سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: جنگ نیابتی غرب، دلیل توسعه ارتش روسیه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این گروه پس از ماه‌ها جنگ نیابتی علیه اوکراین، ناگهان سلاح خود را به سمت روسیه نشانه رفته و با حرکت به‌سوی مسکو، تهدیدی برای رهبران کرملین رقم زده است که ولادیمیر پوتین از آن به‌عنوان «خنجر زدن از پشت به روسیه» و «تلاش برای آغاز جنگ داخلی» در آن کشور تعبیر می‌کند.
سخنگوی کرملین می‌گوید که سلاح‌های ارسالی غرب برای اوکراین هر روز پیشرفته‌تر شده و این موضوع تنش را وارد مرحله تازه‌ای خواهد کرد.
حمله اخیر هواپیماهای بدون سرنشین به کرملین ممکن است کار جناح‌های اوکراینی یا داخلی روسیه باشد. حتی احتمالا این حمله به‌منظور برقراری یک چتر امنیتی گسترده‌تر، با یک عملیات با «پرچم دروغین» توسط خود دولت روسیه صورت گرفته باشد. در این شرایط ممکن است این فرد اقتدارگرا ادعا کند که این یک سوء‌قصد به جانش بوده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: دخالت مستقیم غرب در جنگ اوکراین در حال افزایش است.
شبح توانایی روسیه جهت استفاده از سلاح هسته‌ای هنوز از میان نرفته. رهبر کرملین ماه اکتبر تهدید کرد و گفت، این که روسیه برای حراست از خاک خود به هر اهرمی متوسل خواهد شد، بلوف نیست.
معلوم نیست ولادیمیر پوتین و همفکران او در کرملین اکنون که یکسال و دو ماه از شروع جنگ اوکراین گذشته و آشکارا می‌بینند که نتوانسته‌اند به اهدافشان از این جنگ برسند، آیا به این نتیجه رسیده‌اند که در چه باتلاقی گرفتار شده‌اند یا نه؟ اگر آن‌ها متوجه این واقعیت شده باشند، اکنون زمان مناسبی است که خود و روسیه را از این باتلاق نجات بدهند.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد: آمریکا ارقام ساختگی درباره شمار تلفات نظامی روسیه در جنگ اوکراین مطرح می‌کند.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد کشورهای زیادی هستند که تمایل به ورود به درگیری اوکراین را دارند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد فرماندهان غربی جنگ اوکراین تمایلی به پایان جنگ ندارند.
سخنگوی کرملین با بیان اینکه جنگ روسیه و غرب برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت، گفت: ما شاهد اتحاد مطلق جامعه روسیه و حمایت بی‌سابقه از رئیس‌جمهور پوتین و سیاستی هستیم که او دنبال می‌کند.
سخنگوی ریاست جمهوری اعلام کرد ارسال مداوم سلاح به اوکراین، موید مشارکت روز به افزایش ناتو در جنگ اوکراین است.
سخنگوی کرملین درباره توافق ایران و عربستان موضع گیری کرد و از خط مشی مسکو در قبال جنگ اوکراین هم پرده برداشت.
سخنگوی کرملین درباره توافق ایران و عربستان موضع گیری کرد و از خط مشی مسکو در قبال جنگ اوکراین هم پرده برداشت.
شواهد نشان می‌دهند که پوتین واقعا در جنگ گازی خود شکست خورده است. آلمان سال ۲۰۲۳ میلادی را بدون گاز روسیه آغاز می‌کند و نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن آن ندارد. این دقیقا شکست کرملین است. گاز طبیعی روسیه دیگر یک سلاح موثر علیه آلمان نیست.
کرملین ادعای روزنامه آمریکایی درباره دریافت اطلاعات غلط از جنگ اوکراین توسط پوتین را رد کرد.
سخنگوی کرملین گفت که سفر زلنسکی به واشنگتن بیانگر تداوم عملی جنگ مستقیم یا غیرمستقیم آمریکا علیه روسیه تا آخرین اوکراینی است.
رئیس جمهور اوکراین به کرملین پیشنهاد داد تا با خروج نیروهایش از این کشور، باعث توقف جنگ بین کی‌یف و مسکو پس از سال نو میلادی شود.
کرملین از تغییر ساختار موتور جستجوی روسی "یاندکس" (Yandex) برای افزایش کنترل خود بر اخباری که شهروندان روس به صورت آنلاین مشاهده می کنند استفاده می کند.
موقعیت تضعیف شده روسیه به شرکای بین المللی باقی مانده آن کشور مزیت مشخصی می‌بخشد مزیتی که آنان می‌توانند از آن برای مطالبه وجوهی استفاده کنند که کرملین را در موقعیت نامناسبی قرار می‌دهد.
سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
سخنگوی کرملین در سخنانی به آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا هشدار داد: سخنان «زلنسکی» فراخوانی به آغاز جنگ جهانی است.
کاخ ریاست جمهوری روسیه اتهام زنی رسانه های غربی در خصوص بکارگیری سلاح هسته ای در جنگ اوکراین را رد کرد.
رویزمن یکی از معدود منتقدان کرملین است که پس از یک سری تظاهرات بزرگ مخالفان و در شرایطی که ولادیمیر پوتین در سال ۲۰۱۲ برای تصدی پست ریاست جمهوری مبارزه می‌کرد، به ریاست شهرداری رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ