رییس جمهور روسیه امروز در سخنانی تأکید کرد: پیروزی روسیه اجتناب ناپذیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور روسیه در نشست امنیتی در مسکو بار دیگر تأکید کرد حرکت کشورها به سمت نظم چندقطبی روزبه‌روز بیشتر تقویت می‌شود.
رئیس‌ جمهور آمریکا امروز در دیدار با دبیرکل ناتو گفت: اعضای این ائتلاف هرگز به‌اندازه امروز با همدیگر متحد نبوده‌اند.
رهبر کره شمالی با اعلام حمایت تمام و کمال و ابراز همبستگی با مردم روسیه، برای آنها و رئیس جمهور این کشور آرزوی سعادت و پیروزی کرد.
رییس‌جمهور روسیه امروز در مراسمی تأکید کرد: هیچ شکی نیست که مسکو پیروز خواهد شد.
نیروهای مسلح روسیه امروز (سه‌شنبه) به مناسبت هفتادوهشتمین سالروز پیروزی شوری در جنگ جهانی دوم، مراسم رژه «روز پیروزی» را برگزار کردند.
رژه‌های پیروزمندانه روز پیروزی روسیه در سراسر کشور لغو می‌شوند، زیرا روسیه با مشکلاتی، چون کمبود نیرو و تانک مواجه است.
رئیس کرملین هنوز معتقد است می‌تواند شرایط را برای اروپایی‌ها را دشوارتر سازد. اگر به سخنرانی او به مناسبت یک سالگی تهاجم اش علیه اوکراین نگاه کنید حرف تازه‌ای در آن وجود نداشت از جمله تعلیق مشارکت روسیه در معاهده استارت جدید. چرا که روسیه پیش‌تر این کار را انجام داده بود. آن چه در آن سخنرانی دیده می‌شد باور به این موضوع بود که روسیه همواره پیروز بوده و پیروزی نصیب آن کشور خواهد شد
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که جنگ اوکراین «باید فورا حل و فصل شود و می‌توان آن را فورا حل کرد.» ترامپ گفت که اگر بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، همان شبی که دوباره پیروز شود، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور روسیه و اوکراین تماس خواهد گرفت و خواستار نشست و حل و فصل این درگیری می‌شود.
رئیس جمهور لهستان اذعان کرد که اگر غرب طی هفته‌های آتی برای کی‌یف تسلیحات فراهم نکند، روسیه پیروز جنگ خواهد شد.
دبیرکل ناتو گفت: اگر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این جنگ پیروز شود به منزله ارسال پیامی برای رژیم‌های خودکامه و مستبد است که می‌توانند از طریق زور و فشار وحشیانه، به اهدافشان برسند. این خطرناک است.
دبیرکل ناتو در سخنانی در ژاپن، خواستار تقویت روابط بین ناتو و توکیو شد.
رابرت گیتس با اشاره به جنگ کنونی میان مسکو و کی‌یف گفت: فکر می‌کنم که ولادیمیر پوتین باور دارد که زمان به نفع او عمل می‌کند و حمایت‌ها از جانب آمریکا، اروپا و ... روزی تضعیف خواهند شد؛ و او اکنون کاری را انجام می‌دهد که ارتش‌های روسی همیشه انجام داده‌اند. به عبارتی، او تعداد زیادی از سرباز‌ها را با آموزش و تجهیزات ضعیف به خطوط مقدم اعزام می‌کند و به خیالش جمعیت زیاد، علتی برای پیروزی خواهد بود.
ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در روز سه‌شنبه پاسخ سقف قیمت تعیین‌شده توسط غرب برای صادرات نفت کشورش را داد و حکمی را جهت ممنوعیت عرضه نفت خام و محصولات نفتی به کشور‌هایی که از این سقف قیمت پیروی می‌کنند امضا کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در روز سه‌شنبه پاسخ سقف قیمت تعیین‌شده توسط غرب برای صادرات نفت کشورش را داد و حکمی را جهت ممنوعیت عرضه نفت خام و محصولات نفتی به کشور‌هایی که از این سقف قیمت پیروی می‌کنند امضا کرد.
طرح‌های تهاجمی روسیه، نشان می‌دهد که ارتش انتظار داشت صد‌ها مایل در سراسر اوکراین ورود کرده و ظرف چند روز پیروز میدان جنگ شود. به افسران گفته شد که اونیفورم‌ها و مدال‌های خود را در انتظار رژه نظامی در کی‌یف، پایتخت اوکراین بسته‌بندی کنند. اما پوتین به‌جای آن پیروزی مهیب، با کشته شدن ده‌ها هزار نفر از نیروهایش و نابودی بخش‌هایی از ارتشش پس از نزدیک به ۱۰ ماه جنگ، با چیز دیگری مواجه است: بزرگ‌ترین فاجعه انسانی و استراتژیک کشورش از زمان فروپاشی شوروی.
وتین مانند سایر رهبران پیش از خود این موضوع را در نظر خواهد گرفت که آیا اقدامات‌اش ممکن است واقعاً به پیروزی او کمک کند یا خیر و ممکن است پس از فکر کردن به اقداماتی که می‌تواند روسیه را در معرض زیان‌های بزرگ‌تری قرار دهد یا بدتر از آن موجب تضعیف رژیم سیاسی‌اش در داخل روسیه شود، درباره استفاده از شدیدترین گزینه‌ها بی میل شود.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز در سخنانی اعلام کرد: پیروزی «پوتین» خطری برای همه ماست.
شکاف‌هایی در ازدواج سیاسی «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین و «ولادیمیر پوتین»رئیس جمهور روسیه ایجاد شده است. چالش کلیدی شی در آینده ممکن است ارتباط کمتری با اطمینان از پیروزی پوتین داشته باشد و بیش‌تر با پی بردن به این که چین مایل است تا چه حدی پیش برود تا مطمئن شود پوتین متحمل شکست نخواهد شد در ارتباط است.
پوتین عقب نشینی نخواهد کرد. او در حال کالیبراسیون مجدد است. او در تلاش است تا از وضعیت به گوشه رانده شده فعلی خود خارج شود. او زمانی گفته بود: «اگر می‌خواهید پیروز شوید باید در هر مبارزه تا پایان بجنگید گویی این آخرین نبرد و نبردی سرنوشت ساز است. شما باید فرض کنید که هیچ عقب نشینی‌ای وجود ندارد».
نخست وزیر انگلیس گفت: پیروزی پوتین به منزله پیام های رعب آور برای اروپا و دیگر نظام های استبدادی در جهان است.
نخست وزیر انگلیس با تأکید بر اینکه پوتین برای توجیه شکست های فاجعه بار خود تلاش می کند، گفت: ما به روند افزایش کمک های نظامی خود به کی یف متعهد هستیم.
صدراعظم آلمان گفت: «پوتین تنها در صورتی از جنگ و جاه طلبی‌های امپریالیستی خود دست می‌کشد که بفهمد نمی‌تواند پیروز شود به همین دلیل است که ما صلح دیکته شده توسط روسیه را نمی‌پذیریم. به همین دلیل است که ما هیچ همه‌پرسی ادعایی را نمی‌پذیریم»
جنگ‌های مدرن با نگاه سخت پیروز نمی‌شوند. شجاعت که اوکراینی‌ها به وفور و به شکل تقریبا غیرقابل تصوری از خود نشان داده‌اند امری ضروری برای پیروزی در نبرد به نظر می‌رسد. با این وجود، شجاعت ربطی به برآمدگی عضلات دو سر بازو ندارد. شجاعت باید با هوشمندی و انعطاف‌پذیری همراه باشد ویژگی‌هایی که ارتش روسیه آشکارا فاقد آن است.
ممکن است او راه‌هایی برای قالب‌بندی مجدد روایت بیابد و در حالی آن را پیروزی می‌نامد صلح را بپذیرد. با این وجود، او ممکن است احساس کند که چاره‌ای جز یافتن راهی برای تشدید تنش ندارد مبادا که شکست در خارج از کشور منجر به پرتاب او از پنجره در داخل کشور شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ