اند و مشکلی برای حضور در ترکیب تیم برای بازی فردا ندارند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مدعی شده است که هیچ مشکلی بین او و کیلیان امباپه نیست.
سرخیو آگوئرو امشب را در کمپ آرژانتین خواهد بود و مثل گذشته قرار است هم اتاقی لیونل مسی باشد. این دو خاطرات زیادی از اردوهای گذشته دارند و مشکل اصلی بین‌شان همیشه تلویزیون بود!
رسانه‌های معتبر آرژانتینی اعلام کردند که "لیونل مسی" هیچ مشکلی برای حضور در فینال جام‌جهانی ندارد تا ساعات جهنمی هواداران آلبی سلسته به اتمام برسد.
به نظر می‌رسد که غیبت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در تمرینات این تیم جدی نبوده است.
در جریان دیدار امشب آرژانتین و کرواسی، لیونل مسی در جریان مسابقه چند بار پای چپ خود را گرفت و به نظر می‌رسید از ناحیه ران این پا درد می‌کشد.
جاون اوبی میکل، ستاره سابق چلسی، می‌گوید به خاطر خودخواهی کریستیانو رونالدو حس خوبی به او ندارد.
جرارد مارتینو، مربی آرژانتینی مکزیک، شایعه اختلافاتش با لیونل مسی را رد کرد و ضمن تمجید از او گفت که مهارش غیرممکن است.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، مدعی شد لئو مسی مشکلی برای حضور در دیدار با مکزیک ندارد.
هرچند لیونل مسی امروز بدون مشکل تمرین کرد ولی تصویری از مچ پای ورم کرده او باعث نگرانی مردم آرژانتین شده است.
گری لینه‌کر دوست دارد تیم ملی انگلیس قهرمان جام جهانی شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد، قهرمانی آرژانتین با لیونل مسی را ترجیح می دهد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، مدعی شد مشکلات فعلی این باشگاه برای همه رخ می دهد.
ادوارد رومرو، مدیر اقتصادی بارسلونا، گفت که تابستان سال بعد برای برگرداندن لئو مسی با مشکل مالی مواجه نخواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ