با حکم استاندار تهران، مراد مرادی به سمت معاون امنیتی و انتظامی فرمانداری تهران منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: حکم ابطال انتصاب میثم لطیفی معاون رئیس جمهور از سوی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری صادر شده است.
معاون رییس جمهوری گفت: به لحاظ حقوقی مشکلی نیست و این موضوع در حال پیگیری است که حل می‌شود.
پیشتر نیز افرادی در سمت معاونت و ریاست سازمان‌ها و مراکز دولتی منصوب شده‌اند که محل مأموریت‌شان در دانشگاه‌ها و سازمان‌هایی با ماهیت غیردولتی بوده است؛ شرایطی مشابه وضعیت میثم لطیفی که عضو هیئت علمی دانشکده‌های معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق است و اکنون به‌عنوان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور نیز فعالیت می‌کند.
دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور احکام جداگانه، دکتر محمدعلی بیداری را به سمت معاون مالی و بودجه و دکتر امیر باقری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی این بانک منصوب کرد.
مدیرعامل بانک سپه با صدور احکام جداگانه، محمدعلی بیداری را به سمت معاون مالی و بودجه و امیر باقری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هدایت راهبردی این بانک منصوب کرد.
این در حالی است که روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به وزیر کشور گفت: آقای غلامرضا، معاون سیاسی جنابعالی که آن را به عنوان رئیس ستاد انتخابات انتخاب کرده اید را هر چه سریع‌تر عزل کنید وگرنه مجلس آن را عزل خواهد کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، طی حکمی سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی را منصوب کرد.
احمد وحیدی طی حکمی معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری «مدیر برنامه ملی حمایت از توسعه بخش خصوصی و تولید دانش‌بنیان» منصوب شد.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
با حکم‌سردار سلامی، جانشین و معاون‌هماهنگ کننده سپاه تهران منصوب شدند.
ساره بنت عبدالرحمن در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۳ به عنوان معاون دیپلماسی عمومی وزارت خارجه عربستان منصوب شد. وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت سیستم‌های بهداشت و سلامت از دانشگاه «جورج میسون» آمریکا است و در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ مسئولیت وابسته نظامی نیرو‌های مسلح عربستان در آمریکا را برعهده داشته است.
معاون اول رییس جمهور در پیامی انتصاب فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از خدمات سردار حسین اشتری قدردانی کرد.
وزیر میراث فرهنگی طی حکمی معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل همچنین مشاور وزیر در امور راهبردی را منصوب کرد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری ناظر به مرحله تحقیقات مقدماتی جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و همچنین جرایم سازمان یافته‌ای که دارای مجازات شدید مانند اعدام یا مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر است.
وزیر ورزش و جوانان در حکمی، وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان را به عنوان « رییس کارگروه اشتغال و کارآفرینی وزارت ورزش و جوانان » منصوب کرد.
همزمان با انتخاب حسن مسلمی نائینی به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حکم انتصاب دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی صادر شد و بر اساس آن وی به سمت معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.
یک مقام مسئول در وزارت نفت با تایید این موضوع، توضیح داد: زهراییان دانشجوی نخبه دانشگاه نفت و از شاگرد اول‌های دوره خودش بوده‌ و به همین دلیل ۲۰ سال پیش به استخدام وزارت نفت در می‌آید. در این ۲۰‌سال هم به تدریج رده‌های رشد سازمانی را طی کرده‌است. در هشت سال اول در بخش منابع انسانی بوده، بعد از آن به معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت رفته و در آن‌جا در رده‌های مختلف مشغول به کار بوده است.
حمید رضا رهبری فر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت شد.
انتصاب معاون مرکز ملی فوتبال از سوی دبیر کل فدراسیون موجب ناراحتی علیرضا امامی‌فر مدیر این مرکز شده است.
سخنگوی دولت انتصاب شهرام وثوقی‌راد را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری تبریک گفت.
سخنگوی دولت انتصاب شهرام وثوقی‌راد را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری تبریک گفت.
ئیس دفتر وقت معاون اول سابق گفت: در خصوص موضوع توصیه انتصاب یکی از مدیران شرکت مذکور؛ نه تنها فرد یاد شده هیچ نسبتی با ایشان ندارند بلکه توصیه‌ای نیز برای بکارگیری نامبرده صورت نگرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ