سرمربی آتلانتا هم ترجیح داد پیشنهاد مدیران النصر برای پذیرش هدایت این تیم را رد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرین یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس سنگین و پرفشار انجام شد.
تمرین نوبت دوم پرسپولیس به کارهای تاکتیکی اختصاص پیدا کرد.
شاگردان رضا عنایتی گل اول مقابل الرائد عربستان را روی یک کار تمرین‌شده به ثمر رساندند.
باشگاه اوکراینی شاختار دونستک اعلام کرد پاتریک فان لوون هلندی را به عنوان سرمربی جدید خود با قراردادی دو ساله به خدمت گرفته است.
وزارت دفاع روسیه اوایل امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد، جنگنده‌های تاکتیکی این کشور بر فراز دریای بالتیک و با هدف اصلی تست آمادگی برای اجرای عملیات ضربتی و وظایف خاص، مانور انجام دادند.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
تیم فوتبال نوجوانان ایران دومین تمرین خود را در تایلند برگزار کرد.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، پس از پایان بازی چیزی از توصیه‌های تاکتیکی پپ گواردیولا به یاد نداشت.
استقلال – تراکتور یکی از دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر پیش بینی می شود، تبدیل به یکی از بازی های زیبای این فصل مسابقات تبدیل شود.
کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا شب گذشته نبرد جذابی را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان پشت سر گذاشتند.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با استقلال خیلی تاکتیکی و فنی بود و در مسابقه ای که می توانست مساوی باشد برنده شدیم.
فوتبال آن روزهای ایتالیا کاملا استراتژیک و در مجموع دفاعی بود؛ در واقع فوتبال سرگرم‌کننده، فدای عملگرایی خشک شده بود.لنتینی خیلی به این فلسفه علاقه نداشت. فوق‌العاده بااستعداد بود و به نظر می‌رسید که گوشش چندان به حرف‌های مربی بدهکار نیست؛ بدلی جذاب برای شیوه به‌شدت منظم و تاکتیکی فوتبال کشورش.
وحید فاضلی می‌گوید بازی آلومینیوم و مس کرمان برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و با توجه به حساسیت بازی داور نقش تعیین کننده‌ای دارد.
فولاد به همراه سرمربی جدیدش در جدالی قرار می‌گیرد که از آن‌ فقط یک نتیجه می‌خواهد، پیروزی.
یکشنبه شب لارنس نورمن، خبرنگار وال‌‌‌استریت ژورنال در توییتر از «شانس قابل‌توجه سفر گروسی به تهران» نوشت و همین مساله بار دیگر موضوع سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی به تهران را در صدر خبرها قرار داد و در رسانه‌‌‌های فارسی زبان بارها انتشار یافت.
تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی موفق شد نفت را در آبادان شکست دهد که ترکیب این تیم در مقایسه با دیدار قبلی دگرگون شده بود.
سرمربی مس کرمان می‌گوید با توجه به تاکتیک و پرس تراکتور، تاکتیک تیمش را عوض کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از آمادگی بالای تیمش برای کسب بهترین نتیجه در جام بین قاره‌ای خبر داد.
تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان منتخب جوانان برگزار شد.
در ادبیات و گفتار «جنگ هسته‌ای» غرب علیه روسیه، این پرسش مطرح می‌شود که سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی چه نوع سلاح‌هایی هستند که احتمالا آغازگر جنگی ویرانگر خواهند بود.
در روز شلوغ لیگ برتر که هشت بازی در آن برگزار شد به بازی مس رفسنجان و هوادار توجه کمتری شد.
بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان که در کنار زمین مشغول کردن هستند، نکاتی را هم به هم تیمی های خود منتقل می کنند.
کارشناس فوتبال گفت: تغییراتی که سرمربی استقلال در نوع تاکتیک و ترکیبی که انجام داد باعث شد تا آبی پوشان اولین سه امتیاز را در لیگ بیست و دوم کسب کنند.
رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه در خصوص موضوعات طرح شدن مبنی بر اختلاف بین این صندوق و صندوق توسعه ملی گفت: مناقشه‌ای نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ